Dziękujemy za
założenie konta.
Twój prezent
już do Ciebie leci!
Organizacja i zarządzanie czasem – to ideały każdej firmy, która chce pracować efektywnie. Nie tylko programy wspierające zarządzanie w tym pomagają. Najprostszym, najporęczniejszym narzędziem jest kalendarz trójdzielny. Pokazuje stan realizacji przedsięwzięć w ubiegłym miesiącu, obecne i planowane na przyszłość działania.
Łatwo do niego zajrzeć, co pozwala na sprawdzenie nie tylko u siebie stan realizacji zadań. Wspólny kalendarz w biurze to ważny element jego wyposażenia, ale też wielce użyteczny.
Kalendarze trójdzielne to doskonały prezent na koniec roku dla klientów, kontrahentów i pracowników. Sprawdzi się, jeśli firma oferuje produkty czy usługi, których głównym walorem jest funkcjonalność, przydatność i nieodzowność.
Te wartości przekazuje nieświadomie właśnie kalendarz, w którym najważniejszą funkcję pełnią kalendaria na trzy miesiące. Jest jednak spore pole do popisu dla kreacji i designu, począwszy od wyboru uszlachetnień, kalendariów i koloru okienka, po dobranie grafiki najlepiej przekazującej wartości marki.
Kalendarz trójdzielny będzie przez cały rok przypominał o firmie w sposób nieinwazyjny, za to w zgodzie z najnowszą wiedzą marketingową. Mimo tego, że uwaga odbiorcy nie skupia się na elementach brandingowych, trafiają one ścieżką peryferyjną do pamięci i łatwiej jest je klientowi przywołać z pamięci, gdy rozważa zakup czy zamówienie.
Jeśli chodzi o kalendarz trójdzielny, druk powinien być odpowiednio zaplanowany, a projekt dostosowany do indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Ostateczny efekt ma być bowiem nie tylko praktyczny, ale i estetyczny. W konfiguratorze mamy do wyboru dwa formaty o jednakowym rozmiarze 820 x 320 mm: z płaską bądź wypukłą główką. Tu wybór podyktowany powinien być zarówno kreacją, jak i budżetem. Nie każda grafika będzie wyglądać atrakcyjnie na wypukłym podłożu, z drugiej strony – wypukła główka sprawi, że całość nabierze oryginalnego charakteru, tworząc przykuwający uwagę kalendarz trójdzielny. Cena będzie się różnić w zależności od stopnia skomplikowania projektu.
Rozwiń skrzydła wyobraźni!
Kalendarz ścienny trójdzielny posiada kalendarium wykonane z kartonu 300g, a jego główka to kreda mat 300g. Jest zadrukowywany jednostronnie. Jeśli chodzi o kalendaria pod kalendarz trójdzielny, drukarnia internetowa Chroma.pl oferuje je w trzech wersjach:
W kalendarzach trójdzielnych czy jednodzielnych samo kalendarium pełni ważną funkcję: musi mieć miejsce na notatki i być wyraźnie widoczne. Gotowe projekty kalendariów na 2025 rok można znaleźć w ofercie Chroma.pl.
Wybór spośród tych opcji zależeć będzie od zamysłu projektanta, a w szczególności dopasowania do kreacji na główce kalendarza. Podobnie będzie z wyborem okienka wskazującego w kalendarzu na obecną datę: można zażyczyć sobie okienko czerwone, zielone, niebieskie lub czarne. Dzięki temu kalendarz trójdzielny do wydrukowania może być w pełni spersonalizowany.
Gdy chcemy ofiarować odbiorcom kalendarze głównie o funkcji praktycznej, powinniśmy rozważyć kalendarze trójdzielne lub jednodzielne. Jest na nich miejsce na przekaz firmowy – choćby mapkę, adres i dane kontaktowe. Dzięki temu kalendarz stanowi również rodzaj wizytówki. Oczywiście dobrze jest ozdobić go profesjonalną, nietuzinkową grafiką, by uruchomić także wizerunkowy aspekt komunikacji poprzez to narzędzie marketingowe.
W górnej części kalendarza trójdzielnego jest miejsce na grafikę, która ma powiedzieć jak najwięcej o firmie. Można potraktować ją artystycznie, stawiając na atrakcyjność wizualną, ale warto też wygospodarować nieco miejsca na dane firmowe, telefon i e-mail do działu obsługi klienta czy new business. Dane te dają przewagę nad wizytówką, gdyż znajdują się na wyróżnionym miejscu w pomieszczeniu, nie w wizytowniku. Nie trzeba ich szukać. Należy pamiętać jednak o tym, by były dyskretne, nie narzucały się, stanowiły element tła projektu wizualnego. Gdy zajdzie potrzeba, klient będzie wiedział, gdzie szukać.
Grafikę warto pokryć jednym z uszlachetnień dostępnych w konfiguratorze produktu. Można wybierać między pokryciem folią matową lub błyszczącą. Jeśli natomiast chcemy wyróżnić niektóre elementy graficzne projektu wybiórczym lakierem UV, wtedy należy wybrać folię mat.
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produktów: