email partner pixel
Przewodnik
Wysyłka i nakład
Twoje zamówienie
Dodaj nazwę zamówienia
Dodaj do koszyka
Zmień konfigurację, żeby kontynuować.
Wybierz prawidłowy nakład, żeby kontynuować.

Ulotki standardowe – kiedy potrzebujesz reklamy na już

Tak dobre, że aż czasem najlepsze! Kiedy dobry standard to wszystko, czego potrzebujesz. Wybieraj spośród najpopularniejszych konfiguracji, zyskaj na czasie!
Zamów

Kolorowe ulotki wciąż są atrakcyjnym medium reklamowym. Ulotki reklamowe są łatwe w przygotowaniu i tanie. Dla wielu przedsiębiorstw – zwłaszcza z rynków lokalnych – stanowią główny środek komunikacji z klientami.

Ulotki reklamowe pełnią ważną funkcję w komunikacji marketingowej:

  • informują o firmie
  • informują o ofercie
  • przekonują do skorzystania z usługi
  • informują o promocji
  • pełnią funkcję kuponu rabatowego
  • wraz z menu restauracji ułatwiają zamawianie na wynos
  • przypominają o ofercie
Ulotki standardowe

Zastosowanie standardowych ulotek reklamowych

Ulotki stosuje się:

  • w wysyłkach bezadresowych, które trafiają do skrzynek w określonych rejonach
  • w akcjach promocyjnych na ulicach, gdy promotorzy marki rozdają je osobom pasującym do Twojej grupy docelowej
  • w wysyłkach adresowych, w klasycznych wysyłkach bezpośrednich (direct mail), gdzie oprócz spersonalizowanego komunikatu warto dołączyć doi przesyłki również ogólną ulotkę
  • wkładając je za szyby samochodów – tą techniką posługuje się wiele branż, które mają oferty skierowane do kierowców bądź osób parkujących w danym rejonie czy w centrum miasta
  • ulotki mogą być również elementem komunikacji B2B na targach i wydarzeniach branżowych
  • można je dołączyć do innych publikacji zwartych, katalogów, czasopism itp. – wtedy mogą np. uzupełniać ofertę katalogową o najnowszą promocję albo po prostu reklamować Twoją firmę
  • w kampaniach wyborczych, by poinformować o kandydacie i jego programie

A to tylko część możliwych zastosowań.

Jak widać, jest to medium o ogromnym, nadal nie w pełni wykorzystywanym potencjale. Wystarczy chwila namysłu, byś znalazł dla nich zastosowanie w swoim biznesie.

Ulotki standardowe

Kwestia minut!

Kilka chwil dzieli Cię od konfiguracji pliku do zlecenia jego produkcji!
Najbardziej cenione formaty w najlepszej jakości wykonania CHROMA.
Zamów
Ulotki standardowe

Druk ulotek – szybko i sprawnie

W drukarni internetowej Chroma.pl znajdziesz wsparcie w drukowaniu ulotek. Projekt jest po Twojej stronie, ale każdy projekt najlepiej prezentuje się na profesjonalnym wydruku na odpowiednim papierze. Tym właśnie dysponuje Chroma.pl, jako Twój partner wspierający komunikację z Twoimi klientami.

Do wyboru masz ulotki w wielu formatach:

  • Ulotka A3 – 297 x 420 mm
  • Ulotka A4 – 210 x 297 mm
  • Ulotka A5 – 148 x 210 mm
  • Ulotka A6 – 105 x 148 mm
  • Ulotka A7 – 74 x 105 mm
  • Ulotka DL – 99 x 210 mm
  • Ulotka o rozmiarze 198 x 210 mm

Możesz także nadać im własny kształt.

Druk ulotek możesz zamówić na papierze kredowym błyszczącym bądź matowym w następujących gramaturach:

  • 90 g/m2
  • 130 g/m2
  • 170 g/m2
  • 250 g/m2
  • 300 g/m2
  • 350 g/m2

Możesz zamówić druk dwustronny bądź jednostronny, a także zlecić docięcie ulotek do odpowiedniego rozmiaru.

Ulotki standardowe

Gwarancja zadowolenia!

Wybór potwierdzony setkami tysięcy zamówień.
Klasyka gatunku dostępna w siedmiu formatach i prawie dowolnym nakładzie.

Ulotki reklamowe nadal skuteczne

Wydawałoby się, że internet całkiem już zdominował marketing i nie trzeba korzystać z bardziej tradycyjnych narzędzi. Tak jednak nie jest. Przypomnijmy sobie, ile w biurach mamy ulotek okolicznych lokali gastronomicznych. Ile ofert otrzymujemy do skrzynek pocztowych. Ile otrzymujemy idąc przez miasto.

Gdyby ulotki nie były efektywne i skuteczne, przedsiębiorcy by w nie nie inwestowali. Spójrzmy zresztą na media społecznościowe – obecnie musisz zapłacić, by Twój post wyświetlił się nawet tym, którzy polubili Twój fan page. Jeśli tego nie zrobisz, post zginie w natłoku innych bądź w ogóle się nie wyświetli. Poza tym ilu pracowników na bieżąco korzysta z Facebooka w pracy?

Jeśli chcesz dotrzeć z ofertą gastronomiczną, inwestycja w ulotki wydaje się całkiem sensownym posunięciem.

Podobnie jest z wieloma innymi usługami lokalnymi. Czy będzie to ślusarz, fryzjer czy lokalny przedstawiciel operatora telekomunikacyjnego, często właśnie ulotką posłuży się, by nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami.

Standardowa, jednostronicowa ulotka to najprostsze, co możesz zrobić, by rozsiać po okolicy informacje o swojej firmie. Projekt graficzny może być najprostszy, powinien jednak pasować do Twojego pozycjonowania, marki i standardów w branży.

Odbiorcy korzystają z ulotek

Odbiorcy poznają, o jaką ofertę chodzi także po tym, co widzą na pierwszy rzut oka. Jeśli widzą kolory kojarzone z którymś z telekomów, wiedzą od razu, czego się spodziewać. Jeśli widzą ulotkę z menu, również wiedzą, z czym mają do czynienia. Część odbiorców ulotek na pewno ich nie wyrzuci, część skorzysta.

By monitorować efektywność ulotek, możesz np. dokonać prostego zabiegu: zamieścić specjalny kod promocyjny, uprawniający do jednorazowego rabatu na usługę lub produkt. Notując, ile było odpowiedzi z akcji promocyjnych realizowanych w różnych rejonach, możesz zyskać cenną wiedzę – gdzie są Twoi klienci, skąd przychodzą najbardziej lukratywne zamówienia.

Wydawałoby się – nic prostszego i bardziej banalnego niż ulotka reklamowa. Za jej stosowaniem stoi jednak całkiem pokaźna praktyka marketingowa. Ulotki to jedno z najstarszych narzędzi marketingu bezpośredniego.

Ulotki standardowe

Błyskawiczne zamawianie i ekspresowa wysyłka ulotek reklamowych

Zamówienie ulotki standardowej jest banalnie proste. Wybierasz opcje związane z papierem, wybierasz nakład, wgrywasz swój projekt – i voila, zamówienie już niemal w drodze. Masz do wyboru wysyłkę ekspresowa lub standardową. Gdy chcesz otrzymać swoje ulotki błyskawicznie, najlepiej wybrać wysyłkę ekspresową:

  • Zlecenia na nakłady cyfrowe złożone między 14:00 a 16:00 zostaną wysłane jeszcze tego samego dnia,
  • Zlecenia na nakłady offsetowe na niższych gramaturach papieru złożone do godz. 16:00 również wysłane zostaną tego samego dnia.
  • Nakłady offsetowe na papierze o gramaturze od 250 g/m2 zlecone do godz. 16:00 wysłane zostaną następnego dnia roboczego
  • Nakłady od 50 000 sztuk na papierze kreda błysk 130 g/m2 zlecone do godz. 14:00 zostaną wysłane w opcji ekspresowej jeszcze tego samego dnia

Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:

Warto wiedzieć więcej!

Bądź na bieżąco, sprawdzaj promocje, dowiaduj się o najnowszych ofertach specjalnych – wpisz swój adres e-mail!
Newsletter
Chat
FAQ