Rozdzielczość
300 dpi.
Fonty
Zamienione na krzywe.
Czcionka
Minimalny rozmiar 6pt, minimalna wysokość 1,2mm.
Spady
Tło pracy oraz wszystkie obiekty przylegające do krawędzi należy wyprowadzić na spad poza krawędź, spady 2,5mm na stronę.
Kolorystyka
Kolor jednostronny (4/0) CMYK poza białym poddrukiem jeżeli wymagany.
Biały poddruk
Dodać pod zadrukiem CMYK aby zapobiec prześwitywaniu tła, w przypadku wyboru podłoża folia PP transparentna lub srebrna. Poddruk umieszczamy w projekcie na osobnym kanale w formie maski wypełnionej kolorem dodatkowym o nazwie White, z włączonym nadrukowaniem wypełnienia (overprint). Kanał z kolorem o nazwie White powinna być umieszczona nad warstwą z grafiką. White to CMYK 30/0/0/0.
Kolor czarny
W przypadku czerni drobne elementy tekstowe i kody kreskowe powinny być przygotowane jako 100% K (100% czerni) bez innych składowych kolorystycznych. Atrybut nadruku (overprint) dla czerni powinien być wyłączony.
Kody kreskowe
Powinny być przygotowane jako wektory w kolorze 100% K (100% czerni). W innych przypadkach może pojawić się problem z czytelnością kodów przez skanery.
Dostarczenie pliku
Wymogiem jest plik JPG.
Rozmiar etykiety
Maksymalny: format netto 308x308mm, brutto 313x313mm ze spadami; Minimalny: netto 20x20mm , brutto 25x25mm.
Ilość projektów
W ramach aplikacji automatycznej: maksymalna liczba różnych projektów w ramach jednego zamówienia równa jest liczbie wybranych rolek. Nakłady projektów uzależnione będą od nakładu przypisanego rolce.
W ramach aplikacji ręcznej – 12 to maksymalna liczba projektów w ramach tego samego zamówienia.
UWAGA
Informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w druku wynikające z dostarczonych plików przygotowanych niezgodnie z powyższą specyfikacją.
Kolorowe ulotki wciąż są atrakcyjnym medium reklamowym. Ulotki reklamowe są łatwe w przygotowaniu i tanie. Dla wielu przedsiębiorstw – zwłaszcza z rynków lokalnych – stanowią główny środek komunikacji z klientami.
Ulotki reklamowe pełnią ważną funkcję w komunikacji marketingowej:
Ulotki stosuje się:
A to tylko część możliwych zastosowań.
Jak widać, jest to medium o ogromnym, nadal nie w pełni wykorzystywanym potencjale. Wystarczy chwila namysłu, byś znalazł dla nich zastosowanie w swoim biznesie.
Kwestia minut!
W drukarni internetowej Chroma.pl znajdziesz wsparcie w drukowaniu ulotek. Projekt jest po Twojej stronie, ale każdy projekt najlepiej prezentuje się na profesjonalnym wydruku na odpowiednim papierze. Tym właśnie dysponuje Chroma.pl, jako Twój partner wspierający komunikację z Twoimi klientami.
Do wyboru masz ulotki w wielu formatach:
Możesz także nadać im własny kształt.
Druk ulotek możesz zamówić na papierze kredowym błyszczącym bądź matowym w następujących gramaturach:
Możesz zamówić druk dwustronny bądź jednostronny, a także zlecić docięcie ulotek do odpowiedniego rozmiaru.
Gwarancja zadowolenia!
Wydawałoby się, że internet całkiem już zdominował marketing i nie trzeba korzystać z bardziej tradycyjnych narzędzi. Tak jednak nie jest. Przypomnijmy sobie, ile w biurach mamy ulotek okolicznych lokali gastronomicznych. Ile ofert otrzymujemy do skrzynek pocztowych. Ile otrzymujemy idąc przez miasto.
Gdyby ulotki nie były efektywne i skuteczne, przedsiębiorcy by w nie nie inwestowali. Spójrzmy zresztą na media społecznościowe – obecnie musisz zapłacić, by Twój post wyświetlił się nawet tym, którzy polubili Twój fan page. Jeśli tego nie zrobisz, post zginie w natłoku innych bądź w ogóle się nie wyświetli. Poza tym ilu pracowników na bieżąco korzysta z Facebooka w pracy?
Jeśli chcesz dotrzeć z ofertą gastronomiczną, inwestycja w ulotki wydaje się całkiem sensownym posunięciem.
Podobnie jest z wieloma innymi usługami lokalnymi. Czy będzie to ślusarz, fryzjer czy lokalny przedstawiciel operatora telekomunikacyjnego, często właśnie ulotką posłuży się, by nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami.
Standardowa, jednostronicowa ulotka to najprostsze, co możesz zrobić, by rozsiać po okolicy informacje o swojej firmie. Projekt graficzny może być najprostszy, powinien jednak pasować do Twojego pozycjonowania, marki i standardów w branży.
Odbiorcy poznają, o jaką ofertę chodzi także po tym, co widzą na pierwszy rzut oka. Jeśli widzą kolory kojarzone z którymś z telekomów, wiedzą od razu, czego się spodziewać. Jeśli widzą ulotkę z menu, również wiedzą, z czym mają do czynienia. Część odbiorców ulotek na pewno ich nie wyrzuci, część skorzysta.
By monitorować efektywność ulotek, możesz np. dokonać prostego zabiegu: zamieścić specjalny kod promocyjny, uprawniający do jednorazowego rabatu na usługę lub produkt. Notując, ile było odpowiedzi z akcji promocyjnych realizowanych w różnych rejonach, możesz zyskać cenną wiedzę – gdzie są Twoi klienci, skąd przychodzą najbardziej lukratywne zamówienia.
Wydawałoby się – nic prostszego i bardziej banalnego niż ulotka reklamowa. Za jej stosowaniem stoi jednak całkiem pokaźna praktyka marketingowa. Ulotki to jedno z najstarszych narzędzi marketingu bezpośredniego.
Zamówienie ulotki standardowej jest banalnie proste. Wybierasz opcje związane z papierem, wybierasz nakład, wgrywasz swój projekt – i voila, zamówienie już niemal w drodze. Masz do wyboru wysyłkę ekspresowa lub standardową. Gdy chcesz otrzymać swoje ulotki błyskawicznie, najlepiej wybrać wysyłkę ekspresową:
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produtków: