email partner pixel

REGULAMIN UCZESTNICTWA W CHROMACLUB

  • 1. Postanowienia ogólne
    • 1.1. Niniejszy Regulamin uczestnictwa w CHROMACLUB (zwany dalej „Regulaminem”), określa zasady i warunki świadczenia przez Organizatora usługi subskrypcyjnej CHROMACLUB (dalej jako „Usługa” lub „CHROMACLUB”).
    • 1.2. Usługa jest organizowana i zarządzana przez Organizatora – CHROMA Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Żarach przy ul. Przemysłowej 5, 68-200 Żary, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000913454, posiadającą NIP 9282082722, numer REGON 363052429, adres strony internetowej: https://chroma.pl/, e-mail: online@chroma.pl , Biuro Obsługi Klienta czynne od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-17:00, tel.: (+48) 68 477 21 00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
    • 1.3. Umowa w zakresie świadczenia Usługi zawierana jest pomiędzy Uczestnikiem Usługi a Organizatorem na czas nieokreślony lub określony, w zależności od wyboru przez Uczestnika Usługi okresu subskrypcyjnego (czasu trwania subskrypcji). Usługa ma charakter ciągły, z zastrzeżeniem, że Uczestnik może zawrzeć w danym czasie wyłącznie jedną umowę na świadczenie Usługi niezależnie od liczby posiadanych przez siebie Kont Użytkownika. Zawarcie kolejnej umowy na świadczenie Usługi możliwe jest po rozwiązaniu wcześniejszej.
    • 1.4. Zakup i rozliczenie Usługi odbywa się w wybranych przez Uczestnika Usługi okresach subskrypcyjnych (miesięcznych lub rocznych).
    • 1.5. Przystąpienie do CHROMACLUB (wykupienie subskrypcji) jest możliwe od 1. do 5. dnia każdego miesiąca kalendarzowego.
    • 1.6. Uczestnikiem CHROMACLUB może być:
      • 1.6.1. każda dorosła osoba fizyczna;
      • 1.6.2. osoba, która posiada co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych działająca za zgodą przedstawiciela ustawowego;
      • 1.6.3. osoba prawna, której przepisy szczególne przyznają osobowość prawną albo jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 roku poz. 1360 z późn. zm.). posiadająca aktywne elektroniczne Konto Klienta utworzone w Sklepie Internetowym Organizatora
    • 1.7. Usługą objęte są jedynie usługi lub produkty poligraficzne oferowane przez Organizatora w Sklepie Internetowym, prowadzonym przez Organizatora pod adresem internetowym https://chroma.pl, w ramach Programu. Usługa nie obejmuje, w szczególności, usług oferowanych w banku zdjęć („stock’u”) pod adresem https://stock.chroma, jak również innych usług i produktów oferowanych poza Sklepem Internetowym Organizatora.
    • 1.8. Produkty z usługą projektowania CANVA® nie są objęte Usługą. Za złożenie zamówienia na produkty z usługą projektowania CANVA® nie jest przyznawany CashBack. CashBack uzyskany w ramach uczestnictwa w CHROMACLUB nie może zostać użyty przy rozliczaniu produktów z usługą projektowania CANVA®.
    • 1.9. Uczestnictwo w CHROMACLUB ma zastosowanie jedynie do transakcji realizowanych w walucie polskiej (PLN).
  • 2. Korzyści wynikające z CHROMACLUB
    • 2.1. CHROMACLUB zapewnia Uczestnikom stały rabat VIP w okresie trwania subskrypcji, bez względu na generowany obrót. Uczestnik CHROMACLUB otrzymuje również 10% CashBack’u po przekroczeniu 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) łącznej wartości zamówień w danym okresie rozliczeniowym. Przez okres rozliczeniowy rozumie się pełny miesiąc kalendarzowy.
    • 2.2. CHROMACLUB zapewnia obsługę Concierge – dedykowanego opiekuna Uczestnika Usługi, odpowiedzialnego za wspieranie Uczestnika Usługi na każdym etapie składania zamówienia, przez cały czas trwania subskrypcji.
    • 2.3. Uczestnik Usługi otrzymuje kod promocyjny na 5 darmowych zdjęć z banku zdjęć („stock’a”) za 1 zł pod adresem https://stock.chroma, do wykorzystania w czasie trwania subskrypcji.
    • 2.4. CHROMACLUB daje Uczestnikom możliwość korzystania ze stałej 50% zniżki na jednorazowo 3 różne wzorniki, przez cały czas trwania subskrypcji.
    • 2.5. Uczestnicy CHROMACLUB mogą korzystać z darmowych dostaw, przez cały czas trwania subskrypcji.
  • 3. Stały rabat VIP i CashBack
    • 3.1. CashBack jest przyznawany Uczestnikom CHROMACLUB przez Organizatora, w wysokości określonej w Regulaminie za przekroczenie określonej wartości zakupów netto zrealizowanych za pośrednictwem Sklepu Internetowego Organizatora lub poczty elektronicznej – w przypadku, gdy zamówienie jest niestandardowe i nie może zostać złożone za pośrednictwem Konfiguratora Zamówienia w Sklepie Internetowym.
    • 3.2. Stały rabat VIP i CashBack przydzielane są zgodnie z brzmieniem Regulaminu, do aktywnego elektronicznego Konta Klienta utworzonego w Sklepie Internetowym, prowadzonego przez Organizatora. Dla obsługi Konta Klienta w Sklepie Internetowym niezbędne jest szerokopasmowe połączenie z siecią Internet i wyszukiwarka internetowa.
    • 3.3 Aktualna wartość Rabatu VIP i CashBack przyznanych Uczestnikowi Usługi w ramach subskrypcji jest widoczna w elektronicznym Koncie Klienta w Sklepie Internetowym w zakładce „Rabaty i promocje” oraz przy składaniu zamówienia, najpóźniej w podsumowaniu transakcji, tj. w „koszyku”, przed dokonaniem płatności.
    • 3.4. Rabat VIP na zakupy udzielany jest Uczestnikowi automatycznie, do każdej transakcji. Uczestnik nie może zrezygnować z otrzymania i wykorzystania rabatu VIP.
    • 3.5. Przyznany Uczestnikowi Usługi CashBack może zostać przez niego samodzielnie wykorzystany do obniżenia ceny za składane zamówienie (CashBack nie jest naliczany automatycznie przy składaniu zamówienia). Przy obniżaniu ceny za zamówienie, przyjmuje się, że 1 (słownie: jeden) Punkt CashBack jest równy 1 (słownie: jednemu) złotemu ceny netto. Cena netto za zamówienie przy użyciu CashBack nie może zostać obniżona poniżej 1 (słownie: jednego) złotego. CashBack może zostać przez Uczestnika wykorzystany do obniżenia ceny przy składaniu zamówienia, najpóźniej w podsumowaniu transakcji, tj. w „koszyku”, przed dokonaniem płatności, za pomocą odpowiedniego przycisku.
    • 3.6. Stały rabat VIP i CashBack nie podlegają wymianie na pieniądze. Punkty CashBack nie są pieniądzem elektronicznym.
    • 3.7. Stały rabat VIP i CashBack nie podlegają przeniesieniu pomiędzy różnymi elektronicznymi Kontami Klienta w Sklepie Internetowym.
    • 3.8. Jeżeli nie dojdzie do nabycia (przeniesienia własności) towarów lub wykonania usług, za które został Uczestnikowi przyznany CashBack, w szczególności w związku z odstąpieniem od umowy, wypowiedzenia jej, lub w przypadku uchylenia się od skutków prawnych oświadczenia woli przez Uczestnika Usługi, Organizator zastrzega sobie prawo do cofnięcia przyznanego CashBack’u. To samo dotyczy przypadków nadużyć lub błędnego zaksięgowania transakcji.
    • 3.9. Cashback przyznawany jest na czas określony – jednego roku. Punkty CashBack niewykorzystane przez okres jednego roku od przyznania Uczestnikowi Usługi, wygasają bezpowrotnie.
    • 3.10. Stały rabat VIP i CashBack nie podlegają łączeniu z kodami rabatowymi, przyznawanymi przez Organizatora w związku z innymi promocjami (stały rabat VIP i CashBack wynikające z Programu nie sumują się z kodami rabatowymi Organizatora).
  • 4. Aktywacja Usługi
    • 4.1. Warunkiem korzystania z Usługi jest uprzednie założenie elektronicznego Konta Klienta utworzonego w Sklepie Internetowym Organizatora i dobrowolne przystąpienie do CHROMACLUB, poprzez wyrażenie przez Uczestnika Usługi zgody na świadczenie Usługi i samodzielne zarejestrowanie się do CHROMACLUB za pośrednictwem formularza dostępnego na stronach Sklepu Internetowego Organizatora.
    • 4.2. Uczestnictwo w CHROMACLUB jest odpłatne. Wysokość opłat subskrypcyjnych określa Organizator.
    • 4.3. W celu korzystania z Usługi, Uczestnik Usługi:
      • 4.3.1. musi dysponować dostępem do Internetu oraz urządzeniem zapewniającym możliwość korzystania ze Sklepu internetowego, zgodnie z wymaganiami Regulaminu Serwisu Internetowego chroma.pl, którego treść dostępna jest pod adresem https://www.chroma.pl/pl/regulamin;
      • 4.3.2. wskazać Organizatorowi dane do rozliczeń oraz informacje dotyczące co najmniej jednego sposobu płatności. Przez sposób płatności rozumie się akceptowany przez Uczestnika Usługi sposób pobierania przez Organizatora płatności z Usługę. Uczestnik Usługi zobowiązany jest podać wyłącznie aktualne, prawdziwe i prawidłowe dane rozliczeniowe i dane sposobu płatności. Uczestnik Usługi może później każdorazowo zmienić wybrany sposób płatności w ramach opcji udostępnionych przez Organizatora. W przypadku wyboru subskrypcji na czas nieokreślony z comiesięczną opłatą subskrypcyjną, Uczestnik Usługi, o ile umowa na świadczenie Usługi nie zostanie wcześniej rozwiązana, upoważnia Organizatora do pobrania miesięcznej opłaty subskrypcyjnej za następny okres rozliczeniowy z wykorzystaniem wskazanego przez Uczestnika Usługi sposobu płatności.
    • 4.4. Warunkiem korzystania z Usługi jest wybranie przez Uczestnika Usługi jednej z opcji subskrypcji spośród okresów subskrypcyjnych oferowanych przez Organizatora (subskrypcja na czas nieoznaczony z comiesięczną płatnością albo subskrypcja roczna z płatnością za cały okres z góry) oraz opłacenie subskrypcji przy użyciu wybranego przez Uczestnika Usługi sposobu płatności.
    • 4.5. Zawarcie umowy na świadczenie Usługi następuje z chwilą akceptacji przez Uczestnika niniejszego Regulaminu i aktywacji subskrypcji. Subskrypcja (czas trwania umowy na świadczenie Usługi) rozpoczyna się od chwili wprowadzenia kodu aktywacyjnego, potwierdzającego opłacenie subskrypcji. Umowa na świadczenie Usługi ulega rozwiązaniu na skutek upływu czasu trwania subskrypcji (subskrypcja na czas określony) lub na skutek jej wypowiedzenia, zgodnie z pkt. 5.2. lub na skutek okoliczności określonych w pkt. 5.5 i 5.8. niniejszego Regulaminu.
    • 4.6. Przyjmuje się, że okres rozliczeniowy subskrypcji zawartej na czas nieokreślony (liczony na potrzeby automatycznego pobierania płatności i automatycznego odnawiania subskrypcji), wynosi 30 dni kalendarzowych od momentu aktywacji Usługi, natomiast okres trwania i rozliczania rocznej subskrypcji wynosi 365 dni liczonych od momentu aktywacji Usługi.
    • 4.7. W przypadku wyboru subskrypcji na czas nieokreślony korzystanie z Usługi jest automatycznie odnawiane, na kolejny okres miesięczny i trwa aż do chwili rozwiązania umowy na świadczenie Usługi, na co Uczestnik wyraża zgodę akceptując niniejszy Regulamin.
    • 4.8. Jeżeli płatność za kolejny okres subskrypcji nie będzie mogła zostać zrealizowana, w szczególności ze względu na upływ terminu ważności karty, brak środków na koncie lub z innych przyczyn leżących po stronie Uczestnika Usługi, a umowa na świadczenie Usługi nie zostanie wcześniej rozwiązana, Organizator może czasowo zawiesić Uczestnikowi Usługi dostęp do Usługi do momentu pobrania opłaty za subskrypcję przy wykorzystaniu wybranego sposobu płatności. W okresie zawieszenia świadczenia Usług, Uczestnikowi Usługi nie przyznaje się korzyści wynikających z niniejszego Regulaminu.
  • 5. Wypowiedzenie i rozwiązanie umowy na świadczenie Usługi.
    • 5.1. Korzystanie z Usługi przez jej Uczestników jest dobrowolne.
    • 5.2. Każdy Uczestnik Usługi może rozwiązać umowę na świadczenie Usługi w każdej chwili, za 14-dniowym wypowiedzeniem, składając oświadczenie o wypowiedzeniu:
      • 5.2.1. z wykorzystaniem przycisku „Anuluj subskrypcję”, dostępnego w ramach panelu administracyjnego elektronicznego Konta Użytkownika, w zakładce __;
      • 5.2.2. na piśmie na adres: CHROMA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Żarach, ul. Przemysłowa 5, 68-200 Żary;
      • 5.2.3. drogą mailową na adres e-mail: online@chroma.pl lub z wykorzystaniem przycisku „Napisz do Nas” w zakładce „Kontakt”, na stronie https://chroma.pl/pl/static/kontakt/contact .
    • 5.3. Z chwilą upływu czasu trwania subskrypcji lub w przypadku rozwiązania umowy o świadczenie Usługi na zasadach, o których mowa w pkt. 5.2. niniejszego Regulaminu, Uczestnik Usługi traci dostęp do korzyści wynikających z Usługi. Punkty CashBack zgromadzone w trakcie trwania subskrypcji pozostają przypisane do elektronicznego Konta Klienta i mogą zostać wykorzystane po zakończeniu subskrypcji w okresie , o którym mowa w pkt 3.10. Regulaminu.
    • 5.4. Rozwiązanie umowy na świadczenie Usług, w sposób określony w pkt 5.2. następuje z upływem okresu wypowiedzenia, o którym mowa w punkcie 5.2. niniejszego Regulaminu, chyba, że pozostały okres trwania subskrypcji jest krótszy niż okres wypowiedzenia – wówczas rozwiązanie umowy na świadczenie Usług następuje z chwilą upływu czasu trwania subskrypcji.
    • 5.5. Organizator, z ważnych powodów może zawiesić lub ograniczyć Uczestnikowi Usługi dostęp do Usługi lub rozwiązać umowę na świadczenie Usługi. Przez ważne powody uważa się w szczególności, naruszenie przez Uczestnika postanowień Regulaminu Sklepu Internetowego, którego treść dostępna jest pod adresem https://www.chroma.pl/pl/regulamin oraz postanowień niniejszego Regulaminu. W okresie zawieszenia lub ograniczenia świadczenia Usług, Uczestnikowi Usługi mogą nie zostać przyznane korzyści wynikające z niniejszego Regulaminu.
    • 5.6. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy na korzystanie z Usługi, o zawieszeniu lub ograniczeniu Uczestnikowi Usługi dostępu do Usługi wymaga zachowania od Organizatora formy dokumentowej, ze wskazaniem przyczyny wypowiedzenia, zawieszenia lub ograniczenia.
    • 5.7. Świadczenie Usługi nie wyłącza możliwości likwidacji elektronicznego Konta Klienta w Sklepie Internetowym przez Uczestnika lub przez Organizatora, na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu Internetowego, którego treść dostępna jest pod adresem https://www.chroma.pl/pl/regulamin.
    • 5.8. Likwidacja elektronicznego Konta Klienta w Sklepie Internetowym przez Uczestnika Usługi lub Organizatora lub rozwiązanie umowy na świadczenie usług prowadzenia elektronicznego Konta Klienta w Sklepie Internetowym, prowadzi do rozwiązania umowy na korzystanie z Usługi oraz bezpowrotnej utraty przypisanych Uczestnikowi Usługi rabatów oraz zgromadzonych przez niego Punktów Cashback i pozostałych korzyści wynikających z uczestnictwa w CHROMACLUB. Rozwiązanie umowy o świadczenie Usługi na skutek okoliczności określonych w zdaniu poprzedzającym następuje z chwilą likwidacji elektronicznego Konta Klienta w Sklepie Internetowym lub z chwilą rozwiązania umowy na świadczenie usług prowadzenia elektronicznego Konta Klienta w Sklepie Internetowym. Zakończenie świadczenia Usługi na skutek okoliczności określonych powyżej, następuje bez zwrotu środków za czas niewykorzystanej subskrypcji.
    • 5.9. Niezależnie od przyczyn rozwiązania umowy na świadczenie Usługi, dokonane przez Uczestnika Usługi płatności nie podlegają zwrotowi, Organizator nie zwraca środków ani nie przyznaje kredytów z tytułu niewykorzystania całości okresu subskrypcji.
  • 6. Zmiany zasad świadczonej Usługi, zmiana Regulaminu CHROMACLUB, zakończenie świadczenia Usługi
    • 6.1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany okresów subskrypcyjnych (czasu trwania subskrypcji) oraz wysokości opłat subskrypcyjnych, z zastrzeżeniem, że:
      • 6.1.1. w przypadku subskrypcji rocznej – zmiana parametrów Usługi może nastąpić dopiero po zakończeniu rozpoczętego okresu rozliczeniowego (po zakończeniu subskrypcji);
      • 6.1.2. w przypadku subskrypcji na czas nieokreślony – zmiana parametrów Usługi będzie obowiązywać nie wcześniej niż 30 (słownie: trzydzieści) dni po wysłaniu do Uczestnika Usługi zawiadomienia o zmianie, pod warunkiem dalszego korzystania przez Uczestnika z Usługi z tym zastrzeżeniem, że zmiany parametrów Usługi będą miały zastosowanie do kolejnych okresów rozliczeniowych, następujących po okresie rozliczeniowym, w trakcie którego zmiana została dokonana.
    • 6.2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, za które uważa się: konieczność aktualizacji danych Organizatora, które uległy zmianie (w tym zwłaszcza danych kontaktowych, teleadresowych); konieczność dostosowania Regulaminu do powszechnie obowiązujących przepisów prawa, niezbędnych dla zachowania zgodności Regulaminu z prawem; zmianę istniejących funkcjonalności CHROMACLUB, Sklepu internetowego lub wprowadzenie nowych, poprawa działania CHROMACLUB, Sklepu internetowego, w tym poprawa jakości obsługi, jeżeli wprowadzenie powyższych wymagać będzie zmiany Regulaminu; zmianę warunków i parametrów świadczenia Usług drogą elektroniczną (w tym w szczególności zakładania, prowadzenia Konta Klienta); zmianę sposobów zawierania, wykonywania umów oraz zmiana (w tym wprowadzenie nowych) sposobów płatności lub dostawy; konieczność usunięcia sprzeczności, błędów lub wyjaśnienia wątpliwości dotyczących stosowania lub interpretowania niniejszego Regulaminu; konieczność dostosowania treści niniejszego Regulaminu do działań uprawnionych organów administracji lub władz publicznych.
    • 6.3. Uczestnicy CHROMACLUB zostaną poinformowani o zmianie niniejszego Regulaminu niezwłocznie, co najmniej 30 (słownie: trzydzieści) dni przed zmianą Regulaminu lub zakończeniem Programu, za pośrednictwem:
      • 6.3.1. banneru informacyjnego umieszczonego w widocznym miejscu po zalogowaniu się do elektronicznego Konta Klienta w Sklepie Internetowym lub w inny widoczny dla Uczestników Usługi sposób;
      • 6.3.2. banneru informacyjnego umieszczonego w widocznym miejscu na stronie internetowej Organizatora pod adresem https://chroma.pl lub w inny widoczny dla Uczestników Usługi sposób;
      • 6.3.3. informacji mailowej wysłanej na adres e-mail Uczestnika Usługi.
    • 6.4. Zmiana Regulaminu oraz zmiana okresów subskrypcyjnych i opłat subskrypcyjnych jest skuteczna i wiążąca dla Organizatora i Uczestników Usługi, jeśli w ciągu 2 (słownie: dwóch) tygodni od otrzymania zawiadomienia o zmianie Regulaminu, Uczestnik nie złoży oświadczenia o rozwiązaniu umowy na świadczenie Usługi. Niezłożenie oświadczenia o rozwiązaniu umowy na świadczenie Usługi, o której mowa w zdaniu poprzedzającym jest równoznaczna z akceptacją nowych warunków Regulaminu przez Uczestnika Usługi. Złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu umowy na świadczenie Usług powoduje rozwiązanie umowy na zasadach określonych w punkcie 5 „Wypowiedzenie i rozwiązanie umowy na świadczenie Usługi” niniejszego Regulaminu. W okresie wypowiedzenia, Uczestnika Usługi obowiązuje brzmienie niniejszego Regulaminu sprzed dokonanej zmiany.
    • 6.5. Organizator zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji o zakończeniu świadczenia Usługi, w każdym czasie.
    • 6.6. O zakończeniu świadczenia Usługi, Uczestnicy Usługi zostaną poinformowani niezwłocznie, co najmniej 6 (słownie: sześć) miesięcy przed zakończeniem świadczenia Usługi, z wykorzystaniem środków określonych w punkcie 6.3. niniejszego Regulaminu. Zakończenie świadczenia Usługi przez Organizatora nie może nastąpić przed upływem ww. 6-miesiecznego terminu.
    • 6.7. W przypadku, podjęcia decyzji o zakończeniu świadczenia Usługi, Uczestnicy Usługi będą mogli korzystać z Usługi do upływu czasu trwania ostatnio wybranego okresu subskrypcyjnego.
    • 6.8. Zakończenie świadczenia Usługi przez Organizatora jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy na korzystanie z Usługi oraz bezpowrotną utratą przypisanego Uczestnikowi Usługi rabatu VIP oraz zgromadzonego Cashback’u i pozostałych korzyści wynikających z uczestnictwa w CHROMACLUB chyba, że Organizator postanowi inaczej.
  • 7. Odstąpienie od umowy na świadczenie Usługi
    • 7.1. Uczestnik Usługi będący konsumentem ma ustawowe prawo do odstąpienia od umowy na świadczenie Usługi, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia jej zawarcia. Zasady odstąpienia od umowy, w tym wzór formularza o odstąpieniu od umowy, określone są w pouczeniu stanowiącym Załącznik nr 1 do Regulaminu.
    • 7.2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy na świadczenie Usługi należy złożyć:
      • 7.2.1. na piśmie na adres: CHROMA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Żarach, ul. Przemysłowa 5, 68-200 Żary;
      • 7.2.2. drogą mailową na adres e-mail: online@chroma.pl lub z wykorzystaniem przycisku „Napisz do Nas” w zakładce „Kontakt”, na stronie https://chroma.pl/pl/static/kontakt/contact.
    • 7.3. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy na świadczenie Usługi wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
    • 7.4. Oświadczenie można złożyć na formularzu o następującej treści:
      Treść oświadczenia:
      Niżej podpisana/podpisany_______________________________ niniejszym informuję o
      odstąpieniu od umowy na świadczenie Usługi CHROMACLUB. Data zakupu subskrypcji
      _____________________, Imię i nazwisko_______________________________, e-mail
      _____________________________, Login do elektronicznego Konta Klienta
      __________________________________________________.
    • 7.5. W przypadku odstąpienia od umowy na świadczenie Usługi umowę uważa się za niezawartą.
    • 7.6. Po odstąpieniu od umowy na świadczenie Usługi przez Uczestnika Usługi, Organizator niezwłocznie (nie później niż w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu), zwraca Uczestnikowi Usługi wpłacone środki, z uwzględnieniem wskazanego przez Uczestnika Usługi sposobu płatności, z zastrzeżeniem, postanowień podpunktu następnego.
    • 7.7. Uczestnikowi Usługi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy na podstawie art. 38 pkt 1 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tekst jedn. Dz. U. z 2020 roku, poz. 287, z późn. zm.) po wprowadzeniu kodu aktywacyjnego. Przez wprowadzenie kodu aktywacyjnego Uczestnik Usługi uzyskuje dostęp do korzyści wynikających z uczestnictwa w CHROMACLUB i wyraża zgodę na świadczenie Usługi, przed upływem terminu do odstąpienia od świadczonej Usługi.
  • 8. Reklamacje
    • 8.1 Reklamacje lub informacje o wszelkich nieprawidłowościach dotyczących Usługi Uczestnicy Usługi mogą zgłaszać do Organizatora:
      • 8.1.1. na piśmie na adres: CHROMA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Żarach ul. Przemysłowa 5, 68-200 Żary;
      • 8.1.2. telefonicznie przez Biuro Obsługi Klienta, w dniach i godzinach określonych w zakładce “Kontakt”, tel.: (+48) 68 477 21 00 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora), lub przez skorzystanie z funkcji Callback z wykorzystaniem przycisku „Zamów usługę Callback” w zakładce „Kontakt”, na stronie https://www.chroma.pl/pl/static/kontakt/contact ;
      • 8.1.3. drogą mailową na adres e-mail: online@chroma.pl lub z wykorzystaniem przycisku „Napisz do Nas” w zakładce „Kontakt”, na stronie https://www.chroma.pl/pl/static/kontakt/contact.
    • 8.2. Organizator zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację Uczestnika Usługi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty jej otrzymania.
    • 8.3. Uczestnicy będący konsumentami mogą również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, o których mowa na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów („UOKiK’) https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php lub na stronie internetowej innego właściwego organu do spraw ochrony konsumentów.
  • 9. CHROMACLUB a kody rabatowe i inne programy lojalnościowe (rabatowe)
    • 9.1. Rabat VIP i Cashback nie podlegają łączeniu (sumowaniu) z kodami rabatowymi, przyznawanymi przez Organizatora w związku z innymi promocjami.
    • 9.2. Kod rabatowy wprowadzony przez Uczestnika CHROMACLUB uwzględnia się jedynie wtedy, gdy jest korzystniejszy niż rabat VIP otrzymany w ramach członkostwa w CHROMACLUB. W przypadku, gdy rabat VIP otrzymany w ramach członkostwa w CHROMACLUB jest wyższy lub równy wartości rabatu na kodzie rabatowym, kod rabatowy nie zostanie aktywowany.
    • 9.3. Cashback wynikający z kodu rabatowego zostanie uwzględniony w ramach CHROMACLUB jedynie wtedy, gdy kod rabatowy to przewiduje.
    • 9.4. Usługa CHROMACLUB nie łączy się z innymi programami lojalnościowymi lub rabatowymi Organizatora. Uczestnictwo w CHROMACLUB oznacza rezygnację przez Uczestnika z korzystania z innych programów lojalnościowych lub rabatowych Organizatora, z chwilą aktywacji subskrypcji.
    • 9.5. W przypadku uczestnictwa w CHROMACLUB przez Uczestnika objętego uprzednio programem rabatowym „__”, Uczestnik ten nie ma możliwości ponownego uczestnictwa w tym programie rabatowym po rozwiązaniu umowy na świadczenie Usługi CHROMACLUB.
    • 9.6. W przypadku uczestnictwa w CHROMACLUB przez Uczestnika objętego uprzednio programem rabatowym „__”, Uczestnik ten – w przypadku rozwiązania umowy na świadczenie Usługi CHROMACLUB – może ponownie uczestniczyć w tym programie rabatowym, a zamówienia złożone w trakcie trwania uczestnictwa w CHROMACLUB zostaną zaliczone do obrotu wygenerowanego przez Uczestnika w ramach programu rabatowego „__” .
  • 10. Postanowienia końcowe
    • 10.1. Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikną z niniejszego Regulaminu, właściwe są przepisy prawa polskiego.
    • 10.2. Uczestników Usługi obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
    • 10.3. Treść niniejszego Regulaminu jak i wszelkie jego zmiany, udostępnione są na stronie internetowej Organizatora pod adresem __.
  • 11. Dane osobowe
    • 11.1. Organizator jest administratorem danych osobowych Uczestników Usługi przetwarzanych w ramach uczestnictwa w CHROMACLUB w rozumieniu art. 4 pkt. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”).
    • 11.2. Zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Uczestników Usługi określa Polityka prywatności Organizatora, której treść dostępna jest pod adresem https://www.chroma.pl/pl/polityka-prywatnosci.
Potrzebujesz pomocy?