Dziękujemy za
założenie konta.
Twój prezent
już do Ciebie leci!
Większość plakatów, które oglądamy na co dzień na ulicach, w urzędach, miejscach imprez, biurach czy mieszkaniach, to plakaty jednostronne. Być może jednak zwróciłeś uwagę na kreacje reklamowe eksponowane na miejskich przystankach albo w niektórych witrynach reklamowych. Obie ich strony są pokryte grafiką – tą samą lub dwiema różnymi. Tak, to właśnie plakaty dwustronne.
Może kiedyś dostrzeżesz, że plakat prezentowany w witrynie sklepowej ma inną treść po stronie widocznej z ulicy, inną zaś od strony wnętrza sklepu. Albo przechadzając się po wystawie sztuki, na której prace podwieszane są do sufitu na cienkich linkach, odkryjesz, że niektóre dzieła mają niejako dwa oblicza – w zależności od tego, z której strony się na nie spojrzy. Takie są zalety funkcjonalne plakatów dwustronnych. Zalet zdecydowanie przybywa, gdy są to plakaty profesjonalnie wydrukowane, efektownie wykończone i odpowiednio zabezpieczone.
„Znowu zmieniliście plakaty?” – być może zapytasz z lekką zazdrością podczas wizyty u przyjaciół, których dość często odwiedzasz. Bo przecież niedawno w ich salonie nad stołem rozpościerały się widoki gór, a teraz do marzeń o dalekich podróżach zachęcają wielkoformatowe plakaty przedstawiające światła wielkich miast o zmierzchu. No, po prostu istna domowa galeria z wernisażem raz na dwa tygodnie...
Tymczasem to wcale nie muszą być zupełnie nowe plakaty, lecz właśnie plakaty dwustronne. Taka jest specyfika tych plakatów: pozwalają odmienić wygląd mieszkania w zależności od okazji albo nastroju właściciela. Gdy tylko odczuwasz ochotę na zmianę – odwracasz plakat i cieszysz się świeżym efektem. Nie ma tu miejsca na nudę.
W jakim miejscu będzie wisiał Twój uniwersalny, dwustronny plakat? Tam, gdzie bywa nieco wilgotno, na przykład niedaleko wejścia do lokalu albo w sąsiedztwie aneksu kuchennego w mieszkaniu? Tam, gdzie hulają przeciągi lub cały czas mijają się goście, którzy mogą nawet niekiedy musnąć plakat w przejściu? Od tego wszystkiego zależy, jak długo będziesz mógł cieszyć się plakatem dwustronnym w jego pełnej krasie.
O trwałości plakatu decyduje między innymi rodzaj i grubość (gramatura) zastosowanego papieru. Drukarnia Chroma do druku plakatów proponuje przede wszystkim papiery kredowe, które są papierami powlekanymi, a zatem i trwalszymi:
W mniej problematycznych miejscach ekspozycji równie dobrze może sprawdzić się i trzecia opcja – bezdrzewny, niepowlekany papier preprint 90 g, mający zastosowanie między innymi w branży reklamowej.
Lakierowanie lub foliowanie to rodzaje uszlachetnień, które dodatkowo przyciągają wzrok do plakatu, a jednocześnie sprawiają, że papier jest sztywniejszy i bardziej odporny na warunki zewnętrzne.
Czym możesz upiększyć i ochronić plakat dwustronny w drukarni Chroma?
Przy największych formatach plakatów dwustronnych, A1 (594 x 841 mm) i B1 (680 x 980 mm), nie będziesz mógł zamówić foliowania. W tych wypadkach bardziej ekologicznym i tańszym rozwiązaniem o podobnym efekcie jest użycie lakieru High Gloss – radzi drukarnia Chroma.
Przy pozostałych formatach – A2 (420 x 594 mm), A3 (297 x 420 mm), B2 (480 x 680 mm), B3 (336 x 480 mm) – dostępna jest pełna gama uszlachetnień.
Zawieszaj bezpiecznie, czyli plakat dwustronny z listwą
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produktów: