email partner pixel

Najczęściej zadawane pytania

Rozwiń wszystkie
W jaki sposób mogę zmienić swoje dane?
Wszelkie dane do konta możesz edytować w panelu Klienta, dostępnym w sekcji „Moje konto” w zakładkach „Ustawienia” oraz „Adresy”.
Gdzie jest moje zamówienie?
W momencie wysyłki zamówienia otrzymasz od nas powiadomienie mailowe z nazwą przewoźnika oraz nadanym numerem listu przewozowego.
Płatności PayU (przedpłata przelewem, karta kredytowa, przelew tradycyjny), Pay-by-link od PayU, Płatność kartą kredytową,Płatność przelewem tradycyjnym.
Koszt dostawy podany jest w podsumowaniu zamówienia.
Jakie są dostępne formy zapłaty?
Płatności PayU, Pay-by-link od PayU, PayU Raty, VISA MasterCard, PayPal, Płatność za pobraniem, Płatność przelewem tradycyjnym.
W jaki sposób skontaktować się z chroma.pl?
W stopce na dole strony znajdziesz link „Kontakt”, gdzie znajdują się wszystkie potrzebne dane.
W jaki sposób mogę zamówić produkty niedostępne na stronie?
Zapytanie o produkt niestandardowy kieruj na adres wyceny@chroma.pl, podając nam jak najwięcej parametrów i szczegółów zamówienia.
Czy mogę założyć nowe konto na nr NIP, który już widnieje w bazie CHROMA?
Na dany numer NIP może być utworzone tylko jedno konto.
Jaki jest najmniejszy font, który będzie widoczny po wydruku?
Zalecamy wielkość od 6 pkt przy na farbieniu 100% koloru czarnego – gwarantuje to czytelność fontu.
Potrzebujesz pomocy?