REGULAMIN UCZESTNICTWA W PROGRAMIE PARTNERSKIM
“Stać Cię na więcej!”
-
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin uczestnictwa w Programie Partnerskim “Stać Cię na więcej!” (zwany dalej „Regulaminem”), określa zasady funkcjonowania Programu Partnerskiego “Stać Cię na więcej!” (zwanego dalej także jako: „Program “Stać Cię na więcej!”” lub „Program”) oraz warunki uczestnictwa w Programie, w tym zasady przyznawania Uczestnikom Programu Rabatu oraz Punktów CashBack i sposoby ich wykorzystania.
- Program jest organizowany i zarządzany przez Organizatora – CHROMA Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością Spółkę komandytową z siedzibą w Żarach przy ul. Przemysłowej 5, 68-200 Żary, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000587950, posiadającą numer NIP: 9282082722, numer REGON: 363052429, adres strony internetowej: https://chroma.pl/, e-mail: online@chroma.pl, Biuro Obsługi Klienta czynne od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-17:00, tel.: (+48) 68 477 21 00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
-
Uczestnikiem Programu może być:
- każda dorosła osoba fizyczna;
- osoba, która posiada co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych działająca za zgodą przedstawiciela ustawowego;
- osoba prawna, którym przepisy szczególne przyznają osobowość prawną oraz
- jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, którym ustawa przyznaje zdolność prawną; w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U.2018.1025, tekst jedn. z dnia 29 maja 2018r., ze zm.);
- posiadająca aktywne elektroniczne Konto Klienta w Sklepie Internetowym Chroma.pl, prowadzonym przez Organizatora pod adresem internetowym chroma.pl (dalej także jako: „Sklep Internetowy”).
- Warunkiem uczestnictwa w Programie jest uprzednie i dobrowolne wyrażenie przez Uczestnika Programu zgody na udział w Programie, poprzez samodzielne zarejestrowanie się do Programu za pośrednictwem formularza dostępnego na stronach Sklepu Internetowego.`
-
Programem objęte są jedynie usługi lub produkty poligraficzne oferowane przez Organizatora w
Sklepie Internetowym, prowadzonym przez Organizatora pod adresem internetowym
https://chroma.pl. Program nie obejmuje, w szczególności, usług oferowanych w ramach banku
(„stock’u”) zdjęć pod adresem https://stock.chroma, lub innych usług i produktów oferowanych poza
Sklepem Internetowym.
Produkty z usługą projektowania CANVA® nie są objęte Rabatami. Za złożenie zamówienia na produkty z usługą projektowania CANVA® nie są przyznawane Punkty CashBack. Punkty CashBack nie mogą zostać użyte przy rozliczaniu produktów z usługą projektowania CANVA®. Wartość zamówień na ww. produkty powiększa całkowitą wartość zakupów, która decyduje o zakwalifikowaniu Uczestnika Programu do jednego z Poziomów określonych w punkcie 3.2. Regulaminu.
-
Zasady udzielania Rabatów i przyznawania Punktów CashBack
- Uczestnikom Programu udzielane są Rabaty i przyznawane są Punkty CashBack, na zasadach określonych niniejszym Regulaminem.
-
Rabaty mogą być przyznawane Uczestnikom Programu przez Organizatora, w wysokości określonej w
niniejszym Regulaminie:
- w chwili przystąpienia przez Uczestnika do Programu;
- za przekroczenie określonej, sumarycznej wartości zakupów netto zrealizowanych w Okresie Rozliczeniowym, za pośrednictwem Sklepu internetowego lub poczty elektronicznej, w przypadku, gdy zamówienie jest niestandardowe i nie może zostać złożone za pośrednictwem Konfiguratora Zamówienia w Sklepie Internetowym.
- Punkty CashBack mogą być przyznawane Uczestnikom Programu przez Organizatora, w wysokości określonej w niniejszym Regulaminie za przekroczenie określonej wartości zakupów netto zrealizowanych za pośrednictwem Sklepu Internetowego lub poczty elektronicznej, w przypadku, gdy zamówienie jest niestandardowe i nie może zostać złożone za pośrednictwem Konfiguratora Zamówienia w Sklepie Internetowym.
- Rabaty i Punkty CashBack przydzielane są zgodnie z brzmieniem niniejszego Regulaminu, do aktywnego elektronicznego Konta Klienta utworzonego w Sklepie Internetowym, prowadzonego przez Organizatora. Dla obsługi Konta Klienta w Sklepie Internetowym niezbędne jest szerokopasmowe połączenie z siecią Internet i wyszukiwarka internetowa.
- Aktualna wysokość Rabatu i Punktów CashBack przyznanych Uczestnikowi z tytułu uczestnictwa w Programie jest widoczna w elektronicznym Koncie Klienta w Sklepie Internetowym w zakładce „Rabaty i promocje” oraz przy składaniu zamówienia, najpóźniej w podsumowaniu transakcji, tj. w „koszyku”, przed dokonaniem płatności.
- Rabat na zakupy udzielany jest Uczestnikowi automatycznie, do każdej transakcji, w zależności od osiągniętego Poziomu. Uczestnik nie może zrezygnować z otrzymania Rabatu.
- Przyznane Uczestnikowi Punkty CashBack mogą zostać przez niego samodzielnie użyte do obniżenia ceny za składane zamówienie (Punkty CashBack nie są naliczane automatycznie przy składaniu zamówienia). Przy obniżaniu ceny za zamówienie, przyjmuje się, że 1 (słownie: jeden) Punkt CashBack jest równy 1 (słownie: jednemu) złotemu ceny netto. Cena netto za zamówienie przy użyciu Punktów CashBack nie może zostać obniżona poniżej 1 (słownie: jednego) złotego. Punkty CashBack mogą zostać przez Uczestnika użyte do obniżenia ceny przy składaniu zamówienia, najpóźniej w podsumowaniu transakcji, tj. w „koszyku”, przed dokonaniem płatności, za pomocą odpowiedniego przycisku.
- W przypadku płatności w walutach innych niż polski złoty, dla określenia wysokości przyznanych Uczestnikowi Programu Rabatu i Punktów CashBack przyjmuje się, że płatność nastąpiła w walucie polskiej, zgodnie z zastosowanym dla przeliczenia ceny, kursem wymiany waluty obcej.
- Rabaty i Punkty CashBack nie podlegają wymianie na pieniądze. Punkty CashBack nie są pieniądzem elektronicznym.
- Rabaty i Punkty CashBack nie podlegają przeniesieniu pomiędzy elektronicznymi Kontami Klienta w Sklepie Internetowym.
- Jeżeli nie dojdzie do nabycia towarów lub usług, za które zostały Uczestnikom Programu przyznane Rabaty i Punkty CashBack, w szczególności w związku z odstąpieniem od umowy, wypowiedzenia jej, lub w przypadku uchylenia się od skutków prawnych oświadczenia woli przez Uczestnika Programu, Organizator Programu zastrzega sobie prawo do cofnięcia przyznanych Rabatów i Punktów CashBack. To samo dotyczy przypadków nadużyć lub błędnego zaksięgowania transakcji.
-
Wysokość Rabatów i Punktów CashBack
- Rabaty i Punkty CashBack są naliczane i przypisywane do elektronicznego Konta Klienta, w zależności od Poziomu, który osiągnął Uczestnik Programu, w Okresie Rozliczeniowym.
- Uczestnik Programu może osiągać następujące Poziomy:
- Poziom Standardowy;
- Poziom Premium;
- Poziom VIP.
- O zakwalifikowaniu Uczestnika Programu do jednego z Poziomów określonych
w punkcie 3.2., decyduje osiągnięcie przez niego łącznej wartości zakupów netto,
w Okresie Rozliczeniowym, zgodnie z poniższymi warunkami:
- Poziom Standardowy:
- progi Rabatowe: łączna kwota zakupów w Okresie Rozliczeniowym: od 0,00 zł netto do 2.000 zł netto – wysokość Rabatu: 15%;
- próg CashBack: wysokość przyznanych Punktów CashBack – 10% kwoty netto transakcji powyżej 1.000,00 zł;
- Poziom Premium:
- progi Rabatowe: łączna kwota zakupów w Okresie Rozliczeniowym: od 2.000,00 zł netto do 7.000,00 zł netto – wysokość Rabatu: 20%;
- próg CashBack: wysokość przyznanych Punktów CashBack – 10% kwoty netto transakcji powyżej 3.500,00 zł;
- Poziom VIP:
- progi Rabatowe: łączna kwota zakupów w Okresie Rozliczeniowym: powyżej 7.000,00 zł netto – wysokość Rabatu: 25%;
- próg CashBack: wysokość przyznanych Punktów CashBack – 10% kwoty netto transakcji powyżej 7.000,00 zł.
- Poziom Standardowy:
- Przez Okres Rozliczeniowy rozumie się pełny miesiąc kalendarzowy.
- Przy kwalifikowaniu Uczestnika Programu do jednego z Poziomów, zsumowaniu ulegają wszystkie zakupy Uczestnika Programu zrealizowane w danym Okresie Rozliczeniowym – Przykład I i II.
- Przy naliczeniu Punktów CashBack, uwzględnia się jedynie wartość netto transakcji, o jaką przekroczono próg CashBack. Nie uwzględnia się natomiast każdorazowo sumy wszystkich zakupów netto, o którą przekroczono próg CashBack – Przykład IV.
- W kolejnym Okresie Rozliczeniowym, nie uwzględnia się zakupów Uczestnika Programu dokonanych w poprzednim Okresie Rozliczeniowym. Z chwilą rozpoczęcia kolejnego Okresu Rozliczeniowego, wartość zakupów netto Uczestnika Programu wynosi „0” (słownie: zero) złotych – Przykład III.
- Uczestnik Programu, który awansował do jednego z wyższych Poziomów zostaje przypisany do niego do końca bieżącego Okresu Rozliczeniowego, w którym nastąpił awans, oraz przez cały kolejny Okres Rozliczeniowy – Przykład II.
- Każdy Uczestnik Programu zaczyna od Poziomu Standardowego i może awansować do następnych poziomów, którymi są kolejno: Poziom Premium oraz Poziom VIP. Awans możliwy jest również z Poziomu Standardowego na Poziom VIP – Przykład I i II.
- W przypadku, w którym w zakończonym Okresie Rozliczeniowym, wartość zakupów netto Uczestnika Programu nie osiągnęła wartości określonych w Poziomie Premium, Uczestnik Programu z rozpoczęciem kolejnego Okresu Rozliczeniowego, zostanie on automatycznie przypisany do Poziomu Standardowego, adekwatnie do wartości zrealizowanych zakupów netto, zgodnie z punktem 3.3. Regulaminu – Przykład III.
- W przypadku, w którym w zakończonym Okresie Rozliczeniowym, wartość zakupów netto Uczestnika Programu nie osiągnęła wartości określonych dla Poziomu VIP, Uczestnik Programu, z rozpoczęciem kolejnego Okresu Rozliczeniowego, zostanie automatycznie przypisany do Poziomu Premium lub Standardowego, adekwatnie do wartości zrealizowanych zakupów netto, zgodnie z punktem 3.3. Regulaminu.
- Dla naliczania Rabatów i Punktów CashBack przy składanym zamówieniu, oraz przy kwalifikowaniu Uczestnika Programu do jednego z Poziomów, uwzględnia się jedynie te zakupy Uczestnika Programu, które zostały zrealizowane w bieżącym Okresie Rozliczeniowym. Zakupy uważa się za zrealizowane, gdy zamówienie złożone przez Uczestnika zostało w całości wykonane przez Organizatora. Dniem realizacji zakupów jest dzień wysyłki zamówienia przez Organizatora – Przykład I-IV.
- Uczestnik Programu, którego zrealizowane zakupy przekraczają wartości określone dla poszczególnych Poziomów, automatycznie awansuje do wyższego poziomu, z dniem realizacji zakupów – Przykład II.
- Przy naliczaniu Rabatów i Punktów CashBack w ramach Programu, uwzględnia się ceny netto, które Uczestnik obowiązany jest uiścić za składane zamówienie, określone w podsumowaniu transakcji, tj. w „koszyku”, które widnieją dla Uczestnika jako rzeczywista kwota do zapłaty – Przykład I, II i IV.
- Warunki naliczania Rabatów i Punktów CashBack nie ulegają łączeniu. Osiągnięcie przez Uczestnika Programu danego Poziomu wyłącza stosowanie warunków z pozostałych Poziomów.
- Przykłady działania Programu:
- Przykład I
Uczestnik Programu dnia 1 marca 2019 roku składa zamówienie przez Sklep Internetowy. Zamówienie jest pierwszym zamówieniem złożonym przez Uczestnika od początku uczestnictwa w Programie, w związku z czym, Uczestnik znajduje się na Poziomie Standardowym z 15% Rabatem. Wartość zakupów netto w koszyku do zapłaty wynosi 935,00 zł (cena katalogowa netto 1.100,00 zł – 15% z 1.100,00 zł (165,00 zł) = 935,00 zł). Zamówienie zostaje zrealizowane i wysłane do Uczestnika 3 marca 2019 roku. W tym przypadku Punkty CashBack nie są naliczane, Uczestnik nie osiągnął bowiem progu zakupów powyżej 1.000,00 zł netto, wymaganych do naliczenia punktów CashBack. - Przykład II
Uczestnik Programu, o którym mowa w Przykładzie I dnia 10 marca 2019 roku składa kolejne zamówienie przez Sklep Internetowy. Składając kolejne zamówienie Uczestnik znajduje się nadal na Poziomie Standardowym ponieważ dotychczas (z dniem 3 marca 2019 roku), zrealizowano zakupy za łączną wartość netto 935,00 zł. Wartość kolejnych zakupów netto w koszyku do zapłaty wynosi 1.500,00 zł (z uwzględnieniem 15% Rabatu wynikającego z Poziomu Standardowego). Zamówienie zostaje zrealizowane i wysłane do Uczestnika 13 marca 2019 roku.
Z dniem 13 marca 2019 roku:
- Uczestnik dokonał zakupów w trwającym Okresie Rozliczeniowym o łącznej wartości 2.435,00 zł netto;
- zostaną Uczestnikowi naliczone Punkty CashBack w ilości 143,50, Uczestnik drugim zamówieniem przekroczył bowiem próg CashBack o 1435,00 zł netto;
- Uczestnik awansował do kolejnego Poziomu Premium, ponieważ przekroczył próg obrotów wymagany do wejścia na ten poziom (2.000,00 zł);
- Uczestnik będzie na Poziomie Premium do końca marca 2019 roku oraz do końca następnego Okresu Rozliczeniowego, tj. do końca kwietnia 2019 roku, o ile wcześniej nie awansuje na Poziom VIP;
- przy następnym zamówieniu (składanym w okresie od 13 marca 2019 roku – 30 kwietnia 2019 roku), stosowane będą zasady przewidziane dla Poziomu Premium, chyba że Uczestnik Programu w tym okresie awansuje na Poziom VIP. - Przykład III
Uczestnik Programu, o którym mowa w Przykładzie I i II w okresie od 13 marca 2019 roku – 30 kwietnia 2019 roku nie złożył już żadnego zamówienia w Sklepie Internetowym. W takim przypadku, od 1 maja 2019 roku, Uczestnik Programu zostanie zakwalifikowany do Poziomu Standardowego ponieważ w kwietniu 2019 roku wartość jego zakupów wyniosła 0,00 zł netto. Aby utrzymać się na Poziomie Premium, Uczestnik w kwietniu 2019 roku musiał zrealizować zakupy za co najmniej 2.000,00 zł netto (z uwzględnieniem Rabatu wynikającego z Poziomu Premium). - Przykład IV
Inny Uczestnik Programu dnia 5 maja 2019 roku składa zamówienie przez Sklep Internetowy. Zamówienie jest pierwszym zamówieniem złożonym przez Uczestnika od początku uczestnictwa w Programie, w związku z czym, Uczestnik znajduje się na Poziomie Standardowym z 15% Rabatem. Wartość zakupów netto w koszyku do zapłaty wynosi 1.500,00 zł (po 15% Rabacie). Zamówienie zostaje zrealizowane i wysłane do Uczestnika 8 maja 2019 roku. W tym przypadku, 8 maja 2019 roku, Uczestnikowi naliczone zostanie 50 Punktów CashBack. Uczestnik przekroczył bowiem próg zakupów powyżej 1.000,00 zł netto o 500,00 zł netto (10% z 500,00 zł = 50 Punktów CashBack). Następnie, ten sam Uczestnik, złożył kolejne zamówienie w wysokości 600,00 zł netto (po 15% Rabacie). Łączna kwota netto zakupów zrealizowana przez Uczestnika w maju wynosi 2.100,00 zł. W związku z drugą transakcją, Uczestnikowi zostanie przyznane 60 Punktów CashBack (10% z 600,00 zł = 60 Punktów CashBack). Po rozliczeniu tej transakcji Uczestnik awansuje na poziom Premium. Kolejne transakcje w tym Okresie Rozliczeniowym będą rozliczane według parametrów Poziomu Premium (próg wymagany do naliczenia punktów CashBack 3.500,00 zł) do momentu ewentualnego awansu na Poziom VIP.
- Przykład I
-
Rabaty i Punkty Cashback a inne kody rabatowe
- Rabaty i Punkty Cashback nie podlegają łączeniu z kodami rabatowymi, przyznawanymi przez Organizatora w związku z innymi promocjami (Rabaty i Punkty Cashback wynikające z Programu nie sumują się z kodami rabatowymi Organizatora).
- Przy korzystaniu przez Uczestnika Programu z kodu rabatowego i Rabatu otrzymanego w ramach Programu, uwzględnia się jedynie ten procent rabatu, który jest bardziej korzystny dla Uczestnika Programu. W przypadku, gdy wartość Rabatu otrzymanego w ramach Programu jest wyższa lub równa wartości rabatu na kodzie rabatowym, kod rabatowy nie zostanie aktywowany.
- Punkty Cashback wynikające z kodu rabatowego zostaną uwzględnione w ramach Programu jedynie wtedy, gdy kod rabatowy to przewiduje.
- Rabaty i Punkty Cashback przyznawane są na czas określony – jednego roku. Niewykorzystane przez okres jednego roku od ich przyznania Uczestnikowi, wygasają bezpowrotnie.
-
Rezygnacja z udziału w Programie przez Uczestnika, wypowiedzenie udziału w Programie przez Organizatora, likwidacja elektronicznego Konta Klienta w Sklepie Internetowym
- Udział Uczestników w Programie jest dobrowolny.
- Każdy Uczestnik Programu może zrezygnować z uczestnictwa w Programie w każdej chwili, składając oświadczenie o rezygnacji:
- na piśmie na adres: CHROMA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Żarach przy ul. Przemysłowej 5, 68-200 Żary;
- telefonicznie poprzez Biuro Obsługi Klienta, w dniach i godzinach określonych w zakładce “Kontakt” Sklepu Internetowego, tel.: (+48) 68 477 21 00 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora), lub przez skorzystanie z funkcji Callback z wykorzystaniem przycisku „Zamów usługę Callback” w zakładce „Kontakt”, na stronie https://chroma.pl/pl/static/kontakt/contact;
- drogą mailową na adres e-mail: online@chroma.pl lub z wykorzystaniem przycisku „Napisz do Nas” w zakładce „Kontakt”, na stronie https://chroma.pl/pl/static/kontakt/contact.
- Organizator, z ważnych powodów może zawiesić, lub wypowiedzieć Uczestnikowi udział w Programie. Przez ważne powody uważa się w, szczególności, naruszenie przez Uczestnika postanowień Regulaminu Sklepu Internetowego, którego treść dostępna jest pod adresem https://chroma.pl/pl/static/regulamin/regulations.
- Wypowiedzenie wymaga zachowania od Organizatora formy pisemnej ze wskazaniem przyczyny wypowiedzenia uczestnictwa w Programie.
- Uczestnictwo w Programie nie wyłącza możliwości zlikwidowania elektronicznego Konta Klienta w Sklepie Internetowym przez Uczestnika lub przez Organizatora, na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu Internetowego, którego treść jest dostępna pod adresem https://chroma.pl/pl/static/regulamin/regulations.
- Rezygnacja Uczestnika z udziału w Programie, wypowiedzenie z uczestnictwa w Programie przez Organizatora z winy Uczestnika, oraz likwidacja elektronicznego Konta Klienta w Sklepie Internetowym, przez Uczestnika Programu lub Organizatora, prowadzi do bezpowrotnej utraty przypisanych Uczestnikowi Rabatów oraz zgromadzonych przez niego Punktów Cashback.
-
Czas trwania Programu, zmiana zasad Programu
- Czas trwania Programu Stać Cię na więcej! jest nieokreślony.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Programu z ważnych przyczyn, za które
uważa się: konieczność aktualizacji danych Organizatora, które uległy zmianie (w tym danych kontaktowych,
teleadresowych); konieczność dostosowania Regulaminu do powszechnie obowiązujących przepisów prawa
niezbędnych dla zachowania zgodności Regulaminu z prawem; zmianę istniejących funkcjonalności Sklepu
internetowego lub wprowadzenie nowych, poprawa działania Sklepu internetowego, w tym poprawa jakości
obsługi, jeżeli wprowadzenie powyższych wymagać będzie zmiany Regulaminu; zmianę warunków i parametrów
świadczenia usług drogą elektroniczną (w tym w szczególności zakładania, prowadzenia Konta Klienta); zmianę
sposobów zawierania, wykonywania umów oraz zmiana (w tym wprowadzenie nowych) sposobów płatności lub
dostawy; konieczność usunięcia sprzeczności, błędów lub wyjaśnienia wątpliwości dotyczących stosowania lub
interpretowania Regulaminu; konieczność dostosowania treści Regulaminu do działań uprawnionych organów
administracji lub władz publicznych.
Uczestnicy Programu zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu Programu niezwłocznie, co najmniej 30 (słownie: trzydzieści) dni przed zmianą Regulaminu lub zakończeniem Programu, za pośrednictwem:- banneru informacyjnego umieszczonego w widocznym miejscu po zalogowaniu się do elektronicznego Konta Klienta w Sklepie Internetowym lub w inny widoczny dla Uczestników Programu sposób;
- banneru informacyjnego umieszczonego w widocznym miejscu na stronie internetowej Organizatora pod adresem https://chroma.pl lub w inny widoczny dla Uczestników Programu sposób;
- informacji mailowej wysłanej na adres e-mail Uczestnika Programu.
- Zmiana Regulaminu jest skuteczna i wiążąca dla Organizatora i Uczestników, jeśli w ciągu 2 (słownie: dwóch) tygodni od otrzymania zawiadomienia o zmianie Regulaminu, Uczestnik nie zrezygnuje z udziału w Programie. Rezygnacja z udziału w Programie może nastąpić zgodnie z zasadami określonymi w punkcie 5.2. niniejszego Regulaminu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji o zakończeniu Programu, w każdym czasie.
- O zakończeniu Programu, Uczestnicy Programu zostaną poinformowani niezwłocznie, co najmniej 6 (słownie: sześć) miesięcy przed zakończeniem Programu lub wygaśnięciem Punktów CashBack, za pomocą środków określonych w punktach 6.2.1. – 6.2.3. powyżej.
- W przypadku, podjęcia decyzji o zakończeniu Programu, lub w przypadku zmian postanowień niniejszego Regulaminu prowadzących do zakończenia udzielania Rabatów lub Punktów CashBack, , Uczestnicy będą mogli wykorzystać przypisane im Rabaty i Punkty CashBack do końca ich okresu ważności..
- Niewykorzystanie Rabatów i Punktów CashBack przez Uczestnika Programu prowadzi do ich bezpowrotnej utraty, chyba że Organizator postanowi inaczej.
-
Reklamacje
- Reklamacje lub informacje o wszelkich nieprawidłowościach dotyczących Programu Uczestnicy Programu mogą zgłaszać do Organizatora:
- na piśmie na adres: CHROMA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Żarach przy ul. Przemysłowej 5, 68-200 Żary;
- telefonicznie przez Biuro Obsługi Klienta, w dniach i godzinach określonych w zakładce “Kontakt”, tel.: (+48) 68 477 21 00 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora), lub przez skorzystanie z funkcji Callback z wykorzystaniem przycisku „Zamów usługę Callback” w zakładce „Kontakt”, na stronie https://www.chroma.pl/pl/static/kontakt/contact;
- drogą mailową na adres e-mail: online@chroma.pl lub z wykorzystaniem przycisku „Napisz do Nas” w zakładce „Kontakt”, na stronie https://www.chroma.pl/pl/static/kontakt/contact.
- Organizator zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację Uczestnika Programu niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty jej otrzymania.
- Uczestnicy mogą również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, o których mowa na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów („UOKiK’) https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php lub na stronie internetowej innego właściwego organu do spraw ochrony konsumentów.
- Reklamacje lub informacje o wszelkich nieprawidłowościach dotyczących Programu Uczestnicy Programu mogą zgłaszać do Organizatora:
-
Postanowienia końcowe
- Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikną z niniejszego Regulaminu, właściwe są przepisy prawa polskiego, w szczególności zaś przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U.2018.1025, tekst jedn. z dnia 29 maja 2018r., ze zm.).
- Aktualna treść niniejszego Regulaminu, a także wersje obowiązujące poprzednio dostępne są do pobrania po zalogowaniu do Elektronicznego Konta Klienta w Sklepie Internetowym.
-
Zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych
- Zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Uczestników Programu określa Polityka prywatności Organizatora, której treść dostępna jest pod adresem https://chroma.pl/pl/static/polityka-prywatnosci/privacy-policy.