Dziękujemy za
założenie konta.
Twój prezent
już do Ciebie leci!
Efektywne narzędzie reklamowe, które umożliwia prezentację informacji w przejrzystej i atrakcyjnej formie.
Elegancka forma promocji, która łączy wysoką jakość druku z funkcjonalnym formatem składania.
Ekologiczne rozwiązanie dla firm, które chcą promować swoje usługi lub produkty, dbając jednocześnie o środowisko.
Idealne rozwiązanie dla firm, które chcą skutecznie dotrzeć do swoich klientów z atrakcyjnym przekazem.
Eleganckie materiały promocyjne wykonane na wysokiej jakości papierze kredowym, który zapewnia wyrazisty i profesjonalny wygląd druku.
Wyjątkowy sposób na wyróżnienie swojej marki dzięki efektownemu, trójwymiarowemu wykończeniu.
Przykuwająca oko forma reklamy, która wyróżnia Twoją markę dzięki subtelnym, złoconym detalom.
Elegancka forma reklamy, która łączy nowoczesny design z wysoką jakością wykonania.
Doskonały sposób na przekazanie wyjątkowych wiadomości w eleganckiej formie, idealne na okazje takie jak święta, podróże czy wydarzenia firmowe.
Praktyczne i estetyczne rozwiązanie do biur, hoteli czy innych przestrzeni, pozwalające na łatwe oznaczenie pomieszczeń.
Pozwalają na pełną personalizację i dostosowanie materiałów do indywidualnych potrzeb klientów.
Elegancka forma zaproszenia, idealna na różnorodne okazje, takie jak wesela, jubileusze czy eventy firmowe.
Elegancka i stylowa forma zaproszenia, idealna na różnorodne okazje, takie jak wesela, jubileusze czy eventy firmowe.
Ekologiczne materiały reklamowe, które łączą wysoką jakość druku z dbałością o środowisko.
Innowacyjne rozwiązanie, które łączy funkcjonalność z estetyką, umożliwiając łatwe oddzielanie części ulotki, na przykład kuponów rabatowych lub formularzy.
Ekologiczne rozwiązanie, które łączy elegancję z dbałością o środowisko, wykonane z materiałów przyjaznych naturze.
Efektywna opcja, która łączy estetykę z dbałością o środowisko, wykonana z papieru przyjaznego naturze.
Kolorowe ulotki wciąż są atrakcyjnym medium reklamowym. Ulotki reklamowe są łatwe w przygotowaniu i tanie. Dla wielu przedsiębiorstw – zwłaszcza z rynków lokalnych – stanowią główny środek komunikacji z klientami.
Ulotki reklamowe pełnią ważną funkcję w komunikacji marketingowej:
Ulotki stosuje się:
A to tylko część możliwych zastosowań.
Jak widać, jest to medium o ogromnym, nadal nie w pełni wykorzystywanym potencjale. Wystarczy chwila namysłu, byś znalazł dla nich zastosowanie w swoim biznesie.
Kwestia minut!
W drukarni internetowej Chroma.pl znajdziesz wsparcie w drukowaniu ulotek. Projekt jest po Twojej stronie, ale każdy projekt najlepiej prezentuje się na profesjonalnym wydruku na odpowiednim papierze. Tym właśnie dysponuje Chroma.pl, jako Twój partner wspierający komunikację z Twoimi klientami.
Do wyboru masz ulotki w wielu formatach:
Możesz także nadać im własny kształt.
Druk ulotek możesz zamówić na papierze kredowym błyszczącym bądź matowym w następujących gramaturach:
Możesz zamówić druk dwustronny bądź jednostronny, a także zlecić docięcie ulotek do odpowiedniego rozmiaru.
Gwarancja zadowolenia!
Wydawałoby się, że internet całkiem już zdominował marketing i nie trzeba korzystać z bardziej tradycyjnych narzędzi. Tak jednak nie jest. Przypomnijmy sobie, ile w biurach mamy ulotek okolicznych lokali gastronomicznych. Ile ofert otrzymujemy do skrzynek pocztowych. Ile otrzymujemy idąc przez miasto.
Gdyby ulotki nie były efektywne i skuteczne, przedsiębiorcy by w nie nie inwestowali. Spójrzmy zresztą na media społecznościowe – obecnie musisz zapłacić, by Twój post wyświetlił się nawet tym, którzy polubili Twój fan page. Jeśli tego nie zrobisz, post zginie w natłoku innych bądź w ogóle się nie wyświetli. Poza tym ilu pracowników na bieżąco korzysta z Facebooka w pracy?
Jeśli chcesz dotrzeć z ofertą gastronomiczną, inwestycja w ulotki wydaje się całkiem sensownym posunięciem.
Podobnie jest z wieloma innymi usługami lokalnymi. Czy będzie to ślusarz, fryzjer czy lokalny przedstawiciel operatora telekomunikacyjnego, często właśnie ulotką posłuży się, by nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami.
Standardowa, jednostronicowa ulotka to najprostsze, co możesz zrobić, by rozsiać po okolicy informacje o swojej firmie. Projekt graficzny może być najprostszy, powinien jednak pasować do Twojego pozycjonowania, marki i standardów w branży.
Odbiorcy poznają, o jaką ofertę chodzi także po tym, co widzą na pierwszy rzut oka. Jeśli widzą kolory kojarzone z którymś z telekomów, wiedzą od razu, czego się spodziewać. Jeśli widzą ulotkę z menu, również wiedzą, z czym mają do czynienia. Część odbiorców ulotek na pewno ich nie wyrzuci, część skorzysta.
By monitorować efektywność ulotek, możesz np. dokonać prostego zabiegu: zamieścić specjalny kod promocyjny, uprawniający do jednorazowego rabatu na usługę lub produkt. Notując, ile było odpowiedzi z akcji promocyjnych realizowanych w różnych rejonach, możesz zyskać cenną wiedzę – gdzie są Twoi klienci, skąd przychodzą najbardziej lukratywne zamówienia.
Wydawałoby się – nic prostszego i bardziej banalnego niż ulotka reklamowa. Za jej stosowaniem stoi jednak całkiem pokaźna praktyka marketingowa. Ulotki to jedno z najstarszych narzędzi marketingu bezpośredniego.
Zamówienie ulotki standardowej jest banalnie proste. Wybierasz opcje związane z papierem, wybierasz nakład, wgrywasz swój projekt – i voila, zamówienie już niemal w drodze. Masz do wyboru wysyłkę ekspresowa lub standardową. Gdy chcesz otrzymać swoje ulotki błyskawicznie, najlepiej wybrać wysyłkę ekspresową:
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produktów: