Realne korzyści z roll-upu reklamowego na targach branżowych

Posted by:Redaktor Chroma Posted on:27 lipca 2023 Comments:0
Realne korzyści z roll-upu reklamowego na targach branżowych

Roll-up może być wydrukowany jedno- lub dwustronnie. Jest wykorzystywany jako dodatkowy nośnik informacji, na którym możesz w atrakcyjny wizualnie sposób zaprezentować slogan reklamowy, a także krótkie, punktowe treści. To dobry sposób na zwrócenie uwagi odbiorców i przekazanie im informacji, nawet wtedy, gdy jesteś zajęty rozmową z innymi osobami. 

Dlaczego warto korzystać z roll-upów na targach branżowych?

Zależy Ci na wyborze trwałych, skutecznych i dość tanich materiałów promocyjnych? Zatem zdecyduj się na druk roll-upów, które mogą trafiać z przekazem do sporej liczby uczestników targów branżowych, a do tego są atrakcyjne wizualnie i stanowią długoterminową inwestycję. Tym bardziej że są wykonane z trwałych materiałów. To nadal nie jest koniec korzyści, jakie zapewniają roll-upy – poznaj też pozostałe zalety tej formy promocji.

Atrakcyjny i przyciągający uwagę wygląd

Druk roll-upów zapewnia wiele korzyści podczas targów branżowych, jeśli tylko zadbasz o dobry projekt. Wyeksponuj logo oraz nazwę firmy bądź ofertę, którą promujesz. Niezbędne są elementy graficzne zgodne z identyfikacją wizualną marki, dzięki czemu zwiększysz świadomość odbiorców, a komunikat trafi do jeszcze większej liczby odbiorców.

Nowoczesny projekt roll-upu w połączeniu z czytelnym fontem, wypunktowaniem oraz elementami graficznymi typowymi dla firmy lub wydarzenia, które promujesz, to skuteczny sposób na zwrócenie uwagi potencjalnych odbiorców. 

Zadbaj przy tym, aby kluczowe treści znalazły się w centralnej części roll-upu, wybolduj niektóre słowa lub zapisz je w innym kolorze. Zwróć też uwagę na treści, które są najważniejsze z marketingowego punktu widzenia. Wtedy z pewnością Twoje stanowisko na targach branżowych będzie cieszyło się dużym powodzeniem.

Mobilna i lekka konstrukcja

Przygotowujesz stoisko na targach branżowych, które ma promować firmę lub event? Zatem skorzystaj z mobilnych i dość lekkich form promocji, abyś mógł z łatwością zagospodarować swoją przestrzeń – bez konieczności korzystania z dodatkowej pomocy. 

Podczas rozkładania i demontażu stanowiska dostrzeżesz ważną zaletę, jaką zapewnia druk roll-upów. Ich wyjątkowość polega na tym, że w porównaniu do bannerów, płyt czy siatek mesh możesz w ciągu dosłownie chwili przenieść, schować lub rozwinąć roll-upy. Pomaga w tym kaseta rolująca, w której znajduje się przygotowany wydruk. Możesz ją w każdej chwili rozwinąć – nawet na wysokość 2 metrów. 

Zwróć też uwagę na niewielką wagę roll-upów, które nawet po zwinięciu możesz z łatwością przenosić. Ogromna w tym zasługa kasety wykonanej z aluminium, która jest lekka, co ułatwia transport, montaż i demontaż.

Wysoka trwałość materiału

Możliwość łatwego i szybkiego schowania roll-upów skutecznie chroni wydruk przed uszkodzeniem. Tym samym jednorazowo zainwestujesz pieniądze w reklamę, z której możesz korzystać na wielu targach branżowych. Dodatkowo stojak i kasetka nie wymagają konserwacji, a użyte materiały, czyli m.in. poliester, z którego jest wykonany wkład, odpowiadają za trwałość oraz odporność na uszkodzenia. Tym samym będziesz mógł przez długi czas korzystać z roll-upu. Przynajmniej dopóki nie będziesz chciał zmieniać informacji, które się na nim znajdują.

Niewielki koszt reklamy

Często bierzesz udział w targach w różnych miastach czy krajach? Zatem na pewno zależy Ci na tym, żeby ograniczyć koszty, bez utraty jakości materiałów promocyjnych. Wtedy z pomocą przychodzą roll-upy, bo z łatwością dopasujesz wersję dopasowaną do budżetu. Wystarczy, że zdecydujesz się na model jednostronny, gdy chcesz zaoszczędzić bądź na dwustronny, kiedy chcesz, by więcej osób dostrzegło treść reklamy. 

Inną formą oszczędności jest to, że możesz zamówić jedynie nowy wkład do roll-upu i zachować wcześniejszą kasetkę. Dzięki temu formę promocji, którą możesz wykorzystywać przez wiele lat.

Wyróżnienie swojego stanowiska

Druk roll-upów jest bardzo popularny na targach branżowych, ponieważ jest w stanie skutecznie wyróżnić stanowisko Twojej firmy, a tym samym zachęcić odbiorców do rozmowy z Tobą lub wzięcia katalogów czy ulotek. Szczególnie musisz pamiętać o przyciągnięciu uwagi odbiorców, jeśli bierzesz udział w ogólnokrajowych lub międzynarodowych targach, które odbywają się na dużej hali targowej. Wtedy wyrazista kreacja wizualna w połączeniu z czytelnym przekazem z pewnością zachęcą do podejścia do Twojego stanowiska. 

Niezbędny jest oczywiście dobry projekt roll-upu, a także ustawienie go w odpowiednim miejscu oraz właściwa wielkość – najlepiej sprawdzą się modele 100×200 cm. W takim przypadku nawet w bardziej oddalonych miejscach hali targowej czy sali konferencyjnej reklama będzie nadal dobrze widoczna. 

Kategoria