Rozdzielczość
300 dpi.
Fonty
Zamienione na krzywe.
Czcionka
Minimalny rozmiar 6pt, minimalna wysokość 1,2mm.
Spady
Tło pracy oraz wszystkie obiekty przylegające do krawędzi należy wyprowadzić na spad poza krawędź, spady 2,5mm na stronę.
Kolorystyka
Kolor jednostronny (4/0) CMYK poza białym poddrukiem jeżeli wymagany.
Biały poddruk
Dodać pod zadrukiem CMYK aby zapobiec prześwitywaniu tła, w przypadku wyboru podłoża folia PP transparentna lub srebrna. Poddruk umieszczamy w projekcie na osobnym kanale w formie maski wypełnionej kolorem dodatkowym o nazwie White, z włączonym nadrukowaniem wypełnienia (overprint). Kanał z kolorem o nazwie White powinna być umieszczona nad warstwą z grafiką. White to CMYK 30/0/0/0.
Kolor czarny
W przypadku czerni drobne elementy tekstowe i kody kreskowe powinny być przygotowane jako 100% K (100% czerni) bez innych składowych kolorystycznych. Atrybut nadruku (overprint) dla czerni powinien być wyłączony.
Kody kreskowe
Powinny być przygotowane jako wektory w kolorze 100% K (100% czerni). W innych przypadkach może pojawić się problem z czytelnością kodów przez skanery.
Dostarczenie pliku
Wymogiem jest plik JPG.
Rozmiar etykiety
Maksymalny: format netto 308x308mm, brutto 313x313mm ze spadami; Minimalny: netto 20x20mm , brutto 25x25mm.
Ilość projektów
W ramach aplikacji automatycznej: maksymalna liczba różnych projektów w ramach jednego zamówienia równa jest liczbie wybranych rolek. Nakłady projektów uzależnione będą od nakładu przypisanego rolce.
W ramach aplikacji ręcznej – 12 to maksymalna liczba projektów w ramach tego samego zamówienia.
UWAGA
Informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w druku wynikające z dostarczonych plików przygotowanych niezgodnie z powyższą specyfikacją.
Tę popularną konstrukcję reklamową zna chyba każda firma. Roll up, czyli zestaw złożony ze zwijanej grafiki reklamowej wydrukowanej na giętkim podłożu, zamykającej kasetki oraz pokrowca ochronnego, przydaje się wszędzie tam, gdzie bywają liczące się marki. Jest nieodzownym elementem targów, konferencji i spotkań branżowych. Zdecydowanie warto mieć wyróżniający się roll up!
Twoja firma jest uczestnikiem, organizatorem lub patronem biznesowego eventu? Jej roll up koniecznie musi się tam znaleźć. Rozstawiony we właściwym miejscu, będzie reprezentował markę. Odpowiednio zaprojektowany, utrwali w świadomości uczestników nazwę i logo firmy jako podmiotu, który angażuje się w życie branży, jest w centrum istotnych dla niej wydarzeń.
Dodatkowo z pewnością firmowa grafika stanie się tłem niejednego zdjęcia z imprezy, co powieli jej efekt promocyjny. Warunkiem jest jedynie to, aby roll up został optymalnie ulokowany na miejscu eventu.
Brandingowy nośnik w uniwersalnym formacie 1 x 2 m zapewni Twojej marce odpowiednią widoczność. Oczywiście ważny jest też wysokojakościowy, efektowny nadruk. Grafika roll upu, naniesiona na podłoże w postaci specjalnej folii z satynowym wykończeniem, będzie korzystnie się wyróżniać. Podkreśli również prestiż firmy w miejscu, gdzie zostanie to dostrzeżone przez wielu istotnych dla niej odbiorców.
Będziesz mógł zmieniać grafiki w zależności od potrzeb i okoliczności. Swoboda doboru komunikatów wizualnych do stylu i rodzaju eventu to liczący się element zarządzania marką.
Nie bez powodu ta forma brandingu jest tak często stosowana. Rozwijana kreacja wizualna zamknięta w kasetce i zapakowana w poręczną torbę jest doskonale przygotowana do transportu.
O ten rodzaj obecności marki na wydarzeniu może z powodzeniem zadbać nawet jedna osoba. Rzecz jasna reprezentant brandu powinien otrzymać odpowiednie instrukcje i starannie zadbać o to, gdzie i w jakim kontekście przestrzennym roll up zostanie wyeksponowany.
Całą resztę zapewnia już samo narzędzie. Roll up jest lekką, a jednocześnie mocną konstrukcją, w której w metalową ramę wpięta jest metrowej szerokości wstęga specjalnego poliestru o grubości 240 mic. Jest to tworzywo wytrzymałe, stanowiące przy tym idealne podłoże do nadruku grafik. Nadruk nanoszony jest jednostronnie. Dodatkową odporność na wilgoć i zadrapania zapewnia wykończenie folią.
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produtków: