Dziękujemy za
założenie konta.
Twój prezent
już do Ciebie leci!
Wykorzystaj wzornik uszlachetnień do poprawy wszystkich materiałów drukowanych, jakie zamawiasz. Obojętnie, czy są to wizytówki osobiste, teczki ofertowe, plakaty wyborcze, czy kalendarze ścienne. Wszystkie te materiały możesz uszlachetnić, dzięki czemu zwykły druk wyróżni się na tle innych. Tak ulepszony materiał drukowany stanie się także bardziej funkcjonalny – będzie odporniejszy na zużycie związane z użytkowaniem.
Uszlachetnienie w poligrafii polega na wzmocnieniu określonej cechy drukowanego produktu. Wynika to z samego znaczenia słowa „uszlachetnienie”, również w ogólnym rozumieniu. Według słownika uszlachetnienie oznacza „uczynienie czegoś lepszym”, także poprawienie właściwości określonej substancji lub produktu. W poligrafii uszlachetnić oznacza pokryć powierzchnię druku określonymi substancjami.
Uszlachetnienie druku to zresztą nie tylko poprawa jego walorów wizualnych. Pokrycie druku folią, tak zwane foliowanie, podobnie jak nałożenie lakieru UV 3D zmienia też walory dotykowe druku. A dotyk to jeden z kluczowych zmysłów człowieka. To dzięki niemu możemy odczuwać zmiany temperatury, kształt przedmiotów, właściwości powierzchni, która je pokrywa. Zmysł ten ma także istotną funkcję alarmującą, za jego sprawą odbieramy bowiem bodźce bólowe.
W czasie zakupów – i szerzej, w czasie kontaktu z przedmiotami – sygnały dotykowe są naprawdę silne. Uwielbiamy pocierać, głaskać, gładzić przedmioty, przebiegać palcami po tkaninie albo zadrukowanym papierze, jakbyśmy przeprowadzali test sensoryczny.
Dotyczy to na przykład świata nowych technologii. Smartfony przyciągają naszą uwagę nawet wtedy, gdy musimy wyciszyć dźwięk. Czujemy wibrację wywołaną powiadomieniem o nowej wiadomości w mediach społecznościowych czy w skrzynce e-mailowej i odruchowo sięgamy wtedy po urządzenie.
Przenieśmy się na zwykłą ulicę. Pasy o fakturze „groszkowej” umieszczone na chodniku przed przejściem dla pieszych momentalnie przykuwają naszą uwagę. Nawet jeśli jesteśmy rozkojarzeni lub wręcz przeciwnie – mocno skupieni na rozmowie.
Tak samo reagujemy, gdy dotykamy materiałów drukowanych, dlatego druk powinien być ciekawy i dawać efekty przyjemne w odbiorze. Pomóc w tym mogą właśnie uszlachetnienia. Tyle że nie dla każdego przydatne będzie opisywanie poszczególnych uszlachetnień za pomocą słów.
Projektant przygotowujący projekt ulotki czy wizytówki musi wiedzieć, jaki jest efekt danego uszlachetnienia druku. Inaczej mówiąc, musi przeprowadzić swoisty test sensoryczny. Powinien dotknąć zadrukowanego i uszlachetnionego w określony sposób papieru.
Wychodząc naprzeciw takim potrzebom, drukarnia internetowa Chroma oferuje wzornik uszlachetnień. To trzynaście kart będących wizualnym i dotykowym przewodnikiem dla wszystkich, którzy projektują wizytówki, teczki firmowe czy kalendarze. Każda karta zawiera odpowiednio uszlachetniony druk oraz opis każdego uszlachetnienia w dwóch językach: po polsku i po angielsku.
W ten sposób otrzymasz praktyczne wskazówki, dzięki którym wybierzesz taki rodzaj uszlachetnienia, który będzie pasował do Twojego projektu. To szczególnie przydatne, gdy zamawiasz druk niewielkiego produktu, takiego jak na przykład wizytówka. Wymaga on wyjątkowej precyzji w projektowaniu.
Wzornik uszlachetnień pomoże Ci w pracy, także jeśli chodzi o współpracę z klientem. Zamawiając wzornik, będziesz mógł pokazać klientowi, jak będzie wyglądał konkretny projekt po wydrukowaniu. Zaoszczędzisz czas tracony często na korespondencję e-mailową, telefony i spotkania związane z tym, że klient nie do końca zrozumiał sam projekt.
Nawet najbardziej doświadczony grafik nie zna w szczegółach procesu produkcyjnego w poligrafii ani właściwości wszystkich nowoczesnych maszyn drukarskich. To, co wygląda na ekranie komputera w określony i pożądany sposób, może wyglądać nieco inaczej po wydrukowaniu. Wzornik oferowany przez drukarnię internetową Chroma pomoże Ci uniknąć niespodzianek i ułatwi Twoją pracę.
Maksymalny dostępny nakład zamówienia wzornika uszlachetnień to dziesięć sztuk.
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produktów: