NOWOŚĆ! W tym sezonie każdy kalendarz trójdzielny lub jednodzielny do nakładu 150 szt. pakujemy w darmową kopertę! Do większych nakładów gratisowe koperty otrzymasz w osobnym kartonie.
Czy wizytówki z uszlachetnieniami druku są dzisiaj potrzebne? Tak, można wręcz stwierdzić, że wizytówki lakier UV 3D (nazywane potocznie wizytówkami tłoczonymi) są dzisiaj potrzebne szczególnie.
Wszystkie wizytówki są elementem rytuału, jakim jest nawiązywanie znajomości, poznawanie się, robienie pierwszego wrażenia. Zwykle dzieje się tak w sytuacji zawodowej, kiedy przychodzisz na spotkanie albo nawiązujesz relacje z przyszłymi partnerami biznesowymi na konferencjach, spotkaniach czy targach. Cel podstawowy to dostarczyć drugiej stronie informacji o sobie, przede wszystkim o:
Można by pomyśleć, że swój cel dałoby się osiągnąć, wręczając najprostszy zadrukowany kawałek grubego papieru. To jednak mylne przypuszczenie.
Wizytówka oprócz celu informacyjnego ma też cel nadrzędny: zrobienie odpowiedniego wrażenia i zapewnienie, że wręczający zostanie zapamiętany przez tego, kto otrzymał wizytówkę. Jest to tym trudniejsze, że odbywa się w natłoku spotkań, e-maili, powiadomień w mediach społecznościowych i… kolejnych nowych znajomości, z których prawie każda zaczyna się od wymiany wizytówek.
Inaczej mówiąc, wizytówka Twojej firmy powinna być łatwa do zapamiętania, a jednocześnie elegancka.
Wypukły lakier UV 3D nałożony na zadrukowany papier sprawia, że ten staje się wizytówką tłoczoną. Lakierowanie to jeden ze sposób uszlachetniania druku, czyli podnoszenia atrakcyjności drukowanego produktu. Dodatkowa warstwa lakieru nałożona na część wydruku sprawia, że zyskuje on wyczuwalną strukturę.
Wizytówki drukowane, które odbiorcy mogą wziąć do ręki i dotknąć elementów 3D, pozostawiają mocniejszy ślad w ich świadomości niż zwykłe, płaskie wizytówki. Dzieje się tak, ponieważ fizycznie wypukłe materiały:
Żyjemy w społeczeństwie pozbawionym dotyku. Zakupy i relacje związane z wzajemnym obdarowywaniem się są jednymi z nielicznych okazji, aby korzystając z własnych rąk, przekonać się o materialnej naturze świata.
Jak myślisz, dlaczego stoły z ubraniami w sklepach sieci odzieżowych są umieszczone akurat w tych miejscach, w których są? Żebyśmy mogli szybciej zobaczyć ubrania? Nie, żebyśmy mogli ich dotknąć.
Wiele niezaplanowanych zakupów jest rezultatem wieozmysłowych bodźców, które skutecznie wyryły się w naszej pamięci. To zapach, dźwięk i właśnie dotyk. Możesz uwierzyć lub nie, ale w przypadku wizytówek jest tak samo.
Tak jak klienci muszą zapoznać się z towarem, zanim go kupią, tak nowo poznani partnerzy biznesowi muszą zapoznać się z wizytówką, którą właśnie dostali. Na czym polega tu różnica między wizytówką tłoczoną, czyli pokrytą lakierem UV 3D, a wizytówką bez tych cech? Ta pierwsza wyróżnia się i jest lepiej zapamiętywana. Nawet jeśli jej nowy właściciel nie zdaje sobie z tego sprawy.
Wizytówki służbowe budują prestiż swoich właścicieli i samych przedsiębiorstw. Tłoczone wizytówki świetnie pasują do firm związanych z szeroko pojętym designem i przemysłami kreatywnymi. Z modą, wystrojem wnętrz, produktami luksusowymi, agencjami reklamowymi.
Produkty pochodzące z tych branż wybieramy, kierując się emocjami, nastrojem i wyglądem. U pracowników tych sektorów ceniona jest kreatywność i nieszablonowość. Odpowiednio zaprojektowana, luksusowa wizytówka z uszlechetnieniami druku pasuje więc idealnie.
Wizytówki tłoczone (z zastosowaniem lakieru UV 3D) są mniej oczywiste i bardziej ekskluzywne. Zastosowanie tłoczenia pozwala podkreślić wybrany element wzoru na wizytówce, dzięki czemu łatwiej go zapamiętać.
Takie tłoczenie sprawdza się doskonale przy zastosowaniu dużych fontów na wizytówce. W ten sposób można podkreślić znak graficzny, imię i nazwisko właściciela albo dane kontaktowe. Tłoczenie pozwala połączyć zawsze modny minimalizm z elementami wypukłymi, które nadają wizytówce indywidualny styl.
Mówi się, że pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Dotyczy to także biznesu. Wizytówki tłoczone, pokryte lakierem UV 3D, pomogą w wywarciu odpowiedniego wrażenia na potencjalnym kliencie czy partnerze biznesowym. A po zakończeniu spotkania tłoczona wizytówka będzie godnym drukowanym ambasadorem osoby, która ją wręczyła.
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produtków: