Dziękujemy za
założenie konta.
Twój prezent
już do Ciebie leci!
Organizacja i zarządzanie czasem – to ideały każdej firmy, która chce pracować efektywnie. Nie tylko programy wspierające zarządzanie w tym pomagają. Najprostszym, najporęczniejszym narzędziem jest kalendarz trójdzielny. Pokazuje stan realizacji przedsięwzięć w ubiegłym miesiącu, obecne i planowane na przyszłość działania.
Łatwo do niego zajrzeć, co pozwala na sprawdzenie nie tylko u siebie stan realizacji zadań. Wspólny kalendarz w biurze to ważny element jego wyposażenia, ale też wielce użyteczny.
Kalendarze trójdzielne to doskonały prezent na koniec roku dla klientów, kontrahentów i pracowników. Sprawdzi się, jeśli firma oferuje produkty czy usługi, których głównym walorem jest funkcjonalność, przydatność i nieodzowność.
Te wartości przekazuje nieświadomie właśnie kalendarz, w którym najważniejszą funkcję pełnią kalendaria na trzy miesiące. Jest jednak spore pole do popisu dla kreacji i designu, począwszy od wyboru uszlachetnień, kalendariów i koloru okienka, po dobranie grafiki najlepiej przekazującej wartości marki.
Kalendarz trójdzielny będzie przez cały rok przypominał o firmie w sposób nieinwazyjny, za to w zgodzie z najnowszą wiedzą marketingową. Mimo tego, że uwaga odbiorcy nie skupia się na elementach brandingowych, trafiają one ścieżką peryferyjną do pamięci i łatwiej jest je klientowi przywołać z pamięci, gdy rozważa zakup czy zamówienie.
Jeśli chodzi o kalendarz trójdzielny, druk powinien być odpowiednio zaplanowany, a projekt dostosowany do indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Ostateczny efekt ma być bowiem nie tylko praktyczny, ale i estetyczny. W konfiguratorze mamy do wyboru dwa formaty o jednakowym rozmiarze 820 x 320 mm: z płaską bądź wypukłą główką. Tu wybór podyktowany powinien być zarówno kreacją, jak i budżetem. Nie każda grafika będzie wyglądać atrakcyjnie na wypukłym podłożu, z drugiej strony – wypukła główka sprawi, że całość nabierze oryginalnego charakteru, tworząc przykuwający uwagę kalendarz trójdzielny. Cena będzie się różnić w zależności od stopnia skomplikowania projektu.
Rozwiń skrzydła wyobraźni!
Kalendarz ścienny trójdzielny posiada kalendarium wykonane z kartonu 300g, a jego główka to kreda mat 300g. Jest zadrukowywany jednostronnie. Jeśli chodzi o kalendaria pod kalendarz trójdzielny, drukarnia internetowa Chroma.pl oferuje je w trzech wersjach:
W kalendarzach trójdzielnych czy jednodzielnych samo kalendarium pełni ważną funkcję: musi mieć miejsce na notatki i być wyraźnie widoczne. Gotowe projekty kalendariów na 2025 rok można znaleźć w ofercie Chroma.pl.
Wybór spośród tych opcji zależeć będzie od zamysłu projektanta, a w szczególności dopasowania do kreacji na główce kalendarza. Podobnie będzie z wyborem okienka wskazującego w kalendarzu na obecną datę: można zażyczyć sobie okienko czerwone, zielone, niebieskie lub czarne. Dzięki temu kalendarz trójdzielny do wydrukowania może być w pełni spersonalizowany.
Gdy chcemy ofiarować odbiorcom kalendarze głównie o funkcji praktycznej, powinniśmy rozważyć kalendarze trójdzielne lub jednodzielne. Jest na nich miejsce na przekaz firmowy – choćby mapkę, adres i dane kontaktowe. Dzięki temu kalendarz stanowi również rodzaj wizytówki. Oczywiście dobrze jest ozdobić go profesjonalną, nietuzinkową grafiką, by uruchomić także wizerunkowy aspekt komunikacji poprzez to narzędzie marketingowe.
W górnej części kalendarza trójdzielnego jest miejsce na grafikę, która ma powiedzieć jak najwięcej o firmie. Można potraktować ją artystycznie, stawiając na atrakcyjność wizualną, ale warto też wygospodarować nieco miejsca na dane firmowe, telefon i e-mail do działu obsługi klienta czy new business. Dane te dają przewagę nad wizytówką, gdyż znajdują się na wyróżnionym miejscu w pomieszczeniu, nie w wizytowniku. Nie trzeba ich szukać. Należy pamiętać jednak o tym, by były dyskretne, nie narzucały się, stanowiły element tła projektu wizualnego. Gdy zajdzie potrzeba, klient będzie wiedział, gdzie szukać.
Grafikę warto pokryć jednym z uszlachetnień dostępnych w konfiguratorze produktu. Można wybierać między pokryciem folią matową lub błyszczącą. Jeśli natomiast chcemy wyróżnić niektóre elementy graficzne projektu wybiórczym lakierem UV, wtedy należy wybrać folię mat.