email partner pixel
Przesyłka marketingowa
Odwołane targi
i spotkania z Klientami?

Wyślij przesyłką swoje drukowane materiały reklamowe.
Cena za przesyłkę już od 3,90 zł netto za sztukę.

Zadzwoń: 668 640 478 lub wyślij zapytanie
na adres: wyceny@chroma.pl

Coś lepszego niż mail!
Czym jest przesyłka
marketingowa?
czym jest direct mailing

Przesyłka marketingowa to jedno z podstawowych narzędzi marketingu bezpośredniego. Tym skuteczniejsze, że przesyłkę opatrzoną konkretnym nazwiskiem trudniej zignorować. E-maile sortujemy w pośpiechu, tradycyjnej poczcie poświęcamy znacznie więcej uwagi i czasu. Ponadto dzięki namacalnemu kontaktowi z materiałem promocyjnym, przychylniej podchodzimy do zawartych tam treści i łatwiej je zapamiętujemy

Ekspresowa wysyłka
Jak zamówić przesyłkę
marketingową?

Pierwszy krok to kontakt z biurem obsługi klienta i podanie konfiguracji zamówienia. Pamiętaj, że dostępne koperty są w rozmiarach DL, C5 i C4, a indywidualne adresowanie może dotyczyć max 10 000 odbiorców. My wycenimy Twój produkt. Po akceptacji ceny zaczniemy drukowanie i kopertowanie materiałów. Gdy tylko produkty będą gotowe wyślemy je na wskazane przez Ciebie adresy lub przesyłki dostarczymy do Ciebie, żebyś mógł je samodzielnie nadać.

1
Kontakt z biurem obsługi klienta Chroma i podanie konfiguracji zamówienia.
2
Wycena pliku i jej akceptacja
3
Drukowanie i kopertowanie materiałów
4
Wysyłka materiałów do adresatów - zajmij się tym samodzielnie lub zleć to zadanie nam
Wiele możliwości
Produkty i zastosowanie

Spójrz poniżej, by przekonać się, że przesyłka marketingowa to nic skomplikowanego!
Wybierz produkt dopasowany do Twojej potrzeby biznesowej, nadaj mu spersonalizowanego tonu i traf do właściwej skrzynki pocztowej.

pocztówki
Pocztówki

Idealnie sprawdzają się wtedy, gdy nie masz zbyt wiele do powiedzenia, ale chciałbyś przypomnieć klientowi o sobie. Na zwięzły komunikat podany w towarzystwie ciekawego zdjęcia każdy rzuci okiem. Tym bardziej, że pocztówki kojarzą się nam z wakacyjnymi pozdrowieniami / życzeniami urodzinowymi. Przekuj to ciepłe odczucie na własną korzyść!

Kartki okolicznościowe /zaproszenia

Niby coś małego i drobnego, ale ze względu na swoją elegancką formę sprawiają, że obdarowani nimi klienci czują się wyjątkowo. W ten sposób możesz przesłać im życzenia urodzinowe / świąteczne, zaprosić do udziału w organizowanym przez Ciebie wydarzeniu, poinformować o przyznanym rabacie stałego klienta lub po prostu podziękować za to, że są z Tobą.

zaproszenia
ulotki
Ulotki

Wzywają do działania, dlatego dobrze komponują się z aktualnymi akcjami promocyjnymi, a także z sytuacjami, gdy szybko musisz dotrzeć z wiadomością do klienta (np. zmiana lokalizacji, nowe menu). Cechuje je prostota przekazu – wpadające w oko hasłowe informacje i ciekawe grafiki.

Katalogi i broszury

To dobry sposób na przedstawienie Twojego biznesu w bardziej szczegółowy i profesjonalny sposób. To właśnie w nich opowiesz swoją historię. Do dyspozycji masz sporo przestrzeni - pobaw się nią! W strategicznych miejscach umieść zdjęcia i główne hasła Twojego komunikatu. Resztę zapełnij dobrze skomponowanym tekstem.

katalogi i broszury
listy
Listy

Potrzebujesz zbliżyć się do swojego klienta? List ma w sobie właśnie tę moc – moc nawiązania osobistego kontaktu. Za jego pomocą z powodzeniem np. przedstawisz się osobom, które właśnie dołączyły do grona Twoich klientów. Natomiast, tych dotychczasowych możesz zapytać o to, co wpłynie na zwiększenie ich satysfakcji – wystarczy, że załączysz ankietę i kopertę zwrotną. Aby poznać koszt personalizacji oraz wysyłki druków, prześlij zapytanie na adres wyceny@chroma.pl

Potrzebujesz pomocy?