email partner pixel
Przewodnik
Wysyłka i nakład
Twoje zamówienie
Dodaj nazwę zamówienia
Dodaj do koszyka
Zmień konfigurację, żeby kontynuować.
Wybierz prawidłowy nakład, żeby kontynuować.
Wizytówki z uszlachetnieniem

Wizytówki złocone – prestiż i elegancja

Efekt na wagę złota!
Zachwyć się wizytówkami z efektem WOW w postaci złocenia.
Zamów

Wizytówka złocona mówi wyraźnie: to ze mną warto nawiązać relację, reprezentuję firmę oferującą wysoką jakość, ekskluzywną i stabilną.

Każdy uczestnik targów, konferencji i innych wydarzeń branżowych wraca ze sporym zbiorem wizytówek. Łatwiej jest pozostać w jego pamięci, jeśli zwróci on uwagę na wizytówkę od razu po jej otrzymaniu. Łatwiej też przywołać mu z pamięci spotkanie, gdy wśród wielu wizytówek dostrzeże tę jedyną, przywodzącą na myśl złotą kartę renomowanego banku.

Wizytówki ze złotym tłoczeniem – synonim elegancji i luksusu

Zachwyć się złotym kolorem, który podkreśli charakter wizytówki. Wizytówki ze złotą folią intrygują, wyglądają ekskluzywnie, przyciągają spojrzenia, a przede wszystkim zapadają w pamięci. Przekonaj się, jak wielką moc mają wizytówki z luksusowymi i eleganckimi zdobieniami.

Wizytówki ze złotą folią – niezbędny element podczas kreowania wizerunku marki

Drukowana wizytówka to coś więcej niż e-mail wysłany do klientów, to namacalny element brandingu marki. Jak wyróżnić wizytówkę firmową pośród innych? Zamów wizytówki z tłoczeniem złotą folią. To doskonały wybór na spotkania biznesowe, eventy branżowe, targi, konferencje czy kongresy – wszędzie tam, gdzie możesz nawiązać kontakty biznesowe. Wyróżnij się z pomocą złoconych wizytówek 85 x 55 mm lub w innym formacie. Daj się zapamiętać przy pomocy złotych zdobień na Twojej wizytówce!

Dlaczego warto zamówić złote wizytówki?

Złoto jest kojarzone z elegancją, prestiżem, luksusem, zaufaniem oraz bogactwem. Dlatego wizytówki ze złotym tłoczeniem to efektowny element komunikacji z odbiorcami, gdy zależy Ci na podkreśleniu ekskluzywnego charakteru marki. Pamiętaj o tym podczas tworzenia wizytówek i spraw, aby odbiorcy od razu wiedzieli, co reprezentuje Twoja marka.

Wizytówki uszlachetnione

Rola wizytówki złoconej w budowaniu marki osobistej

Służbowa wizytówka to najbardziej osobisty element brandingu osobistego. Mimo rozwoju komunikacji elektronicznej w wielu sytuacjach jest najlepszym sposobem na wyróżnienie się i zostanie zapamiętanym przez potencjalnego klienta czy kontrahenta. Przydaje się podczas:

  • spotkań biznesowych
  • targów
  • konferencji i kongresów
  • eventów branżowych
  • wszelkich innych spotkań, w których można liczyć na nawiązanie potencjalnie wartościowych relacji

W takich sytuacjach warto się wyróżnić i dać się zapamiętać. Do tego mogą posłużyć wizytówki z uszlachetnieniami, w szczególności wizytówki złocone. Dobrane ze smakiem złocenie niektórych elementów projektu pozwala wyróżnić wizytówkę spośród innych, które otrzymuje potencjalny klient czy partner.

Wizytówki złocone

Znaczenie koloru złotego

Wszystkie kolory mają jakieś znaczenie. Wraz z rozwojem kultury konkretnym barwom zaczęto przypisywać pewne wartości. Każdy kolor jest więc swoistym komunikatem. W przypadku złota będzie to zarówno luksus i ekskluzywność, jak i czystość, szlachetność, niezniszczalność, zaufanie i bogactwo.
Złoto to dobrobyt i stabilność, dlatego wizytówka pokryta złotą maską uszlachetnienia niesie ze sobą nie tylko informacje o firmie, lecz także te dodatkowe, często nieuświadomione znaczenia. Warto o tym pamiętać podczas wyboru projektu.

Jakie wizytówki ze złotą folią oferuje drukarnia Chroma?

Drukarnia Chroma umożliwia konfigurowanie wyglądu oraz formatu wizytówek. Do dyspozycji masz:
85 x 55 mm – standardowy rozmiar 85 x 55 mm, mieści się w portfelu i wizytowniku;
90 x 50 mm – to najpopularniejszy format, ma klasyczny wygląd;
65 x 65 mm – zdecyduj się na druk online w postaci kwadratowych wizytówek, aby się wyróżnić.

Wizytówki jedno- i dwustronne

Proponujemy wizytówki 85 x 55 mm lub w innych formatach, które są wykonane na matowym papierze kredowym o gramaturze 350. Do wyboru masz:
wizytówki jednostronne – są zadrukowane z jednej strony, a z drugiej pozostają puste;
wizytówki dwustronne – te wizytówki ze złotą folią są zadrukowane z dwóch stron, z jednej strony umożliwiają dodanie danych teleadresowych, a z drugiej logo i sloganu marki.

Wizytówki z dodatkowymi uszlachetnieniami

Nie ograniczaj się jedynie do złoceń, wybierze także inne uszlachetnienia:
Lakier UV 3D – to doskonały sposób na wyróżnienie konkretnych elementów wizytówki 65 x 65, 90 x 50 czy 85 x 55 mm;
Folia soft touch – przyjemna w dotyku warstwa przypomina aksamit i zachęca do przeglądania wizytówki.

Wyjątkowość, prestiż i luksus dzięki drukarni internetowej Chroma.pl

W drukarni internetowej Chroma.pl można zamówić wizytówki złocone w wielu konfiguracjach. Przede wszystkim należy wybrać odpowiedni format, najlepiej pasujący do funkcji, jaką chcemy jej nadać:

  • 85x55 mm – format zbliżony do rozmiaru karty kredytowej, pasujący do wizytownika i portfela obdarowanego. Kształt wizytówki wzbogacony złoceniem jasno przekazuje, że może być okazją do dochodowej współpracy.
  • 90x50 mm – najpopularniejszy format, klasyczny, pasujący wszędzie, wygodny do przechowywania. W przypadku tego formatu szczególnie warto postawić na wyróżnienie designem i uszlachetnieniami.
  • 65x65 mm – format kwadratowy dla chcących się szczególnie wyróżnić. Proporcje kwadratu wzmocnione złoceniami przekazują informację o stabilności firmy.

Wizytówki złocone wykonywane są na papierze kreda mat o gramaturze 350 g. W zależności od zadrukowania mogą to być:

  • wizytówki jednostronne – tylko jedna strona zadrukowana, druga pozostaje czysta,
  • wizytówki dwustronne – obie strony wizytówki są zadrukowane. Na rewersie można na przykład przedstawić swoją ofertę lub zamieścić informacje o firmie wraz z hasłem reklamowym.

Oprócz złocenia można wybrać dodatkowe uszlachetnienia:

  • Lakier UV 3D – ten należy stosować wybiórczo na wybrane elementy, by wzmocnić ich efekt. Nie powinno się go stosować na białych elementach, bo może wpłynąć na ich odcień po wydruku. Warto też pamiętać, że im ciemniejszy kolor, tym mniej zauważalny będzie efekt. Łącząc na jednej wizytówce złocenie z lakierem UV 3D, należy wybrać także folię Soft Skin.
  • Folia Soft Skin – pokrywa wizytówkę delikatną i przyjemną w dotyku warstwą, wzmacniającą prestiżowy charakter produktu.

Dowiedz się więcej o złoceniu, srebrzeniu i lakierze UV 3D.

Warto wiedzieć więcej!

Bądź na bieżąco, sprawdzaj promocje, dowiaduj się o najnowszych ofertach specjalnych – wpisz swój adres e-mail!
Newsletter
Chat
FAQ