Rozdzielczość
300 dpi.
Fonty
Zamienione na krzywe.
Czcionka
Minimalny rozmiar 6pt, minimalna wysokość 1,2mm.
Spady
Tło pracy oraz wszystkie obiekty przylegające do krawędzi należy wyprowadzić na spad poza krawędź, spady 2,5mm na stronę.
Kolorystyka
Kolor jednostronny (4/0) CMYK poza białym poddrukiem jeżeli wymagany.
Biały poddruk
Dodać pod zadrukiem CMYK aby zapobiec prześwitywaniu tła, w przypadku wyboru podłoża folia PP transparentna lub srebrna. Poddruk umieszczamy w projekcie na osobnym kanale w formie maski wypełnionej kolorem dodatkowym o nazwie White, z włączonym nadrukowaniem wypełnienia (overprint). Kanał z kolorem o nazwie White powinna być umieszczona nad warstwą z grafiką. White to CMYK 30/0/0/0.
Kolor czarny
W przypadku czerni drobne elementy tekstowe i kody kreskowe powinny być przygotowane jako 100% K (100% czerni) bez innych składowych kolorystycznych. Atrybut nadruku (overprint) dla czerni powinien być wyłączony.
Kody kreskowe
Powinny być przygotowane jako wektory w kolorze 100% K (100% czerni). W innych przypadkach może pojawić się problem z czytelnością kodów przez skanery.
Dostarczenie pliku
Wymogiem jest plik JPG.
Rozmiar etykiety
Maksymalny: format netto 308x308mm, brutto 313x313mm ze spadami; Minimalny: netto 20x20mm , brutto 25x25mm.
Ilość projektów
W ramach aplikacji automatycznej: maksymalna liczba różnych projektów w ramach jednego zamówienia równa jest liczbie wybranych rolek. Nakłady projektów uzależnione będą od nakładu przypisanego rolce.
W ramach aplikacji ręcznej – 12 to maksymalna liczba projektów w ramach tego samego zamówienia.
UWAGA
Informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w druku wynikające z dostarczonych plików przygotowanych niezgodnie z powyższą specyfikacją.
Wizytówka reprezentuje Twój biznes. Może wydaje się już nieco staroświecka w dobie powszechnej komunikacji internetowej. Jej znaczenie jednak jest nadal ogromne. Oznacza, że z daną osobą spotkałeś się osobiście, że wywiązała się jakaś interakcja. Nawiązałeś z kimś relację, z dużą szansą na przekształcenie jej w relację biznesową. To nie to samo, co kontakt w mediach społecznościowych czy drogą e-mailową. Tym właśnie jest wizytówka.
Jest także czymś więcej. Odpowiednio zaprojektowana wiele mówi o Twojej marce. Jest jednym z podstawowych narzędzi brandingowych. Na tym małym kartoniki pokazujesz DNA swojej marki, designem przekazujesz jej wartości i pozycjonowanie. Nie traktuj jej więc po macoszemu. Warto poświęcić czas na odpowiednie zaprojektowanie wizytówki, bo to komunikat na lata.
Wizytówki powinieneś przygotować już na etapie projektowania księgi identyfikacji marki. Małe druki to sprawdzian dla planowanego logotypu. Powinien być tak skonstruowany, żeby nie tracił czytelności przy druku w małym formacie – czyli m.in. na wizytówce.
Chcesz mieć pełną kontrolę nad projektowaniem wizytówki? Strona „Wizytówki wszystkie konfiguracje” w konfiguratorze na stronie drukarni internetowej Chroma.pl jest właśnie odpowiednim miejscem do tego celu.
Masz do wyboru wszystkie opcje wizytówek w jednym miejscu. Od Ciebie zależy, które z nich wybierzesz. To rozwiązanie dla profesjonalistów.
Jeśli wiesz dokładnie, jakiego efektu poszukujesz, śmiało wybieraj spośród wszystkich konfiguracji wizytówek. Jeśli jednak nie jesteś pewien, przejrzyj najpierw konfiguracje przygotowane specjalnie tak, by pokazać dostępne, najpopularniejsze rodzaje wizytówek:
Nie znalazłeś wśród nich właśnie takiego efektu, jaki pragniesz osiągnąć? W takim razie teraz możesz zastanowić się, co wybrać z pełnej konfiguracji. Korzystaj z dostępnych papierów, formatów i zdobień – szybko skonfiguruj wizytówkę dopasowaną do Twoich potrzeb i gustu.
Wizytówki dostępne są w kilku różnych formatach:
Możesz zamówić druk jednostronny bądź dwustronny. W zależności od potrzeb, drugą stronę wykorzystasz na reklamę swojej firmy bądź dopełnienie projektu jednostronnego.
Do wyboru masz też wiele rodzajów papieru ozdobnego:
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produtków: