Rozdzielczość
300 dpi.
Fonty
Zamienione na krzywe.
Czcionka
Minimalny rozmiar 6pt, minimalna wysokość 1,2mm.
Spady
Tło pracy oraz wszystkie obiekty przylegające do krawędzi należy wyprowadzić na spad poza krawędź, spady 2,5mm na stronę.
Kolorystyka
Kolor jednostronny (4/0) CMYK poza białym poddrukiem jeżeli wymagany.
Biały poddruk
Dodać pod zadrukiem CMYK aby zapobiec prześwitywaniu tła, w przypadku wyboru podłoża folia PP transparentna lub srebrna. Poddruk umieszczamy w projekcie na osobnym kanale w formie maski wypełnionej kolorem dodatkowym o nazwie White, z włączonym nadrukowaniem wypełnienia (overprint). Kanał z kolorem o nazwie White powinna być umieszczona nad warstwą z grafiką. White to CMYK 30/0/0/0.
Kolor czarny
W przypadku czerni drobne elementy tekstowe i kody kreskowe powinny być przygotowane jako 100% K (100% czerni) bez innych składowych kolorystycznych. Atrybut nadruku (overprint) dla czerni powinien być wyłączony.
Kody kreskowe
Powinny być przygotowane jako wektory w kolorze 100% K (100% czerni). W innych przypadkach może pojawić się problem z czytelnością kodów przez skanery.
Dostarczenie pliku
Wymogiem jest plik JPG.
Rozmiar etykiety
Maksymalny: format netto 308x308mm, brutto 313x313mm ze spadami; Minimalny: netto 20x20mm , brutto 25x25mm.
Ilość projektów
W ramach aplikacji automatycznej: maksymalna liczba różnych projektów w ramach jednego zamówienia równa jest liczbie wybranych rolek. Nakłady projektów uzależnione będą od nakładu przypisanego rolce.
W ramach aplikacji ręcznej – 12 to maksymalna liczba projektów w ramach tego samego zamówienia.
UWAGA
Informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w druku wynikające z dostarczonych plików przygotowanych niezgodnie z powyższą specyfikacją.
Czym jest wizytówka, wie każdy. Ale czym jest wizytówka Multiloft NFC? Zwykła wizytówka to zadrukowany kawałek papieru, który, jak moglibyśmy przypuszczać, nie zmienił się od kilkuset lat. Początkowo w Chinach, a później także w Europie ludzie zaczęli używać wizytówek osobistych oraz wizytówek służbowych.
Ta niezmienność jest jednak tylko pozorna. W rzeczywistości wizytówki zmieniają się cały czas. Proces ten trwa ze względu na rozwój technologii drukarskich i ofertę coraz ciekawszych uszlachetnień, takich jak foliowanie, lakierowanie, złocenie czy srebrzenie.
W ostatnich latach widać także wpływ technologii IT na wizytówki. I nie dotyczy to tylko maszyn drukarskich, ale coraz częściej także produktów oferowanych klientom. Jednym z nich jest wizytówka Multiloft NFC – wizytówka, która „mówi więcej”. To połączenie druku i najnowszych zdobyczy techniki.
Zamawiając wizytówki Multiloft, możesz wybrać odpowiednią konfigurację NFC. Możliwe jest zakodowanie następujących danych:
Wizytówki dostępne są w dwóch wymiarach (formatach):
Dostępne kolory wypełnienia Multiloft NFC:
Przede wszystkim w trend korzystania ze smartfonów przy wszelkich możliwych okazjach. To o tyle istotne, że konsumpcja internetu na urządzeniach mobilnych rośnie kosztem wszystkich pozostałych mediów. Widać to choćby w czasie podróży środkami komunikacji publicznej: autobusami, tramwajami, pociągami. Prawie wszyscy pasażerowie, zamiast rozmawiać, patrzeć przez okno (wtedy mogliby dostrzec między innymi billboardy), czytać książki czy prasę, przez większość czasu są wpatrzeni w ekrany swoich smartfonów.
W takich warunkach wizytówki Multiloft NFC pozwolą Twojej firmie budować nowoczesny wizerunek. Jest to szczególnie ważne w przedsiębiorstwach, dla których IT jest jednym z elementów biznesu. A że programiści często pracują dzisiaj w firmach, których podstawowa działalność nie ma nic wspólnego z technologiami, wizytówki Multiloft NFC sprawdzą się właściwie w każdej branży.
Jak wskazują badania, to firmy technologiczne budzą dzisiaj największe zaufanie konsumentów. Przede wszystkim dlatego, że tworzą ekscytujące projekty, pobudzają wyobraźnię, są synonimem nowoczesności i postępu. Jest też bardziej prozaiczna przyczyna: tworzą produkty, które po prostu działają i faktycznie ułatwiają życie. Wizytówki Multiloft NFC oferowane przez Chromę pozwolą wpisać Twoją firmę w ten trend, nawet jeśli nie jest klasyczną firmą technologiczną.
Przyznajmy jasno – wizytówki Multiloft NFC są droższe od innych pozycji w tej kategorii produktowej: wizytówek plastikowych, wizytówek z folią czy wizytówek tłoczonych. Warto jednak zainwestować w takie rozwiązanie dla pracowników.
Zastosowana przez drukarnię Chroma technologia NFC to skrót od Near Field Communications. Oznacza krótkozasięgowy sposób komunikacji radiowej, który pozwala na bezprzewodową wymianę danych na małą odległość, maksymalnie 20 centymetrów. Mówiąc obrazowo, zetknięcie dwóch urządzeń z wbudowaną technologią NFC pozwala na błyskawiczny przesył danych.
To właśnie ta technologia umożliwia płatności zbliżeniowe kartą lub telefonem komórkowym, z których korzystamy codziennie w sklepach. Teraz dostępna jest również w wizytówkach Multiloft w ofercie drukarni internetowej Chroma. Wizytówkowy microchip ukryty jest między czterema warstwami papieru. Pozwala na interakcję z urządzeniami i jest nośnikiem zapisanych danych. Wystarczy zeskanować chip przy użyciu powszechnie dostępnych aplikacji na smartfona.
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produtków: