Rozdzielczość
300 dpi.
Fonty
Zamienione na krzywe.
Czcionka
Minimalny rozmiar 6pt, minimalna wysokość 1,2mm.
Spady
Tło pracy oraz wszystkie obiekty przylegające do krawędzi należy wyprowadzić na spad poza krawędź, spady 2,5mm na stronę.
Kolorystyka
Kolor jednostronny (4/0) CMYK poza białym poddrukiem jeżeli wymagany.
Biały poddruk
Dodać pod zadrukiem CMYK aby zapobiec prześwitywaniu tła, w przypadku wyboru podłoża folia PP transparentna lub srebrna. Poddruk umieszczamy w projekcie na osobnym kanale w formie maski wypełnionej kolorem dodatkowym o nazwie White, z włączonym nadrukowaniem wypełnienia (overprint). Kanał z kolorem o nazwie White powinna być umieszczona nad warstwą z grafiką. White to CMYK 30/0/0/0.
Kolor czarny
W przypadku czerni drobne elementy tekstowe i kody kreskowe powinny być przygotowane jako 100% K (100% czerni) bez innych składowych kolorystycznych. Atrybut nadruku (overprint) dla czerni powinien być wyłączony.
Kody kreskowe
Powinny być przygotowane jako wektory w kolorze 100% K (100% czerni). W innych przypadkach może pojawić się problem z czytelnością kodów przez skanery.
Dostarczenie pliku
Wymogiem jest plik JPG.
Rozmiar etykiety
Maksymalny: format netto 308x308mm, brutto 313x313mm ze spadami; Minimalny: netto 20x20mm , brutto 25x25mm.
Ilość projektów
W ramach aplikacji automatycznej: maksymalna liczba różnych projektów w ramach jednego zamówienia równa jest liczbie wybranych rolek. Nakłady projektów uzależnione będą od nakładu przypisanego rolce.
W ramach aplikacji ręcznej – 12 to maksymalna liczba projektów w ramach tego samego zamówienia.
UWAGA
Informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w druku wynikające z dostarczonych plików przygotowanych niezgodnie z powyższą specyfikacją.
Wizytówki, ulotki, plakaty, naklejki, kalendarze – wszystkie one powstają w procesie druku. W świecie, w którym nowe informacje i dane pojawiają się w zawrotnym tempie, takie przedmioty mają jedną niepodważalną zaletę. Można je dotknąć, wziąć do ręki, są obiektami fizycznymi i namacalnymi. Dlatego sprawdzają się jako narzędzie dotarcia do klienta. I to wcale nie koniec związanych z nimi dobrych wiadomości.
Drukowane wizytówki Multiloft Magnet w ofercie drukarni internetowej Chroma idealnie trafią do klienta. Wewnętrzna warstwa tych wizytówek to magnes, dzięki czemu można je przyczepić do lodówki, metalowej szafki i wszystkich innych przedmiotów z metalu. W ten sposób zwykła wizytówka staje się gadżetem.
Nawiasem mówiąc, naklejanie magnesów na lodówki to kulturowy fenomen, który stanowi przedmiot badań etnograficznych. A otwieranie lodówki lub spoglądanie na metalową tablicę w biurze jest codziennym nawykiem. Przy okazji wzrok każdej osoby pada na magnesy, które są tam przymocowane.
W ten sam sposób wizytówka Multiloft Magnet jest oglądana, nawet podświadomie, za każdym razem, kiedy ktoś korzysta z danego sprzętu codziennego użytku. Nawet jeśli nie skłoni go to do natychmiastowego telefonu czy wysłania e-maila, to skutecznie przypomina o właścicielu wizytówki i jego firmie. Kropla drąży skałę, także w biznesie. Może się okazać, że tak pozornie drobna zmiana, jak wzbogacenie wizytówki o magnes, zaowocuje zdobyciem nowego kontaktu biznesowego czy nowego klienta.
Czym jest wizytówka – mniej więcej wiadomo. To najczęściej prostokątny druk, na którym zapisano biznesowe dane właściciela. Służy nawiązywaniu kontaktów i relacji biznesowych, jest wręczana podczas pierwszego spotkania. Dzięki niej wiemy, z kim rozmawiamy: jaką pozycję w swojej firmie zajmuje nasz rozmówca. Za sprawą zapisanych na wizytówce danych możemy się też z nim później łatwo skontaktować.
A czym jest magnes? W ujęciu fizycznym to ciało stałe, które wytwarza stałe pole magnetyczne. Dzięki temu przyciąga metale. Połączenie wizytówki i magnesu daje wizytówki Multiloft Magnet.
Takie wizytówki nie zgubią się na dnie szuflady albo w służbowej torbie. Można je umieścić choćby na lodówce i odczepiać, kiedy będą akurat potrzebne. W związku z tym wizytówki mogą być wielokrotnie oglądane. Zobaczą je nawet przypadkowe osoby korzystające z przedmiotów, na których te wizytówki zostały umieszczone.
Dodatkowa praktyczna wartość dla klienta wiąże się z tym, że magnetyczne wizytówki mogą przytrzymywać przy powierzchni lodówki czy szafki inne druki, takie jak firmowe ulotki, rachunki czy notatki. Prawie wszyscy używają w domu magnesów na lodówkę – wizytówki Multiloft Magnet będą więc drobiazgiem zrozumiałym i znajomym dla większości użytkowników.
Wizytówka Multiloft Magnet może wpisać się w najbliższe otoczenie domowe czy biurowe Twojego klienta bez względu na to, jak bardzo jest ono zróżnicowane. Magnes sprawia, że wizytówka staje się miniaturową reklamą. Dlatego szczególne znaczenie ma tutaj jakość wykonania.
Drukarnia internetowa Chroma oferuje możliwość skonfigurowania zamawianej wizytówki, w tym między innymi wybór uszlachetnień druku z szerokiej dostępnej gamy.
Zacznijmy od trzech dostępnych formatów:
Papier służący do druku tych wizytówek to Multiloft Magnet. Następnym krokiem jest decyzja o kolorze wypełnienia wizytówki. Możliwe opcje to pomarańczowy, biały, żółty, różowy, turkusowy, zielony, czarny, czerwony, fioletowy oraz niebieski.
Połączenie druku i magnesu daje produkt szczególny, daleki od zwykłej wizytówki składającej się tylko z zadrukowanego papieru. Do osiągnięcia korzyści biznesowych nie zawsze potrzebne są wielotysięczne nakłady wizytówek – choć takie też są dostępne w ofercie Chromy. Nawet jeśli potrzebujesz niewielkiej ich liczby, dla tej drukarni internetowej nie jest to żadnym problemem. Wizytówki Multiloft Magnet dostępne są w minimalnym nakładzie wynoszącym dwadzieścia sztuk. Dostawa na terenie całej Polski jest darmowa.
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produtków: