Rozdzielczość
300 dpi.
Fonty
Zamienione na krzywe.
Czcionka
Minimalny rozmiar 6pt, minimalna wysokość 1,2mm.
Spady
Tło pracy oraz wszystkie obiekty przylegające do krawędzi należy wyprowadzić na spad poza krawędź, spady 2,5mm na stronę.
Kolorystyka
Kolor jednostronny (4/0) CMYK poza białym poddrukiem jeżeli wymagany.
Biały poddruk
Dodać pod zadrukiem CMYK aby zapobiec prześwitywaniu tła, w przypadku wyboru podłoża folia PP transparentna lub srebrna. Poddruk umieszczamy w projekcie na osobnym kanale w formie maski wypełnionej kolorem dodatkowym o nazwie White, z włączonym nadrukowaniem wypełnienia (overprint). Kanał z kolorem o nazwie White powinna być umieszczona nad warstwą z grafiką. White to CMYK 30/0/0/0.
Kolor czarny
W przypadku czerni drobne elementy tekstowe i kody kreskowe powinny być przygotowane jako 100% K (100% czerni) bez innych składowych kolorystycznych. Atrybut nadruku (overprint) dla czerni powinien być wyłączony.
Kody kreskowe
Powinny być przygotowane jako wektory w kolorze 100% K (100% czerni). W innych przypadkach może pojawić się problem z czytelnością kodów przez skanery.
Dostarczenie pliku
Wymogiem jest plik JPG.
Rozmiar etykiety
Maksymalny: format netto 308x308mm, brutto 313x313mm ze spadami; Minimalny: netto 20x20mm , brutto 25x25mm.
Ilość projektów
W ramach aplikacji automatycznej: maksymalna liczba różnych projektów w ramach jednego zamówienia równa jest liczbie wybranych rolek. Nakłady projektów uzależnione będą od nakładu przypisanego rolce.
W ramach aplikacji ręcznej – 12 to maksymalna liczba projektów w ramach tego samego zamówienia.
UWAGA
Informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w druku wynikające z dostarczonych plików przygotowanych niezgodnie z powyższą specyfikacją.
Czy wizytówki z uszlachetnieniami druku są dzisiaj potrzebne? Tak, można wręcz stwierdzić, że wizytówki lakier UV 3D (nazywane potocznie wizytówkami tłoczonymi) są dzisiaj potrzebne szczególnie.
Wszystkie wizytówki są elementem rytuału, jakim jest nawiązywanie znajomości, poznawanie się, robienie pierwszego wrażenia. Zwykle dzieje się tak w sytuacji zawodowej, kiedy przychodzisz na spotkanie albo nawiązujesz relacje z przyszłymi partnerami biznesowymi na konferencjach, spotkaniach czy targach. Cel podstawowy to dostarczyć drugiej stronie informacji o sobie, przede wszystkim o:
Można by pomyśleć, że swój cel dałoby się osiągnąć, wręczając najprostszy zadrukowany kawałek grubego papieru. To jednak mylne przypuszczenie.
Wizytówka oprócz celu informacyjnego ma też cel nadrzędny: zrobienie odpowiedniego wrażenia i zapewnienie, że wręczający zostanie zapamiętany przez tego, kto otrzymał wizytówkę. Jest to tym trudniejsze, że odbywa się w natłoku spotkań, e-maili, powiadomień w mediach społecznościowych i… kolejnych nowych znajomości, z których prawie każda zaczyna się od wymiany wizytówek.
Inaczej mówiąc, wizytówka Twojej firmy powinna być łatwa do zapamiętania, a jednocześnie elegancka.
3D od A do Z!
Wypukły lakier UV 3D nałożony na zadrukowany papier sprawia, że ten staje się wizytówką tłoczoną. Lakierowanie to jeden ze sposób uszlachetniania druku, czyli podnoszenia atrakcyjności drukowanego produktu. Dodatkowa warstwa lakieru nałożona na część wydruku sprawia, że zyskuje on wyczuwalną strukturę.
Wizytówki drukowane, które odbiorcy mogą wziąć do ręki i dotknąć elementów 3D, pozostawiają mocniejszy ślad w ich świadomości niż zwykłe, płaskie wizytówki. Dzieje się tak, ponieważ fizycznie wypukłe materiały:
Żyjemy w społeczeństwie pozbawionym dotyku. Zakupy i relacje związane z wzajemnym obdarowywaniem się są jednymi z nielicznych okazji, aby korzystając z własnych rąk, przekonać się o materialnej naturze świata.
Jak myślisz, dlaczego stoły z ubraniami w sklepach sieci odzieżowych są umieszczone akurat w tych miejscach, w których są? Żebyśmy mogli szybciej zobaczyć ubrania? Nie, żebyśmy mogli ich dotknąć.
Wiele niezaplanowanych zakupów jest rezultatem wieozmysłowych bodźców, które skutecznie wyryły się w naszej pamięci. To zapach, dźwięk i właśnie dotyk. Możesz uwierzyć lub nie, ale w przypadku wizytówek jest tak samo.
Tak jak klienci muszą zapoznać się z towarem, zanim go kupią, tak nowo poznani partnerzy biznesowi muszą zapoznać się z wizytówką, którą właśnie dostali. Na czym polega tu różnica między wizytówką tłoczoną, czyli pokrytą lakierem UV 3D, a wizytówką bez tych cech? Ta pierwsza wyróżnia się i jest lepiej zapamiętywana. Nawet jeśli jej nowy właściciel nie zdaje sobie z tego sprawy.
Wizytówki służbowe budują prestiż swoich właścicieli i samych przedsiębiorstw. Tłoczone wizytówki świetnie pasują do firm związanych z szeroko pojętym designem i przemysłami kreatywnymi. Z modą, wystrojem wnętrz, produktami luksusowymi, agencjami reklamowymi.
Produkty pochodzące z tych branż wybieramy, kierując się emocjami, nastrojem i wyglądem. U pracowników tych sektorów ceniona jest kreatywność i nieszablonowość. Odpowiednio zaprojektowana, luksusowa wizytówka z uszlechetnieniami druku pasuje więc idealnie.
Wizytówki tłoczone (z zastosowaniem lakieru UV 3D) są mniej oczywiste i bardziej ekskluzywne. Zastosowanie tłoczenia pozwala podkreślić wybrany element wzoru na wizytówce, dzięki czemu łatwiej go zapamiętać.
Takie tłoczenie sprawdza się doskonale przy zastosowaniu dużych fontów na wizytówce. W ten sposób można podkreślić znak graficzny, imię i nazwisko właściciela albo dane kontaktowe. Tłoczenie pozwala połączyć zawsze modny minimalizm z elementami wypukłymi, które nadają wizytówce indywidualny styl.
Mówi się, że pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Dotyczy to także biznesu. Wizytówki tłoczone, pokryte lakierem UV 3D, pomogą w wywarciu odpowiedniego wrażenia na potencjalnym kliencie czy partnerze biznesowym. A po zakończeniu spotkania tłoczona wizytówka będzie godnym drukowanym ambasadorem osoby, która ją wręczyła.
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produtków: