email partner pixel
Przewodnik
Wysyłka i nakład
Twoje zamówienie
Dodaj nazwę zamówienia
Dodaj do koszyka
Zmień konfigurację, żeby kontynuować.
Wybierz prawidłowy nakład, żeby kontynuować.

Wizytówki kwadratowe

Efekt do kwadratu!
Wykorzystaj potencjał niestandardowego formatu tych wizytówek.
Zamów

Wśród wizytówek, zarówno tych służbowych, jak i osobistych, najczęściej spotykane są wizytówki prostokątne. To bezpieczny standard, który wraz z przekazywanym rozmówcy kartonikiem przenosi komunikat o stabilności, solidności i pewności. Kształt kwadratu niesie z sobą w dużej mierze to samo przesłanie, ale oprócz tego ma też własne, swoiste znaczenia. Wizytówka kwadratowa uważana jest za niestandardową. Może to zatem kształt dla Ciebie?

Jak dobrze pamiętamy ze szkolnych lekcji geometrii, każdy kwadrat jest prostokątem, jednak nie każdy prostokąt jest kwadratem. Oba te czworokąty są uporządkowanymi strukturami, które dla projektanta wizytówki stanowią dobrą bazę do wypełnienia ich dobrze rozmieszczonymi elementami.

Ale to właśnie kwadrat jest symbolem doskonałości. To w niego, a nie w prostokąt można wpisać okrąg, co nasuwa od razu skojarzenia z różą wiatrów, człowiekiem witruwiańskim, czterema stronami świata czy czterema żywiołami. Jako wyjątkowo harmonijny, kwadrat bywał ulubioną figurą architektów i urbanistów, którzy projektowali gmachy i wytyczali place.

Wizytówka kwadratowa – co powie o Tobie?

Kwadrat to doskonały kształt

Wizytówka kwadratowa może przekazać niewerbalny komunikat o tym, że pracujesz w branży kreatywnej lub po prostu jesteś kreatywny jako osoba. Niejednokrotnie bowiem zdarza się, że designerzy, pracownicy agencji reklamowych, ludzie wykonujący szeroko pojęte zawody artystyczne decydują się na kwadratowe wizytówki.

W zależności od kontekstu wymowa kwadratu może być jednak równie dobrze nieco inna. Jeżeli firma dowolnej branży chce graficznie wyrazić, że bliskie są jej wartości takie jak równość, równorzędność, obiektywizm, jednakowe traktowanie wszystkich, a przy tym nieco bardziej nieformalny charakter na tle przeciętnych organizacji – wizytówka kwadratowa będzie dla niej doskonałym wyborem.

To samo można odnieść do indywidualnej osoby – przecież wszyscy nieustannie budujemy dziś swoje marki osobiste.

Wizytówki kwadratowe

Kwadratlove!

Niestandard, który pomieści więcej treści!
Zdecyduj, czy kwadrat ma być metką,
czy niestandardowo wykorzystasz go do akcji promocyjnej.
Zacznij konfigurować.
Zamów
Wizytówka kwadratowa

Informacje wpisane w kwadrat

Niestandardowy format mówi swoje, ale na dwóch stronach kwadratowej wizytówki trzeba pomieścić wszystkie te informacje, które powinny się na takim druku znaleźć. A zatem imię i nazwisko oraz dane kontaktowe właściciela, do tego zaś najprawdopodobniej nazwę jego stanowiska oraz firmy, logo, być może też hasło, claim czy motto.

Projektant wizytówki kwadratowej zapewne rozlokuje te elementy w układzie osiowo symetrycznym jako najbardziej zrozumiałym przy tym kształcie.

Wizytówka metka

A może ta wizytówka kwadratowa ma być po prostu metką?

To również bardzo dobre zastosowanie tego rodzaju wizytówek. Uniwersalny format 65 x 65 mm, który oferuje drukarnia Chroma, jak najbardziej się do tego nadaje. Wizytówkę o funkcji metki można wyposażyć w otworek.

Niezależnie od planowanego wykorzystania kwadratowe wizytówki zamówisz w Chromie w nakładzie od 50 do 100 000 sztuk. W wariancie wysyłki ekspresowej Twoje wizytówki zamówione do godziny 16:00 w dniu roboczym wyruszą do Ciebie jeszcze tego samego dnia. W wariancie standardowym – nazajutrz po zamówieniu.

Wizytówka kwadratowa

Emocje ubarwiające kwadrat

Na tym etapie konfigurowanie wizytówki kwadratowej w drukarni internetowej Chroma może dopiero na dobre się zacząć. Do wyboru masz bowiem wysmakowany zestaw papierów na wizytówki kwadratowe.

Być może, jak na człowieka o artystycznej duszy przystało, oprzesz cały projekt wizytówki na wydobyciu ozdobnych walorów papieru takiego jak:

  • niepowlekany, lekko chropowaty Keaykolour Snow White,
  • Rives Sensation Tactile o aksamitnej gładkości,
  • filcowany Rives Dot o fakturze wyczuwalnej dotykiem jako lekko kropkowana.

Inna możliwość to na przykład skorzystanie z papieru kredowego albo papieru premium z recyklingu (Chroma proponuje Cyclus Offset) i wprowadzenie na tym tle wybranych uszlachetnień druku. Wizytówka z elementami wybiórczo pokrytymi starannie dobraną folią czy lakierem będzie już w pełni niepowtarzalna.

Na miniaturowej kwadratowej scenie, jaką jest wizytówka, w rolach przykuwających uwagę odbiorcy można obsadzić:

  • srebrzenie lub złocenie,
  • folię błysk lub Soft Skin – ta druga nadaje pokrytym powierzchniom gładkość weluru,
  • lakier UV 3D, który nałożony na wybrane elementy nada wizytówce dodatkowy wymiar.

Tak przygotowaną wizytówkę bez przesady można będzie nazwać małym, kwadratowym rarytasem. A może wręcz drukowanym bibelotem, który przyciągnie każde oko i zostanie zachowany między innymi po to, aby nadal sprawiał estetyczną przyjemność.

Warto wiedzieć więcej!

Bądź na bieżąco, sprawdzaj promocje, dowiaduj się o najnowszych ofertach specjalnych – wpisz swój adres e-mail!
Newsletter
Chat
FAQ