Rozdzielczość
300 dpi.
Fonty
Zamienione na krzywe.
Czcionka
Minimalny rozmiar 6pt, minimalna wysokość 1,2mm.
Spady
Tło pracy oraz wszystkie obiekty przylegające do krawędzi należy wyprowadzić na spad poza krawędź, spady 2,5mm na stronę.
Kolorystyka
Kolor jednostronny (4/0) CMYK poza białym poddrukiem jeżeli wymagany.
Biały poddruk
Dodać pod zadrukiem CMYK aby zapobiec prześwitywaniu tła, w przypadku wyboru podłoża folia PP transparentna lub srebrna. Poddruk umieszczamy w projekcie na osobnym kanale w formie maski wypełnionej kolorem dodatkowym o nazwie White, z włączonym nadrukowaniem wypełnienia (overprint). Kanał z kolorem o nazwie White powinna być umieszczona nad warstwą z grafiką. White to CMYK 30/0/0/0.
Kolor czarny
W przypadku czerni drobne elementy tekstowe i kody kreskowe powinny być przygotowane jako 100% K (100% czerni) bez innych składowych kolorystycznych. Atrybut nadruku (overprint) dla czerni powinien być wyłączony.
Kody kreskowe
Powinny być przygotowane jako wektory w kolorze 100% K (100% czerni). W innych przypadkach może pojawić się problem z czytelnością kodów przez skanery.
Dostarczenie pliku
Wymogiem jest plik JPG.
Rozmiar etykiety
Maksymalny: format netto 308x308mm, brutto 313x313mm ze spadami; Minimalny: netto 20x20mm , brutto 25x25mm.
Ilość projektów
W ramach aplikacji automatycznej: maksymalna liczba różnych projektów w ramach jednego zamówienia równa jest liczbie wybranych rolek. Nakłady projektów uzależnione będą od nakładu przypisanego rolce.
W ramach aplikacji ręcznej – 12 to maksymalna liczba projektów w ramach tego samego zamówienia.
UWAGA
Informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w druku wynikające z dostarczonych plików przygotowanych niezgodnie z powyższą specyfikacją.
Wśród wizytówek, zarówno tych służbowych, jak i osobistych, najczęściej spotykane są wizytówki prostokątne. To bezpieczny standard, który wraz z przekazywanym rozmówcy kartonikiem przenosi komunikat o stabilności, solidności i pewności. Kształt kwadratu niesie z sobą w dużej mierze to samo przesłanie, ale oprócz tego ma też własne, swoiste znaczenia. Wizytówka kwadratowa uważana jest za niestandardową. Może to zatem kształt dla Ciebie?
Jak dobrze pamiętamy ze szkolnych lekcji geometrii, każdy kwadrat jest prostokątem, jednak nie każdy prostokąt jest kwadratem. Oba te czworokąty są uporządkowanymi strukturami, które dla projektanta wizytówki stanowią dobrą bazę do wypełnienia ich dobrze rozmieszczonymi elementami.
Ale to właśnie kwadrat jest symbolem doskonałości. To w niego, a nie w prostokąt można wpisać okrąg, co nasuwa od razu skojarzenia z różą wiatrów, człowiekiem witruwiańskim, czterema stronami świata czy czterema żywiołami. Jako wyjątkowo harmonijny, kwadrat bywał ulubioną figurą architektów i urbanistów, którzy projektowali gmachy i wytyczali place.
Wizytówka kwadratowa może przekazać niewerbalny komunikat o tym, że pracujesz w branży kreatywnej lub po prostu jesteś kreatywny jako osoba. Niejednokrotnie bowiem zdarza się, że designerzy, pracownicy agencji reklamowych, ludzie wykonujący szeroko pojęte zawody artystyczne decydują się na kwadratowe wizytówki.
W zależności od kontekstu wymowa kwadratu może być jednak równie dobrze nieco inna. Jeżeli firma dowolnej branży chce graficznie wyrazić, że bliskie są jej wartości takie jak równość, równorzędność, obiektywizm, jednakowe traktowanie wszystkich, a przy tym nieco bardziej nieformalny charakter na tle przeciętnych organizacji – wizytówka kwadratowa będzie dla niej doskonałym wyborem.
To samo można odnieść do indywidualnej osoby – przecież wszyscy nieustannie budujemy dziś swoje marki osobiste.
Niestandardowy format mówi swoje, ale na dwóch stronach kwadratowej wizytówki trzeba pomieścić wszystkie te informacje, które powinny się na takim druku znaleźć. A zatem imię i nazwisko oraz dane kontaktowe właściciela, do tego zaś najprawdopodobniej nazwę jego stanowiska oraz firmy, logo, być może też hasło, claim czy motto.
Projektant wizytówki kwadratowej zapewne rozlokuje te elementy w układzie osiowo symetrycznym jako najbardziej zrozumiałym przy tym kształcie.
To również bardzo dobre zastosowanie tego rodzaju wizytówek. Uniwersalny format 65 x 65 mm, który oferuje drukarnia Chroma, jak najbardziej się do tego nadaje. Wizytówkę o funkcji metki można wyposażyć w otworek.
Niezależnie od planowanego wykorzystania kwadratowe wizytówki zamówisz w Chromie w nakładzie od 50 do 100 000 sztuk. W wariancie wysyłki ekspresowej Twoje wizytówki zamówione do godziny 16:00 w dniu roboczym wyruszą do Ciebie jeszcze tego samego dnia. W wariancie standardowym – nazajutrz po zamówieniu.
Na tym etapie konfigurowanie wizytówki kwadratowej w drukarni internetowej Chroma może dopiero na dobre się zacząć. Do wyboru masz bowiem wysmakowany zestaw papierów na wizytówki kwadratowe.
Być może, jak na człowieka o artystycznej duszy przystało, oprzesz cały projekt wizytówki na wydobyciu ozdobnych walorów papieru takiego jak:
Inna możliwość to na przykład skorzystanie z papieru kredowego albo papieru premium z recyklingu (Chroma proponuje Cyclus Offset) i wprowadzenie na tym tle wybranych uszlachetnień druku. Wizytówka z elementami wybiórczo pokrytymi starannie dobraną folią czy lakierem będzie już w pełni niepowtarzalna.
Na miniaturowej kwadratowej scenie, jaką jest wizytówka, w rolach przykuwających uwagę odbiorcy można obsadzić:
Tak przygotowaną wizytówkę bez przesady można będzie nazwać małym, kwadratowym rarytasem. A może wręcz drukowanym bibelotem, który przyciągnie każde oko i zostanie zachowany między innymi po to, aby nadal sprawiał estetyczną przyjemność.
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produtków: