Rozdzielczość
300 dpi.
Fonty
Zamienione na krzywe.
Czcionka
Minimalny rozmiar 6pt, minimalna wysokość 1,2mm.
Spady
Tło pracy oraz wszystkie obiekty przylegające do krawędzi należy wyprowadzić na spad poza krawędź, spady 2,5mm na stronę.
Kolorystyka
Kolor jednostronny (4/0) CMYK poza białym poddrukiem jeżeli wymagany.
Biały poddruk
Dodać pod zadrukiem CMYK aby zapobiec prześwitywaniu tła, w przypadku wyboru podłoża folia PP transparentna lub srebrna. Poddruk umieszczamy w projekcie na osobnym kanale w formie maski wypełnionej kolorem dodatkowym o nazwie White, z włączonym nadrukowaniem wypełnienia (overprint). Kanał z kolorem o nazwie White powinna być umieszczona nad warstwą z grafiką. White to CMYK 30/0/0/0.
Kolor czarny
W przypadku czerni drobne elementy tekstowe i kody kreskowe powinny być przygotowane jako 100% K (100% czerni) bez innych składowych kolorystycznych. Atrybut nadruku (overprint) dla czerni powinien być wyłączony.
Kody kreskowe
Powinny być przygotowane jako wektory w kolorze 100% K (100% czerni). W innych przypadkach może pojawić się problem z czytelnością kodów przez skanery.
Dostarczenie pliku
Wymogiem jest plik JPG.
Rozmiar etykiety
Maksymalny: format netto 308x308mm, brutto 313x313mm ze spadami; Minimalny: netto 20x20mm , brutto 25x25mm.
Ilość projektów
W ramach aplikacji automatycznej: maksymalna liczba różnych projektów w ramach jednego zamówienia równa jest liczbie wybranych rolek. Nakłady projektów uzależnione będą od nakładu przypisanego rolce.
W ramach aplikacji ręcznej – 12 to maksymalna liczba projektów w ramach tego samego zamówienia.
UWAGA
Informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w druku wynikające z dostarczonych plików przygotowanych niezgodnie z powyższą specyfikacją.
Naklejki to świetne narzędzie marketingowe. Posłużą zarówno w nowoczesnym, szczególnie ekologicznym packagingu, w placówkach handlowych z wyjątkowym asortymentem czy w punktach usługowych. Mogą informować o promocjach bezpośrednio na produktach. Nie najmniej ważną ich funkcją jest wsparcie reklamowe w relacjach B2B.
Młode i niszowe marki kosmetyczne czy spożywcze chcą pokazać swoje przywiązanie do kwestii ekologicznych i oryginalność. Nie chcą inwestować w standardowe opakowania i często wybierają opakowania papierowe, o jednolitej, niebarwionej powierzchni. Marka produktu, elementy brandingowe, logo oraz informacje o składzie produktu trafiają wtedy na etykietę produktową. Naklejka taka jest więc najważniejszym elementem merchandisingu, gdzie produkt sam z siebie musi wyróżnić się na półce.
Podobnie naklejka z logo firmy i informacjami o zawartości może znaleźć się na opakowaniach szklanych. Można zaoferować klientom taki produkt samodzielnie, by np. naklejali je na słoiki z przetworami czy przyprawami, można też oczywiście własny asortyment wzbogacić nią wizualnie.
Sklepy odzieżowe, butiki i każdy sklep organizujący promocje powinny naklejkami easy-dot wyróżnić produkty w najatrakcyjniejszych cenach. Specjalny klej gwarantuje, że łatwo będzie taką naklejkę wielokrotnie wykorzystać i bez śladów usunąć z produktu.
Naklejki sprawdzą się także wszędzie tam, gdzie warto wykorzystać proste elementy dekoracyjne. Lokale gastronomiczne, butiki, kwiaciarnie, sklepy z artykułami dekoracyjnymi – wszędzie tam można wykorzystać dodatkowo nalepki by wyjątkowo poinformować o ofercie, wzbogacić wizualnie ręcznie zapakowany produkt (np. świecę zapachową czy danie na wynos) czy kreatywnie przyozdobić prezent.
Vlepki z niszowego narzędzia street artu przeszły do zastosowań komercyjnych. Naklejki reklamowe przydadzą się, gdy firma chce zakomunikować, ze jest nowoczesna, kreatywna, młoda i dynamiczna. Wielokrotnie można natknąć się na targach czy branżowych eventach na pomysłowe kreacje na naklejkach: hasła, rysunki czy memy, które potem trafiają np. na laptopy uczestników. Naklejki takie to popis kreatywności i luzu.
Doceniają je szczególnie nowoczesne firmy z branży IT i kreatywnej. W szczególności sprawdzają się w komunikacji B2B.
Coraz popularniejsze są naklejki z oryginalnymi hasłami. Dla odbiorcy są jasnym i czytelnym sygnałem, że ma przed sobą markę przyjazną, z dystansem do siebie i dużą dozą pomysłowości. Naklejki można zaprojektować w pożądanym przez siebie kształcie i wielkości, z rozmaitymi hasłami ujętymi w karby identyfikacji wizualnej marki.
Jeżeli elementy bezpośrednio odwołujące się do brandu są dyskretne, a sam przekaz pasuje do odbiorców, marka może liczyć na dodatkową reklamę. Nawet jeśli obdarowany nalepką nie zostanie klientem firmy, ale utożsamia się z przekazem, zapewne umieści ten drobiazg na laptopie, tablicy czy w innym miejscu, gdzie będzie widoczny dla innych.
Inną funkcją naklejek jest organizacja pracy w biurze czy zakładzie przemysłowym. Profesjonalnie zaprojektowana przestrzeń do pracy często wymaga jednolitego systemu informacyjnego. W tej funkcji również sprawdzą się naklejki. Mogą to być między innymi:
Z kolei naklejki easy-dot przydadzą się wszędzie tam w biurze czy zakładzie, gdzie z przyczyn organizacyjnych trzeba wielokrotnie je przeklejać bądź usuwać bez zniszczenia powierzchni. Specjalny klej pozwala robić to nawet kilkanaście razy.
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produtków: