Rozdzielczość
300 dpi.
Fonty
Zamienione na krzywe.
Czcionka
Minimalny rozmiar 6pt, minimalna wysokość 1,2mm.
Spady
Tło pracy oraz wszystkie obiekty przylegające do krawędzi należy wyprowadzić na spad poza krawędź, spady 2,5mm na stronę.
Kolorystyka
Kolor jednostronny (4/0) CMYK poza białym poddrukiem jeżeli wymagany.
Biały poddruk
Dodać pod zadrukiem CMYK aby zapobiec prześwitywaniu tła, w przypadku wyboru podłoża folia PP transparentna lub srebrna. Poddruk umieszczamy w projekcie na osobnym kanale w formie maski wypełnionej kolorem dodatkowym o nazwie White, z włączonym nadrukowaniem wypełnienia (overprint). Kanał z kolorem o nazwie White powinna być umieszczona nad warstwą z grafiką. White to CMYK 30/0/0/0.
Kolor czarny
W przypadku czerni drobne elementy tekstowe i kody kreskowe powinny być przygotowane jako 100% K (100% czerni) bez innych składowych kolorystycznych. Atrybut nadruku (overprint) dla czerni powinien być wyłączony.
Kody kreskowe
Powinny być przygotowane jako wektory w kolorze 100% K (100% czerni). W innych przypadkach może pojawić się problem z czytelnością kodów przez skanery.
Dostarczenie pliku
Wymogiem jest plik JPG.
Rozmiar etykiety
Maksymalny: format netto 308x308mm, brutto 313x313mm ze spadami; Minimalny: netto 20x20mm , brutto 25x25mm.
Ilość projektów
W ramach aplikacji automatycznej: maksymalna liczba różnych projektów w ramach jednego zamówienia równa jest liczbie wybranych rolek. Nakłady projektów uzależnione będą od nakładu przypisanego rolce.
W ramach aplikacji ręcznej – 12 to maksymalna liczba projektów w ramach tego samego zamówienia.
UWAGA
Informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w druku wynikające z dostarczonych plików przygotowanych niezgodnie z powyższą specyfikacją.
Organizacja i zarządzanie czasem – to ideały każdej firmy, która chce pracować efektywnie. Nie tylko programy wspierające zarządzanie w tym pomagają. Najprostszym, najporęczniejszym narzędziem jest kalendarz trójdzielny. Pokazuje stan realizacji przedsięwzięć w ubiegłym miesiącu, obecne i planowane na przyszłość działania.
Łatwo do niego zajrzeć, co pozwala na sprawdzenie nie tylko u siebie stan realizacji zadań. Wspólny kalendarz w biurze to ważny element jego wyposażenia, ale też wielce użyteczny.
Kalendarz trójdzielny to doskonały prezent na koniec roku dla klientów, kontrahentów i pracowników. Sprawdzi się, jeśli firma oferuje produkty czy usługi, których głównym walorem jest funkcjonalność, przydatność i nieodzowność.
Te wartości przekazuje nieświadomie właśnie kalendarz, w którym najważniejszą funkcję pełnią kalendaria na trzy miesiące. Jest jednak spore pole do popisu dla kreacji i designu, począwszy od wyboru uszlachetnień, kalendariów i koloru okienka, po dobranie grafiki najlepiej przekazującej wartości marki.
Kalendarz trójdzielny będzie przez cały rok przypominał o firmie w sposób nieinwazyjny, za to w zgodzie z najnowszą wiedzą marketingową. Mimo tego, że uwaga odbiorcy nie skupia się na elementach brandingowych, trafiają one ścieżką peryferyjną do pamięci i łatwiej jest je klientowi przywołać z pamięci, gdy rozważa zakup czy zamówienie.
W konfiguratorze mamy do wyboru dwa formaty o jednakowym rozmiarze 820 x 320 mm: z płaską bądź wypukłą główką. Tu wybór podyktowany powinien być zarówno kreacją, jak i budżetem. Nie każda grafika będzie wyglądać atrakcyjnie na wypukłym podłożu, z drugiej strony – wypukła główka bardziej się wyróżnia na tle całego kalendarza trójdzielnego.
Rozwiń skrzydła wyobraźni!
Podkładem pod kalendarium kalendarza trójdzielnego jest karton 300g, główka kalendarza to kreda mat 300g. Kalendarz zadrukowywany jest jednostronnie. Jeśli chodzi o kalendaria, drukarnia internetowa Chroma.pl oferuje je w czterech wersjach:
W kalendarzach trójdzielnych czy jednodzielnych samo kalendarium pełni ważną funkcję: musi mieć miejsce na notatki i być wyraźnie widoczne. Gotowe projekty kalendariów na 2021 rok można znaleźć w ofercie Chroma.pl.
Wybór spośród tych opcji zależeć będzie od zamysłu projektanta, a w szczególności dopasowania do kreacji na główce kalendarza. Podobnie będzie z wyborem okienka wskazującego w kalendarzu na obecną datę: można zażyczyć sobie okienko czerwone, zielone, niebieskie lub czarne.
Gdy chcemy ofiarować odbiorcom kalendarze głównie o funkcji praktycznej, powinniśmy rozważyć kalendarze trójdzielne lub jednodzielne. Jest na nich miejsce na przekaz firmowy – choćby mapkę, adres i dane kontaktowe. Dzięki temu kalendarz stanowi również rodzaj wizytówki. Oczywiście dobrze jest ozdobić go profesjonalną, nietuzinkową grafiką, by uruchomić także wizerunkowy aspekt komunikacji poprzez to narzędzie marketingowe.
W górnej części kalendarza trójdzielnego jest miejsce na grafikę, która ma powiedzieć jak najwięcej o firmie. Można potraktować ją artystycznie, stawiając na atrakcyjność wizualną, ale warto też wygospodarować nieco miejsca na dane firmowe, telefon i e-mail do działu obsługi klienta czy new business. Dane te dają przewagę nad wizytówką, gdyż znajdują się na wyróżnionym miejscu w pomieszczeniu, nie w wizytowniku. Nie trzeba ich szukać. Należy pamiętać jednak o tym, by były dyskretne, nie narzucały się, stanowiły element tła projektu wizualnego. Gdy zajdzie potrzeba, klient będzie wiedział, gdzie szukać.
Grafikę warto pokryć jednym z uszlachetnień dostępnych w konfiguratorze produktu. Można wybierać między pokryciem folią matową lub błyszczącą. Jeśli natomiast chcemy wyróżnić niektóre elementy graficzne projektu wybiórczym lakierem UV, wtedy należy wybrać folię mat.
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produtków: