email partner pixel
Przewodnik
Wysyłka i nakład
Twoje zamówienie
Dodaj nazwę zamówienia
Dodaj do koszyka
Zmień konfigurację, żeby kontynuować.
Wybierz prawidłowy nakład, żeby kontynuować.
Kalendarze trójdzielne

Kalendarze trójdzielne – praktyczność na pierwszym miejscu

Idealne do pomocy w organizacji i w zarządzaniu czasem! Dzięki trzem skrzydełkom, prezentującym kolejne miesiące, wygodnie „rzucisz okiem” na przeszłość, teraźniejszość i przyszłość!
Zamów

Organizacja i zarządzanie czasem – to ideały każdej firmy, która chce pracować efektywnie. Nie tylko programy wspierające zarządzanie w tym pomagają. Najprostszym, najporęczniejszym narzędziem jest kalendarz trójdzielny. Pokazuje stan realizacji przedsięwzięć w ubiegłym miesiącu, obecne i planowane na przyszłość działania.

Łatwo do niego zajrzeć, co pozwala na sprawdzenie nie tylko u siebie stan realizacji zadań. Wspólny kalendarz w biurze to ważny element jego wyposażenia, ale też wielce użyteczny.

Kalendarz trójdzielny to doskonały prezent na koniec roku dla klientów, kontrahentów i pracowników. Sprawdzi się, jeśli firma oferuje produkty czy usługi, których głównym walorem jest funkcjonalność, przydatność i nieodzowność.

Te wartości przekazuje nieświadomie właśnie kalendarz, w którym najważniejszą funkcję pełnią kalendaria na trzy miesiące. Jest jednak spore pole do popisu dla kreacji i designu, począwszy od wyboru uszlachetnień, kalendariów i koloru okienka, po dobranie grafiki najlepiej przekazującej wartości marki.

Kalendarz trójdzielny będzie przez cały rok przypominał o firmie w sposób nieinwazyjny, za to w zgodzie z najnowszą wiedzą marketingową. Mimo tego, że uwaga odbiorcy nie skupia się na elementach brandingowych, trafiają one ścieżką peryferyjną do pamięci i łatwiej jest je klientowi przywołać z pamięci, gdy rozważa zakup czy zamówienie.

Kalendarze trójdzielne

Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu

W konfiguratorze mamy do wyboru dwa formaty o jednakowym rozmiarze 820 x 320 mm: z płaską bądź wypukłą główką. Tu wybór podyktowany powinien być zarówno kreacją, jak i budżetem. Nie każda grafika będzie wyglądać atrakcyjnie na wypukłym podłożu, z drugiej strony – wypukła główka bardziej się wyróżnia na tle całego kalendarza trójdzielnego.

Kalendarze trójdzielne

Rozwiń skrzydła wyobraźni!

Dobieraj opcji konfiguracji kolorów kalendariów, okienek, uszlachetnień główki lakierem wybiórczym i foliami! Zdecyduj, w jaką kopertę możemy zapakować Twój kalendarz!
Zamów
Kalendaria

Kalendaria – niezbędny element planowania działań

Podkładem pod kalendarium kalendarza trójdzielnego jest karton 300g, główka kalendarza to kreda mat 300g. Kalendarz zadrukowywany jest jednostronnie. Jeśli chodzi o kalendaria, drukarnia internetowa Chroma.pl oferuje je w czterech wersjach:

  • 3 białe bloki
  • 3 szare bloki
  • 2 białe, 1 szary blok
  • 2 szare, 1 biały blok

W kalendarzach trójdzielnych czy jednodzielnych samo kalendarium pełni ważną funkcję: musi mieć miejsce na notatki i być wyraźnie widoczne. Gotowe projekty kalendariów na 2021 rok można znaleźć w ofercie Chroma.pl.

Wybór spośród tych opcji zależeć będzie od zamysłu projektanta, a w szczególności dopasowania do kreacji na główce kalendarza. Podobnie będzie z wyborem okienka wskazującego w kalendarzu na obecną datę: można zażyczyć sobie okienko czerwone, zielone, niebieskie lub czarne.

Głowka kalendarza

Uszlachetnienia główki kalendarza trójdzielnego

Gdy chcemy ofiarować odbiorcom kalendarze głównie o funkcji praktycznej, powinniśmy rozważyć kalendarze trójdzielne lub jednodzielne. Jest na nich miejsce na przekaz firmowy – choćby mapkę, adres i dane kontaktowe. Dzięki temu kalendarz stanowi również rodzaj wizytówki. Oczywiście dobrze jest ozdobić go profesjonalną, nietuzinkową grafiką, by uruchomić także wizerunkowy aspekt komunikacji poprzez to narzędzie marketingowe.

W górnej części kalendarza trójdzielnego jest miejsce na grafikę, która ma powiedzieć jak najwięcej o firmie. Można potraktować ją artystycznie, stawiając na atrakcyjność wizualną, ale warto też wygospodarować nieco miejsca na dane firmowe, telefon i e-mail do działu obsługi klienta czy new business. Dane te dają przewagę nad wizytówką, gdyż znajdują się na wyróżnionym miejscu w pomieszczeniu, nie w wizytowniku. Nie trzeba ich szukać. Należy pamiętać jednak o tym, by były dyskretne, nie narzucały się, stanowiły element tła projektu wizualnego. Gdy zajdzie potrzeba, klient będzie wiedział, gdzie szukać.

Grafikę warto pokryć jednym z uszlachetnień dostępnych w konfiguratorze produktu. Można wybierać między pokryciem folią matową lub błyszczącą. Jeśli natomiast chcemy wyróżnić niektóre elementy graficzne projektu wybiórczym lakierem UV, wtedy należy wybrać folię mat.

Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:

Warto wiedzieć więcej!

Bądź na bieżąco, sprawdzaj promocje, dowiaduj się o najnowszych ofertach specjalnych – wpisz swój adres e-mail!
Newsletter
Chat
FAQ