Rozdzielczość
300 dpi.
Fonty
Zamienione na krzywe.
Czcionka
Minimalny rozmiar 6pt, minimalna wysokość 1,2mm.
Spady
Tło pracy oraz wszystkie obiekty przylegające do krawędzi należy wyprowadzić na spad poza krawędź, spady 2,5mm na stronę.
Kolorystyka
Kolor jednostronny (4/0) CMYK poza białym poddrukiem jeżeli wymagany.
Biały poddruk
Dodać pod zadrukiem CMYK aby zapobiec prześwitywaniu tła, w przypadku wyboru podłoża folia PP transparentna lub srebrna. Poddruk umieszczamy w projekcie na osobnym kanale w formie maski wypełnionej kolorem dodatkowym o nazwie White, z włączonym nadrukowaniem wypełnienia (overprint). Kanał z kolorem o nazwie White powinna być umieszczona nad warstwą z grafiką. White to CMYK 30/0/0/0.
Kolor czarny
W przypadku czerni drobne elementy tekstowe i kody kreskowe powinny być przygotowane jako 100% K (100% czerni) bez innych składowych kolorystycznych. Atrybut nadruku (overprint) dla czerni powinien być wyłączony.
Kody kreskowe
Powinny być przygotowane jako wektory w kolorze 100% K (100% czerni). W innych przypadkach może pojawić się problem z czytelnością kodów przez skanery.
Dostarczenie pliku
Wymogiem jest plik JPG.
Rozmiar etykiety
Maksymalny: format netto 308x308mm, brutto 313x313mm ze spadami; Minimalny: netto 20x20mm , brutto 25x25mm.
Ilość projektów
W ramach aplikacji automatycznej: maksymalna liczba różnych projektów w ramach jednego zamówienia równa jest liczbie wybranych rolek. Nakłady projektów uzależnione będą od nakładu przypisanego rolce.
W ramach aplikacji ręcznej – 12 to maksymalna liczba projektów w ramach tego samego zamówienia.
UWAGA
Informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w druku wynikające z dostarczonych plików przygotowanych niezgodnie z powyższą specyfikacją.
Kalendarze to idealny prezent biznesowy na koniec roku. Dzięki niemu klient, kontrahent czy pracownik będzie miał przez cały rok przed oczami nieinwazyjną reklamę ofiarodawcy. Przed wyborem projektu kalendarza warto przypomnieć sobie, jakie są wartości marki i jej oferta, by kalendarz stanowił ich spójne dopełnienie.
Jeśli firma oferuje usługi lub produkty, których głównym walorem jest ich funkcjonalność i oszczędność, warto podarować klientom kalendarz jednodzielny.
Sam z siebie kalendarz ten jest komunikatem: mówi klientowi, że firma chce mu usprawnić pracę, ma na względzie jego potrzeby organizacyjne, a jednocześnie docenia wagę oszczędności i efektywnego zarządzania budżetem. Nie proponuje fajerwerków (choć stać ją na projekt estetycznego dopełnienia kalendarium), za to rozumie, jak cenny jest czas i pieniądz.
W drukarni internetowej Chroma.pl są do wyboru dwa formaty kalendarzy jednodzielnych:
Na czym polega różnica? Wypukła główka stanowi element wyraźnej dekoracyjny, będzie stanowić ciekawe dopełnienie całości. Jednak płaska również zachowuje swe walory praktyczne, a od samego projektu wtedy zależy, jak będzie się prezentować. Pozwala za to na większą oszczędność.
Plecy obu formatów to karton o gramaturze 300g/m2, główka formatu wypukłego to kreda mat o gramaturze 300g/m2 W obu typach kalendarzy jednodzielnych można wybrać spośród czterech kolorów okienka. Dostępne są okienka czerwone, zielone, granatowe lub czarne.
Najistotniejszą częścią kalendarza jednodzielnego jest właśnie kalendarium. W kalendarzach szytych czy listwowanych, gdzie szczególną wagę przywiązuje się do dekoracyjnego efektu na ścianie, kalendarium pełni drugorzędną rolę. W nich chcemy, by przez projekt marka opowiadała o nieco innych wartościach. Gdy stawiamy na prostotę, funkcjonalność i customer experience, kalendarz jednodzielny (lub trójdzielny) sprawdzą się najlepiej.
Należy brać też pod uwagę grupę docelową oraz miejsce pracy jej przedstawicieli. Jeśli na co dzień mają do czynienia z wieloma sprawami do zaplanowania, jeśli pracują w niewielkich biurach i powinni pokazywać, że są ludźmi zajętymi, a przy tym praktycznymi, taki kalendarz pomoże im w realizacji tego celu. Pokaże ich klientom, że cenią sobie porządek – a także wsparcie kontrahentów.
W kalendarzach jednodzielnych czy trójdzielnych samo kalendarium pełni ważną funkcję: musi mieć miejsce na notatki i być wyraźnie widoczne. Gotowe projekty kalendariów na 2021 rok można znaleźć w ofercie Chroma.pl.
Doda skrzydeł reklamie!
Sama główka powinna służyć przekazaniu istotnych elementów brandingowych ofiarodawcy. Oprócz grafiki prezentującej go w dobrym świetle, warto zamieścić tam również dane kontaktowe. Powinny dyskretnie dopełniać projekt graficzny, by w razie potrzeby obdarowany kalendarzem jednodzielnym wiedział, gdzie i do kogo zwrócić się z prośbą o jej zaspokojenie.
Kalendarz to takie narzędzie zarządzania pracą, które jest najłatwiej dostępne, nie tylko obdarowanemu, lecz także jego współpracownikom. Pozwala zorientować się w planowanych działaniach – a gdy zawiera dane firmy, która kalendarz przysłała, jest też jej wizytówką, wyraźniejszą i łatwiej dostępną niż kartonik w wizytowniku.
W przypadku tego typu kalendarzy, można powlec jednostronnie ich plecki folią matową lub błyszczącą, można też zastosować lakier wybiórczy UV. W tym ostatnim wypadku należy uwzględnić, że będzie tu miała zastosowanie wyłącznie folia matowa.
Można także zrezygnować z uszlachetnienia druku.
W przypadku tych kalendarzy, uszlachetnienie dotyczy główki i – podobnie jak w opisie powyżej – można zastosować folię błyszczącą lub matową. Gdy zostanie zastosowany lakier wybiórczy UV, wtedy też do dyspozycji pozostanie folia mat.
Do obu typów kalendarzy można także zażyczyć sobie specjalne koperty: białe lub Kraft, aby łatwiej było je rozesłać do klientów, kontrahentów czy wręczyć pracownikom.
Przy zamówieniu kalendarzy w nakładzie do 150 szt. białą kopertę otrzymasz gratis.
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produtków: