Rozdzielczość
300 dpi.
Fonty
Zamienione na krzywe.
Czcionka
Minimalny rozmiar 6pt, minimalna wysokość 1,2mm.
Spady
Tło pracy oraz wszystkie obiekty przylegające do krawędzi należy wyprowadzić na spad poza krawędź, spady 2,5mm na stronę.
Kolorystyka
Kolor jednostronny (4/0) CMYK poza białym poddrukiem jeżeli wymagany.
Biały poddruk
Dodać pod zadrukiem CMYK aby zapobiec prześwitywaniu tła, w przypadku wyboru podłoża folia PP transparentna lub srebrna. Poddruk umieszczamy w projekcie na osobnym kanale w formie maski wypełnionej kolorem dodatkowym o nazwie White, z włączonym nadrukowaniem wypełnienia (overprint). Kanał z kolorem o nazwie White powinna być umieszczona nad warstwą z grafiką. White to CMYK 30/0/0/0.
Kolor czarny
W przypadku czerni drobne elementy tekstowe i kody kreskowe powinny być przygotowane jako 100% K (100% czerni) bez innych składowych kolorystycznych. Atrybut nadruku (overprint) dla czerni powinien być wyłączony.
Kody kreskowe
Powinny być przygotowane jako wektory w kolorze 100% K (100% czerni). W innych przypadkach może pojawić się problem z czytelnością kodów przez skanery.
Dostarczenie pliku
Wymogiem jest plik JPG.
Rozmiar etykiety
Maksymalny: format netto 308x308mm, brutto 313x313mm ze spadami; Minimalny: netto 20x20mm , brutto 25x25mm.
Ilość projektów
W ramach aplikacji automatycznej: maksymalna liczba różnych projektów w ramach jednego zamówienia równa jest liczbie wybranych rolek. Nakłady projektów uzależnione będą od nakładu przypisanego rolce.
W ramach aplikacji ręcznej – 12 to maksymalna liczba projektów w ramach tego samego zamówienia.
UWAGA
Informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w druku wynikające z dostarczonych plików przygotowanych niezgodnie z powyższą specyfikacją.
Kalendarze biurkowe pełnią wiele pożytecznych funkcji. Pozwalają szybko zorientować się, jaka dziś data, ile czasu zostało do skończenia projektu lub na kiedy należy dostarczyć produkt, usługę czy ofertę do Klienta.
W takim kalendarzu można zaznaczyć ważne dla firmy daty, spotkania czy dni urlopu, a deadline opatrzyć wykrzyknikiem. Pod wieloma względami drukowany kalendarz, który jest zawsze pod ręką, na biurku, przewyższa kalendarz elektroniczny. Pozwala oderwać wzrok od monitora i jednym rzutem oka sprawdzić datę. Łatwiej jest w nim coś zaznaczyć.
Jest też nośnikiem przekazu Twojej marki. Możesz tak go zaprojektować, by działał jak cichy ambasador Twojej firmy. W zależności od rodzaju kalendarza biurkowego masz większe lub mniejsze możliwości prezentacji marki. Jeśli jest to kalendarz spiralowany, z osobno projektowanymi kartami na każdy miesiąc, możesz wykazać się pomysłowością, jak pokazać korzyści Klientowi.
Jednak nawet prosty kalendarz piramidka wystarczy, by przypomnieć Klientowi o sobie. Ważne jest to, co chce się przekazać – mały obszar do zadruku to też miejsce na komunikat. Choćby na dane kontaktowe, by Klient miał zawsze pod ręką numer do swojego opiekuna w Twojej firmie. Kalendarz biurkowy może być lepszy od wizytówki. Ta tkwi w wizytowniku wśród setek innych. Kalendarz na biurku jest jeden.
W drukarni internetowej masz do wyboru 4 rodzaje kalendarzy biurkowych:
A5 piramidka
Sama piramidka w całości wykonana na kartonie jednostronnie powlekanym 300 g. Można na niej zadrukować całą powierzchnię jednostronnie drukiem kolorowym CMYK.
To najprostsze rozwiązanie. Jego zaletą jest wyrazisty komunikat, który przez cały rok będzie towarzyszył Klientowi na biurku.
A5 piramidka z doklejanym kalendarium
Na piramidkę można nakleić kalendarium składające się z 12 kart, wydrukowane na papierze offset 80 g – osobnych na każdy miesiąc.
Piramidka – podobnie jak w poprzednim kalendarzu biurkowym – wykonana jest na kartonie jednostronnie powlekanym 300 g. Istnieje możliwość zadruku całej powierzchni jednostronnie drukiem kolorowym CMYK.
Bloczek kalendariów można wybrać spośród projektów przygotowanych przez drukarnię internetową Chroma.pl.
A5 spiralowany
Kalendarz spiralowany doskonale sprawdzi się, gdy każdej karcie z miesiącem chcesz nadać indywidualny charakter. W tym typie kalendarza biurkowego każda karta projektowana jest indywidualnie. Można więc wyróżnić niektóre daty, choćby wzbogacając miesiące o kalendarz świąt nietypowych, jak np. Dzień Całowania, święta branżowe czy daty najważniejszych targów. Możesz także zaanonsować początki określonych promocji, jeśli masz je zaplanowane na rok z góry (tak robi np. IKEA).
Ten typ kalendarza biurkowego składa się z:
Całość spięta jest spiralą dostępną w czterech kolorach: czarnym, białym, złotym lub srebrnym.
DL 210x110 mm
Spiralowany kalendarz biurkowy w tym formacie różni się od poprzedniego rozmiarem. Ma większą powierzchnię zadruku, umożliwia więc dodanie do kalendarium grafik czy zdjęć osobnych na każdy miesiąc.
Daje tym samym pole do popisu dla kreatywności grafika. Może on w bogatszy sposób przedstawić korzyści dla Klienta i wyrazistymi środkami budować wizerunek marki.
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produtków: