Rozdzielczość
300 dpi.
Fonty
Zamienione na krzywe.
Czcionka
Minimalny rozmiar 6pt, minimalna wysokość 1,2mm.
Spady
Tło pracy oraz wszystkie obiekty przylegające do krawędzi należy wyprowadzić na spad poza krawędź, spady 2,5mm na stronę.
Kolorystyka
Kolor jednostronny (4/0) CMYK poza białym poddrukiem jeżeli wymagany.
Biały poddruk
Dodać pod zadrukiem CMYK aby zapobiec prześwitywaniu tła, w przypadku wyboru podłoża folia PP transparentna lub srebrna. Poddruk umieszczamy w projekcie na osobnym kanale w formie maski wypełnionej kolorem dodatkowym o nazwie White, z włączonym nadrukowaniem wypełnienia (overprint). Kanał z kolorem o nazwie White powinna być umieszczona nad warstwą z grafiką. White to CMYK 30/0/0/0.
Kolor czarny
W przypadku czerni drobne elementy tekstowe i kody kreskowe powinny być przygotowane jako 100% K (100% czerni) bez innych składowych kolorystycznych. Atrybut nadruku (overprint) dla czerni powinien być wyłączony.
Kody kreskowe
Powinny być przygotowane jako wektory w kolorze 100% K (100% czerni). W innych przypadkach może pojawić się problem z czytelnością kodów przez skanery.
Dostarczenie pliku
Wymogiem jest plik JPG.
Rozmiar etykiety
Maksymalny: format netto 308x308mm, brutto 313x313mm ze spadami; Minimalny: netto 20x20mm , brutto 25x25mm.
Ilość projektów
W ramach aplikacji automatycznej: maksymalna liczba różnych projektów w ramach jednego zamówienia równa jest liczbie wybranych rolek. Nakłady projektów uzależnione będą od nakładu przypisanego rolce.
W ramach aplikacji ręcznej – 12 to maksymalna liczba projektów w ramach tego samego zamówienia.
UWAGA
Informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w druku wynikające z dostarczonych plików przygotowanych niezgodnie z powyższą specyfikacją.
Biznes lokalny oraz małe i średnie przedsiębiorstwa nie mają zbyt wiele możliwości skorzystania z reklamy masowej, w rodzaju radia i telewizji. Reklama w internecie też nie jest wystarczająca.
Dlatego warto postawić na reklamę zewnętrzną. Jej zaletą jest widoczność w przestrzeni publicznej. Klient zwraca na nią uwagę i nie może jej zablokować. Reklama zewnętrzna ma też wieloletnią tradycję, także w Polsce, gdzie np. pieczołowicie odrestaurowuje się fragmenty przedwojennych malowanych szyldów i reklam znalezione podczas remontów na elewacjach.
Współcześnie jednak oferta firmy zmienia się częściej, czasem trzeba coś szybko zareklamować. Wtedy lepiej niż malowana elewacja sprawdzi się baner. Reklamę banerową można umieścić na siedzibie firmy lub w jej pobliżu, by spełniała funkcję widocznego z daleka szyldu i zaproszenia do placówki handlowej.
Pośrednicy w handlu nieruchomościami często wykorzystują je na elewacjach budynków czy mieszkań do sprzedaży, deweloperzy z banerów reklamowych tworzą ogrodzenia nowych inwestycji w trakcie budowy.
Baner reklamowy warto też powiesić w miejscach eventów, wydarzeń publicznych, konferencji, spotkań biznesowych czy targów. Podkreśli obecność firmy na wydarzeniu.
Jeśli firma jest jego sponsorem, baner wydaje się nieodzowny. Uczestnicy wydarzenia doceniają firmy wspierające, wpływa też to na wizerunek marki, szczególnie w mniejszych miejscowościach.
W przypadku banerów reklamowych jako formy reklamy zewnętrznej należy zadbać o wyróżnienie. Warto poświęcić większą uwagę kreacji. Podobnie jak czynią to wielkie marki, reklama taka powinna służyć celom wizerunkowym, zawierając jedynie niezbędne elementy informacyjne.
Banery reklamowe umieszczane w pasie drogowym, na płotach muszą uwzględniać to, że przejeżdżający mimo nich kierowca – potencjalny klient – ma tylko kilka sekund, by zapoznać się z komunikatem.
Dlatego warto postawić na wyraziste hasło i atrakcyjną grafikę. Nie należy przesadzać z ilością tekstu, nie prezentować pełnej oferty, ale zastanowić się, jaka jest główna potrzeba klienta i jak ją firma zaspokaja. To właśnie w formie hasła powinno znaleźć się na banerze. Atrakcyjna grafika zaś będzie dopełnieniem przyciągającym wzrok.
Banery reklamowe umiejętnie rozmieszczone na terenie miejscowości mogą wpływać na decyzje zakupowe klientów. Jeden baner, o którym wszyscy mówią, ma siłę marketingu szeptanego. Informacja o nim rozejdzie się jak wirus. W tym wypadku trzeba postawić jednak na odważną kreację, budzącą kontrowersje lub powalającą swoją warstwą wizualną. Jeśli firma ze względu na wizerunek nie może pozwolić sobie na zbyt kreatywny przekaz, warto wykorzystać kontekst lub częstotliwość występowania reklamy. Ważne jest, by marka pozostała w pamięci klienta, gdy znajdzie się w sytuacji wyboru.
Wybór zależy od tego, gdzie baner reklamowy będzie eksponowany.
W drukarni internetowej Chroma.pl masz do wyboru standardowe formaty banerów:
Możesz również wybrać format własny.
Pozostaje jeszcze kwestia mocowania banerów. Dostępne są dwie opcje:
Na reklamę banerową, przygotowaną we własnym zakresie i umieszczoną w miejscach do tego udostępnionych, może sobie pozwolić zarówno mała firma, przedsiębiorstwo średniej wielkości, jak i korporacja.
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produtków: