email partner pixel
Przewodnik
Wysyłka i nakład

Własny kształt – Twoje materiały reklamowe w wyjątkowym kształcie

Kiedy prostokąty i kwadraty to za mało...
... sięgnij po niestandardowe metody walki ze schematami.
Zamów

Zastanawiasz się, jak urozmaicić komunikację reklamową? Tradycyjne ulotki Cię nie satysfakcjonują? Chcesz przygotować wyjątkowe zaproszenie? Masz pomysł na wizytówkę, która się wyróżni nie tylko drukiem, papierem, ale i kształtem? Postaw na materiały reklamowe w różnym kształcie – z wycięciami lub w nietypowym formacie.

Własny kształt

Ulotki reklamowe, które przyciągają uwagę kształtem

Ulotka to tradycyjne narzędzie marketingu bezpośredniego. Trafia do skrzynek pocztowych, rozdawana jest na ulicach, eventach, targach czy spotkaniach biznesowych. Wręczana jest aktywnie przez promotorów lub można ją wziąć ze stojaka czy stoiska. Dla potencjalnych klientów jest zarówno przypomnieniem o firmie (gdy biorą ze stoisk ulotki tych firm, których oferta ich interesuje), jak i źródłem wiedzy o ofercie – oraz, co nie najmniej ważne – wizytówką z danymi teleadresowymi.

W wielu sytuacjach potencjalny klient nie ma czasu lub nie chce korzystać z internetu. Pochwycenie ulotki staje się wtedy początkiem kontaktu. Osoba taka nie jest wprawdzie jeszcze wtedy leadem, bo nie możemy wymagać, by za ulotkę pozostawił nam swoje dane, ale wyraził już swoje potencjalne zainteresowanie. Na schemacie AIDA przeszedł do drugiej litery.

Jak jednak przyciągnąć jego uwagę, jak uzyskać tę pierwszą literę? Jak przekonać go do wzięcia ulotki? W przypadku targów czy stoisk reklamowych ważną rolę spełnia sam produkt i przyciągające wzrok stoisko, jednak w wielu innych sytuacjach (a także we wspomnianych) ciekawa ulotka reklamowa może zadziałać jak doskonała przynęta.

Jednym ze sposobów na przyciągnięcie uwagi do niej jest nietypowy kształt. Mogą to być materiały w pomysłowy sposób odsłaniające zalety produktu, gdy wraz z otwieraniem ulotki składanej klient dociera do dodatkowych opisów czy infografik zapoznających go szczegółowo z ofertą. Może to też być sam kształt ulotki – nietypowy, nawiązujący do oferty czy identyfikacji wizualnej firmy.

Plakat o nietypowym kształcie

Nie tylko ulotki mogą zyskać na oryginalnym kształcie. Niewielkie plakaty, anonsujące Twoje wydarzenie również mogą wyróżniać się w ten sposób. W natłoku innych plakatów na tablicach reklamowych, na ogrodzeniach i wszędzie tam, gdzie plakaty da się powiesić – oryginalny kształt pozwoli wyróżnić się z natłoku podobnej komunikacji. Już z daleka przyciągnie uwagę.

Wizytówka zachwycająca pomysłowym kształtem

Twoja wizytówka świadczy o Tobie. Ten drobny, nadal nieodzowny element relacji biznesowych wiele mówi o marce. Elegancka, niepowtarzalna, charakterystyczna – taka powinna być doskonała wizytówka. Może wyróżniać się nie tylko zastosowanym papierem, projektem, lecz również kształtem.

Kształt też jest komunikatem – jeśli jesteś właścicielem sklepu zoologicznego, możesz stworzyć wizytówki w kształcie zwierząt, jeśli piekarni – bochenka. W drukarni internetowej Chroma.pl możesz zaprojektować swój własny kształt wizytówki. Zostanie on pieczołowicie przygotowany i Twoje wizytówki zyskają wyjątkowy, charakterystyczny wygląd.

Zaproszenia – niech ich odbiorca poczuje się wyjątkowo

I w końcu zaproszenia: mogą pełnić funkcję reklamową, gdy myślimy o spopularyzowaniu naszego eventu, najczęściej jednak wykorzystywane są w sytuacjach prywatnych, jak śluby, chrzty czy np. uroczyste zakończenie nauki. W każdym z tych przypadków mamy do wyboru mnóstwo ofert standardowych zaproszeń, często banalnych i nie zawsze zgodnych z naszymi aspiracjami. Gdy planujemy, by nasze wydarzenie było wyjątkowe, nich i zaproszenie na nie takie będzie.

Oprócz ciekawego projektu graficznego, uszlachetnień na zaproszeniach, możemy też pomyśleć o nietypowym kształcie. W zależności od charakteru wydarzenia będzie to kształt bardziej abstrakcyjny bądź naśladujący wzorce z Natury. Wtedy zaproszeni goście nie tylko dowiedzą się już przez sam design, że czeka ich wyjątkowe doświadczenie, lecz także sami poczują się wyróżnieni i zaszczyceni tym, że poświęcono im dodatkową uwagę, a nie rozesłano standardowe druki.

Własny kształt

Raz, dwa, trzy... Wycinamy my!

Nikt nie lubi ograniczeń. Dlatego dajemy Ci pełną dowolność.
Stwórz niepowtarzalne materiały reklamowe, które podbiją serca wszystkich klientów.
Zamów

Własny kształt – wskazówki druku w Chroma.pl

W drukarni internetowej Chroma.pl można wydrukować w nietypowym kształcie każdy projekt w formatach:

  • A2 – 420 x 594 mm
  • A3 – 297 x 420 mm
  • A4 – 210 x 297 mm
  • A5 – 148 x 210 mm
  • A6 – 105 x 148 mm
  • B2 – 480 x 680 mm
  • DL – 99 x 210 mm
  • 85 x 55 mm
  • 90 x 50 mm

Jak widać po formatach, może to być zarówno średniej wielkości plakat, kolorowa ulotka, ulotka bigowana, nietypowe zaproszenie czy wizytówka. Jeśli chodzi o papier, do wyboru jest papier kredowy błyszczący lub matowy o gramaturze 300 g/m2 bądź twardszy – matowy o gramaturze 350 g/m2.

Materiał może być zarówno cięty, jak i składany. Wymogiem technicznym będzie, by do projektu dołączyć maskę wskazującą linie cięcia i bigowania. Cięcie należy zaznaczyć linią co najmniej 2 pkt w kolorze Magenta, bigowanie – w kolorze Cyan. Dotyczy to szczególnie ulotek składanych na 3, gdzie skrajne strony będą dodatkowo wycinane w sposób nietypowy. Pracownik drukarni oceni możliwość przygotowania zaprojektowanego kształtu, przekazując ewentualne uwagi do projektu.

Jeśli w wydruku planowane są również otwory, należy uwzględnić, że ich minimalny rozmiar wynosi 6 mm.

Połączenie cięcia i bigowania wymaga wybrania jednego z uszlachetnień do pokrycia pracy jednostronnie lub dwustronnie, w zależności od wybranej kolorystyki. Należy wtedy wybrać folię matową lub błyszczącą albo folię Soft Skin.

Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:

Warto wiedzieć więcej!

Bądź na bieżąco, sprawdzaj promocje, dowiaduj się o najnowszych ofertach specjalnych – wpisz swój adres e-mail!
Newsletter
Potrzebujesz pomocy?