email partner pixel

Wizytówki srebrzone – elegancka klasyka

Srebrny efekt WOW!
Wizytówki z uszlachetnieniem stworzone po to, by robić najlepsze wrażenie! Wizytówki srebrzone są doskonałym przykładem tego, jak w elegancki, a zarazem minimalistyczny sposób można nadać tradycyjnym, informacyjnym papierowym kawałkom wyjątkowego stylu i klasy. Poznaj naszą ofertę i wybierz rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb!
Zamów

Wizytówki w biznesie jeszcze nie zastąpił i nie zastąpi internet. Ma ona wartość przypomnienia, symbolu i elementu budującego markę – tak firmy, jak i jej przedstawiciela. Wizytówka służbowa powinna zatem świadczyć jak najlepiej o jej właścicielu. Przekazanie małego kartoniku nie może być momentem wstydu.

Wręczanie wizytówki powinno być momentem, który wyróżni Cię w czasie spotkań biznesowych. Warto więc zadbać o to, by wśród tradycyjnych, prostych wizytówek, to właśnie Twoja zwróciła na siebie szczególną uwagę i zapadła w pamięć potencjalnego klienta lub partnera biznesowego, przywołując pozytywne skojarzenia. Sposobem, aby odróżnić się od konkurencji, są oryginalne, nietypowe wizytówki z uszlachetnieniem, takie jak wizytówki srebrzone.

Wizytówki srebrzone

Kiedy wizytówka działa najlepiej?

Eleganckie wizytówki srebrzone możesz wykorzystać w wielu sytuacjach:

  • w trakcie konferencji i kongresów
  • podczas spotkań biznesowych
  • podczas eventów branżowych
  • podczas targów
  • a także wszelkich innych spotkań, w których można liczyć na nawiązanie potencjalnie wartościowych relacji

Zastosowanie uszlachetnień na wizytówce to jeden z najskuteczniejszych sposobów wyróżnienia swojej marki. Choć do wyboru mamy wiele opcji, takich jak wizytówki składane czy eleganckie złote wizytówki, warto poświęcić chwilę uwagi rozwiązaniu, jakim są wizytówki srebrzone. Tego typu propozycja to nie tylko skuteczny nośnik informacji, ale także podkreślenie klasy, elegancji i wyjątkowego stylu. Wizytówki z uszlachetnieniem w postaci srebrzenia wyglądają klasycznie, profesjonalnie i dyskretnie, sugerując przy tym pełen profesjonalizm i wysoką jakość świadczonych usług.

Wizytówki srebrzone mówią wyraźnie: warto nawiązać ze mną relację, jestem profesjonalistą, mam swoją klasę i odnajdę się w każdych okolicznościach.

Po spotkaniach biznesowych każdy przywozi ze sobą wiele wizytówek. Powinieneś sprawić, żeby to właśnie Twoja propozycja zapisała się w pamięci odbiorcy jako obraz eksperta w danej dziedzinie, potrafiącego wyróżnić swoje umiejętności i rozwiązać problemy klientów.

SREBRNE WIZYTÓWKI Z USZLACHETNIENIEM

Znaczenie konkretnego koloru

Wszystkie kolory mają jakieś znaczenie kulturowe. Srebrny kolor znany jest od wieków, ale oprócz prestiżu i bogactwa symbolizuje też – bardziej współcześnie – świat nowoczesnych technologii i związaną z nim nowoczesność. Niektórzy uznają go za bardziej wyrafinowany od złotego – przez jego dyskrecję i pewną tajemniczość.
Srebro to klasa i nowoczesność, dlatego wizytówka pokryta srebrną maską uszlachetnienia niesie ze sobą nie tylko informacje o firmie, lecz także te dodatkowe, często nieuświadomione znaczenia. Warto o tym pamiętać podczas wyboru projektu.
SREBRZONE WIZYTÓWKI PREMIUM

Klasyka wizytówki w drukarni internetowej Chroma.pl

Drukarnia internetowa Chroma to wiele możliwości w jednym miejscu. U nas zamówisz wizytówki premium z efektem posrebrzenia w wielu konfiguracjach. Przede wszystkim należy wybrać odpowiedni format, najlepiej pasujący do funkcji, jaką chcemy jej nadać:

  • 85x55 mm – format zbliżony do rozmiaru karty kredytowej, pasujący do wizytownika i portfela obdarowanego. Rozmiar wizytówki wzbogaconej srebrzeniem informuje, że z Twoją firmą można podjąć obopólnie korzystną współpracę i można na Ciebie liczyć.
  • 90x50 mm – najpopularniejszy format, klasyczny, pasujący wszędzie, wygodny do przechowywania. W przypadku tego formatu szczególnie warto postawić na wyróżnienie designem i uszlachetnieniami.
  • 65x65 mm – format kwadratowy dla chcących się szczególnie wyróżnić. Proporcje kwadratu wzmocnione srebrzeniem przekazują informację o stabilności firmy.

Jeśli chodzi o srebrzone wizytówki, uszlachetnianie wykonywane jest na papierze kreda mat o gramaturze 350 g. W zależności od zadrukowania mogą to być:

  • wizytówki jednostronne – tylko jedna strona zadrukowana, druga pozostaje czysta,
  • wizytówki dwustronne – obie strony wizytówki są zadrukowane. Na rewersie można na przykład przedstawić swoją ofertę lub zamieścić informacje o firmie wraz z hasłem reklamowym.

Oprócz srebrzenia można wybrać dodatkowe uszlachetnienia:

  • lakier UV 3D – ten należy stosować wybiórczo na poszczególne elementy, by wzmocnić ich efekt. Nie powinno się go stosować na białych fragmentach, bo może to wpłynąć na ich odcień po wydruku. Warto też pamiętać, że im ciemniejszy kolor, tym mniej zauważalny będzie efekt. Łącząc na jednej wizytówce srebrzenie z lakierem UV 3D, należy wybrać także folię Soft Skin,
  • folia Soft Skin – pokrywa wizytówki klasyczne delikatną i przyjemną w dotyku warstwą, wzmacniającą prestiżowy charakter produktu.

Dowiedz się więcej o złoceniu, srebrzeniu i lakierze UV 3D.