Dziękujemy za
założenie konta.
Twój prezent
już do Ciebie leci!
Ulotki to druki reklamowe niewielkich rozmiarów, służące wielu celom marketingowym. Najważniejsze z nich to informowanie o ofercie i nakłanianie do zakupu.
Ulotki z uszlachetnieniami, czyli złocone, srebrzone, pokryte folią Soft Skin czy wybiórczym lakierem UV 3D, może nie nadają się do zastosowań masowych, sprawdzą się za to przy ofertach premium lub upper mainstream, gdzie już sam wygląd materiałów reklamowych powinien świadczyć o jakości oferty. Wygląd ulotki reklamowej powinien także wskazywać markę jako tę, której warto zaufać ze względu na wysoką jakość produktów czy świadczonych usług.
Jak widzisz, działanie ulotek nie ogranicza się więc do prostej informacji sprzedażowej. W wielu sytuacjach są one nośnikami wartości firmy. Wzmocnisz tę formę oddziaływania, jeśli postawisz na jakość ulotki. Jakość i profesjonalizm, które gwarantuje Ci korzystanie z drukarni internetowej Chroma.pl.
Odpowiedniej jakości ulotki mogą pełnić również funkcje wizerunkowe, a także brać udział w budowaniu całościowego doświadczenia klienta. W ten sposób przybliżają mu markę, stają się w pewnych aspektach jej emanacją.
Doświadczenie klienta (customer experience, CX) jest obecnie jednym z najważniejszych kierunków strategicznych w marketingu. Konsument nakłaniany jest do zapoznania się wszystkimi zmysłami ze światem marki, z tym, co wyróżnia ją w kategorii, co stanowi o jej wyjątkowości.
Pomimo rozwoju internetu i technologii informacyjnych, człowiek nadal pozostaje istota fizyczną. Potrzebuje nie tylko bodźców wzrokowych, pragnie też słyszeć, dotykać, wąchać, czuć, a nawet smakować świata. Tego bagażu nie tylko się nie pozbędziemy. Może on stanowić przewagę, na której marka buduje swoją pozycję.
Ulotki z uszlachetnieniami są w sytuacji budowania doświadczenia klienta czymś, co pogłębia fizyczny kontakt z marką. Zastosowanie lakieru UV 3D doda Twojej ulotce namacalnego efektu, wzbogaci projekt o wyczuwalną strukturę.
Do wyboru, do...
Aby drukowanie ulotek z tym uszlachetnieniem miało wyjątkowe walory estetyczne, warto przemyśleć kilka spraw.
Wybiórczy lakier UV 3D nadaje ulotce odpowiednią strukturę, dodaje trzeciego wymiaru niektórym elementom powierzchni. Już na etapie projektowania powinieneś zastanowić się, które elementy chciałbyś wyróżnić lakierem UV 3D. Możesz nałożyć lakier na najważniejsze elementy drukowanej ulotki, możesz też użyć lakieru UV 3D jako samodzielnego elementu dekoracyjnego.
Powinieneś pamiętać, że nadmiar elementów lakierowanych oraz zbyt duża powierzchnia pokryta warstwą lakieru nie będą prezentować się estetycznie i z klasą. Wybiórczy lakier UV 3D, jak sama jego nazwa wskazuje, sprawdzi się najlepiej, jeśli trafi tylko na niektóre elementy projektu, wyróżniając je pod dłonią klienta, do którego trafi taka ulotka reklamowa.
Faktura bez wad!
Jako podłoże druku, w którym użyjesz wybiórczo lakieru UV 3D, możesz wykorzystać papier kredowy o gramaturze 250, 300 lub 350 g/m2.
Do wyboru masz ulotki w wielu formatach:
Chcąc zastosować wybiórczy lakier UV 3D, musisz również pokryć dwustronnie swoją ulotkę folią Soft Skin, nadającą ulotce charakteru miękkiego, przyjemnego w dotyku.
Dopuszczalne jest zastosowanie w tej samej ulotce dodatkowych uszlachetnień, czyli srebrzenia bądź złocenia (lecz nie obu naraz). Powinieneś zastosować je jednak na innych fragmentach ulotki, niż te, na których planowane jest nałożenie lakieru UV 3D.
Pamiętaj w trakcie projektowania, że less is more , czyli uzyskasz lepszy efekt, jeśli uszlachetnienia będą przysłowiową wisienką na torcie, nie będą zaś pokrywać sporej części projektu. Mają wyróżniać, dodawać smaku i elegancji, nie zaś działać w myśl zasady, że ma być „na bogato”. Wszelka przesada, także w projektowaniu, jest niepożądana.
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produktów: