Rozdzielczość
300 dpi.
Fonty
Zamienione na krzywe.
Czcionka
Minimalny rozmiar 6pt, minimalna wysokość 1,2mm.
Spady
Tło pracy oraz wszystkie obiekty przylegające do krawędzi należy wyprowadzić na spad poza krawędź, spady 2,5mm na stronę.
Kolorystyka
Kolor jednostronny (4/0) CMYK poza białym poddrukiem jeżeli wymagany.
Biały poddruk
Dodać pod zadrukiem CMYK aby zapobiec prześwitywaniu tła, w przypadku wyboru podłoża folia PP transparentna lub srebrna. Poddruk umieszczamy w projekcie na osobnym kanale w formie maski wypełnionej kolorem dodatkowym o nazwie White, z włączonym nadrukowaniem wypełnienia (overprint). Kanał z kolorem o nazwie White powinna być umieszczona nad warstwą z grafiką. White to CMYK 30/0/0/0.
Kolor czarny
W przypadku czerni drobne elementy tekstowe i kody kreskowe powinny być przygotowane jako 100% K (100% czerni) bez innych składowych kolorystycznych. Atrybut nadruku (overprint) dla czerni powinien być wyłączony.
Kody kreskowe
Powinny być przygotowane jako wektory w kolorze 100% K (100% czerni). W innych przypadkach może pojawić się problem z czytelnością kodów przez skanery.
Dostarczenie pliku
Wymogiem jest plik JPG.
Rozmiar etykiety
Maksymalny: format netto 308x308mm, brutto 313x313mm ze spadami; Minimalny: netto 20x20mm , brutto 25x25mm.
Ilość projektów
W ramach aplikacji automatycznej: maksymalna liczba różnych projektów w ramach jednego zamówienia równa jest liczbie wybranych rolek. Nakłady projektów uzależnione będą od nakładu przypisanego rolce.
W ramach aplikacji ręcznej – 12 to maksymalna liczba projektów w ramach tego samego zamówienia.
NOTICE
We are not liable for printing errors resulting from the delivery of files which do not comply with the above specification.
Probably every business knows this popular advertising item. A roll-up – a set consisting of roll-up visuals printed on flexible material, a closing cassette and a protective cover – is useful wherever notable brands are present. It is an indispensable element of trade fairs, conferences and industry meetings. A distinctive roll-up is a must.
Is your company a participant, organizer or sponsor of a business event? Your roll-up has to be there. Set it up in the right place to successfully represent the brand. Properly designed, it will increase the awareness of the name and logo of the company as an entity that is involved in the life of the industry and is at the center of important events.
In addition, your company’s visuals are bound to become a background for quite a few pictures from the event, which will boost their promotional effect. The only condition is to optimally position the roll-up at the venue.
The branding medium in the universal 1 x 2 m format gives your brand proper visibility. Distinctive, high-quality print is also important. Roll-up visuals captured on a special film with a satin finish stand out nicely. They also emphasize the prestige of your company in a place where it will be noticed by the target audience.
You can change the visuals as needed. The freedom in choosing visual communications to match the style and type of the event is a significant element of brand management.
There is a reason why this form of branding is so popular. Artwork rolled up into a cassette and packed in a portable bag is perfect for transport.
One person is enough to successfully handle this type of brand presence at an event. A brand representative should be given proper instructions and find the right place and spatial context to display the roll-up.
This advertising tool does the rest. Roll-up is a light but strong structure where a 240 mic banner made of special polyester is attached to a metal frame. The polyester is durable and as such perfect as a base for the visuals. The artwork is printed on one side. The film finishing provides additional resistance to humidity and scratching.
Customers who bought this also bought:
Some product prices in cart have been updated according to the current discounts applicable for this account. Find the list of updated products below: